Akkurat det varierer veldig fra barn til barn og tann til tann.Ja... vi har ventet fra hun var 4mnd...
På min eldste så bare dukket de opp en dag, mellomste var veldig plaget, yngste bare litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det varierer veldig fra barn til barn og tann til tann.Ja... vi har ventet fra hun var 4mnd...
Nei selvfølgelig ikke, uhell kan skje
Men det er også en utrolig morsom tid, se utviklingen går fremover fra dag til dagHeldigvis pleier det ikke vare så lenge. I tillegg holder hun på å lære seg å krabbe, så det går ganske fort bakover, gjør regning med at det gjør at hun også tenker en hel del mer. Sikkert mange ting som skal bearbeides!
Men det er også en utrolig morsom tid, se utviklingen går fremover fra dag til dag
Er det, men også motiverende for faktisk å fortsette å prøve å krabbe ogsåJa! Ganske frustrerende for henne da, at alle lekene hennes forsvinner lengre og lengre bort fra henne [emoji28]
Er det, men også motiverende for faktisk å fortsette å prøve å krabbe også
Nye gardiner her igsåFått opp nye bilder og pynteputer og lysestaker kjøpt i Danmark og på finn. Gøy!
Lys lilla
Gøy! I stua?Nye gardiner her igså
Orker bare semifundt her30 igjen, dette ser faktisk ut som om det vil gå
Lys lilla
Jeg synes dette med tennene er verre enn fødsel. Jeg hadde ikke noen kjempe vond opplevelse der, men var alvorlig og kritisk syk med kramper osv, men det kunne en gjøre noe med. Her må man liksom lindre noe fantomisk og bare se på at ungen lider.Ja... vi har ventet fra hun var 4mnd...
Jupp det stemmerGøy! I stua?
Den er veldig fin, ja...Lys lilla
Forfriskende! Har du laget selv eller ? Farge ?Jupp det stemmer
Hvilket vil si?Orker bare semifundt her
Nope kjøptForfriskende! Har du laget selv eller ? Farge ?
Ja, egentlig alle. Det skjørtet var fint, og fallet sikkert i smak uansettDen er veldig fin, ja...
Syns også den som heter Mørk Rose er fin.
Skal også spørre frøkna hva hun liker
Tusen takkLys lilla