Hyggelig å kunne hjelpeEnig! Sa til gubben at vi måtte kjøpe dem i morgen! [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig å kunne hjelpeEnig! Sa til gubben at vi måtte kjøpe dem i morgen! [emoji87]
Det er sant.Husk at dette er vår nummer 3, vi har litt erfaring etterhvert
Han er 3 år og 5 måneder.
Vært uten bleie på dagtid et par måneder nå
Da får jeg også spørre, rullegardin med en lys og en mørk side, hvor får man tak i det? Lystett, og den lyse siden ut mot vinduet mens den mørke er inn. Får man tak i det på typisk kid, Princess osv?
Hyggelig å kunne hjelpe
Han er egentlig ganske sent ute i forhold til de to andre, men han var ikke klar førDet er sant.
Greit å få slutt på det da.
Vanlig vindu vi sliter med at på sommertid står sola rett på vinduene til ungene, og det blir så varmt var inne og kikket på gardiner generelt på linken du la frem, har du noe erfaring med lysdempende gardiner? Noe hjelp i det, eller best med rullegardin?Tenker du nå til et vanlig vindu, og ikke til skråtak?
Han er egentlig ganske sent ute i forhold til de to andre, men han var ikke klar før
Eldste var tørr når han var 2 år og 6-7 måneder, frøkna når hun var 2 år og 4 måneder.
I mitt sære hode er 750 rundere enn 800. 800 er et meget lite akseptabelt tall som rundt. Det er jo.... Ikke det.
Frøkna her er 2år og 4mnd, og først den siste tiden har hun sagt at hun må tisse, at hun tisser eller at hun har tisset når det var varmt så løp hun rundt naken og prøvde seg på potta, med varierende hell vi tar den tid det tar til hun er klar jeg skifter på en bleieunge allerede, hva gjør vel en til?Han er egentlig ganske sent ute i forhold til de to andre, men han var ikke klar før
Eldste var tørr når han var 2 år og 6-7 måneder, frøkna når hun var 2 år og 4 måneder.
Vil har noen lystette og lyst gardiner på rommet til Lille U som vi er ganske fornøyd med, tror det var på Princess vi kjøpte den, men kan også ha vært på KidVanlig vindu vi sliter med at på sommertid står sola rett på vinduene til ungene, og det blir så varmt var inne og kikket på gardiner generelt på linken du la frem, har du noe erfaring med lysdempende gardiner? Noe hjelp i det, eller best med rullegardin?
Tror jeg skal sjekke ut det alternativet heller, nye gardiner må vi ha til minsten uansettVil har noen lystette og lyst gardiner på rommet til Lille U som vi er ganske fornøyd med, tror det var på Princess vi kjøpte den, men kan også ha vært på Kid
Vis vedlegget 273048
Barn er vel forskjellige på den måten og vil jeg tro ? Noen er klar tidlig, mens andre litt senereHan er egentlig ganske sent ute i forhold til de to andre, men han var ikke klar før
Kos deg!Nei, da gir jeg meg for denne måneden og tar frem strikketøyet.
Koselig å skravle med dere i kveld
Rundt tallHva teller dere ?
På antall innlegg ?Rundt tall
JaPå antall innlegg ?
Taco her også idag[emoji16]
Princess for vi har hat sammeVil har noen lystette og lyst gardiner på rommet til Lille U som vi er ganske fornøyd med, tror det var på Princess vi kjøpte den, men kan også ha vært på Kid
Vis vedlegget 273048