~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Fine fargerNope kjøpt
Hvit og sølv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine fargerNope kjøpt
Hvit og sølv
750Hvilket vil si?
Tenker jeg skal strikke det når jeg er ferdig med genseren jeg holder på med nåJa, egentlig alle. Det skjørtet var fint, og fallet sikkert i smak uansett
Ikke så galt det da, begynner å bli litt sent nå så over 50 til blir nok litt mye.
Jeg synes dette med tennene er verre enn fødsel. Jeg hadde ikke noen kjempe vond opplevelse der, men var alvorlig og kritisk syk med kramper osv, men det kunne en gjøre noe med. Her må man liksom lindre noe fantomisk og bare se på at ungen lider.
Er du flink å strikke ? Jeg kan bare basic -såvidt.Tenker jeg skal strikke det når jeg er ferdig med genseren jeg holder på med nå
Lei av lilla nåFine farger
746Ikke så galt det da, begynner å bli litt sent nå så over 50 til blir nok litt mye.
Hva er du på nå?
Mhm.. stakkars små. God bedring til din! Trøsten er at det går over! -en dag.Ja! Det gjør utrolig vondt!
Jeg og så, og jeg har elsket lilla i årevis! Men faller ofte på den fargen. Før var det mørk lilla men dus lilla er finLei av lilla nå
Spennende! Lykke til!Lille U har forresten første natten uten bleie i natt, litt spendt på hvordan sengen hans vil være i morgen tidlig.
Bleien har kjentes tørr ut om morgenen en god stund nå
Mhm.. stakkars små. God bedring til din! Trøsten er at det går over! -en dag.
Noen vil påstå det, jeg tror jeg egentlig bare er flink til å strikke ting som ser mer komplisert ut en det det egentlig erEr du flink å strikke ? Jeg kan bare basic -såvidt.
Men det er uansett fælt når det braker som verst disse dageneTakk! Heldigvis har vi ikke hatt mange av disse dagene!
Det er ikke langt unna, snart i mål jeg også
Det er jo en ting du er god på, det daNoen vil påstå det, jeg tror jeg egentlig bare er flink til å strikke ting som ser mer komplisert ut en det det egentlig er
Syns nå egentlig det er på tide.Spennende! Lykke til!
Typisk detYey bud på ett sett til med ytterklær
Det settet jeg går mest i minus på vel og merke