Jada... Sovnet av, jeg. Så ikke mye rundt tall her Litt nattmat nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bake knekkebrød, det gidder jeg ikke, utrolig flink du er
Vi har ikke det så ofte vi.
Frøkna er ikke noe glad i det
Her pleier de å ha det på Meny også i tillegg til Rema.Må det, for eneste butikken som har Brisk ligger 2 mil unna og jeg er sjelden forbi[emoji13]
Hva bruker du nå istedenfor skjell/lefser?Hver fredag her[emoji28] selv om minstemann her heller ikke er så happy for det..[emoji38]
Lille U har forresten første natten uten bleie i natt, litt spendt på hvordan sengen hans vil være i morgen tidlig.
Bleien har kjentes tørr ut om morgenen en god stund nå
Han var helt tørr når han stod opp i morgesSå spennende[emoji16][emoji16] hvordan gikk det?
Her pleier de å ha det på Meny også i tillegg til Rema.
Som du sa så hadde de ikke fått det inn på deres lokale, opplevd det jeg også, derfor jeg alltid passer på å ha et lite lager.
Hva bruker du nå istedenfor skjell/lefser?
Han var helt tørr når han stod opp i morges
I begynnelsen så smeltet jeg noe revet gulost strødd utover bakepapir i microen, la det over en skål for å forme det til en skål før det stivnet igjen, når har jeg bare kuttet det ut og spiser bare det andre.Spiser salat og kjøtt[emoji1] evt steker noen osteskiver med krydder[emoji4]
Er veldig stolt av hanJippi, så flink![emoji16][emoji122]
I begynnelsen så smeltet jeg noe revet gulost strødd utover bakepapir i microen, la det over en skål for å forme det til en skål før det stivnet igjen, når har jeg bare kuttet det ut og spiser bare det andre.
Er veldig stolt av han
Men du, alle andre har flyttet over til september tråden, skal vi flytte etter, eller skal vi bare ha det gøy her nå som vi har tråden helt for oss selv
Men september betyr mye stress.Fristende å kose oss her helt alene![emoji23]
Men vi bør vel hoppe videre[emoji16]
Ah,okei