Vi skravler videre i august.

Vi vet ikke helt... vi venter på tenner, så har hun begynt å drømme skikkelig mye, også har vi «testet» litt med «spor av melk» i to uhell... hun har også vært litt forkjølet... natt til i dag våknet hun rundt fire, først fikk vi ei saftig bleie også oppkast i senga, som er reaksjon på melk hos oss... hun har hatt en kjempe dårlig dag i dag, men nå er det faktisk stille!

Vi vet ikke helt... vi venter på tenner, så har hun begynt å drømme skikkelig mye, også har vi «testet» litt med «spor av melk» i to uhell... hun har også vært litt forkjølet... natt til i dag våknet hun rundt fire, først fikk vi ei saftig bleie også oppkast i senga, som er reaksjon på melk hos oss... hun har hatt en kjempe dårlig dag i dag, men nå er det faktisk stille!
Stakkars... Hvor gammel er hun? Føler med dere. Her har vi 4 tenner på gang, og ikke noen pause imellom de to andre. Så har hatt det fælt i 2 uker...

Får håpe det holder resten av natten og hun er bedre i morgen.
Hva mener du med testet med spor av melk?

Får håpe det holder resten av natten og hun er bedre i morgen.
Hva mener du med testet med spor av melk?

Vi har hele tiden trodd det har gått greit, det gikk veldig fint når vi ammet. Så hun fikk en fruktmos med «spor av melk» som hun kastet opp av for noen uker siden, tenkte ikke over det i går, da jeg laget potetmos på havremelk og hennes smør, og i den var det også «spor av melk», så det er min feil... [emoji31]

Vi har hele tiden trodd det har gått greit, det gikk veldig fint når vi ammet. Så hun fikk en fruktmos med «spor av melk» som hun kastet opp av for noen uker siden, tenkte ikke over det i går, da jeg laget potetmos på havremelk og hennes smør, og i den var det også «spor av melk», så det er min feil... [emoji31]
Ok, bør kanskje vent med det til hun nærmer seg 12 måneder, men fortsetter det da bør dere kanskje få sjekket om hun er laktose intolerant

Nei... vi venter og venter! Hørt at de første er verst! Er ikke du også i februar2018?
Den første var helt ok her. De andre derimot fy f$%$.. er i desember 2017 ;) jeg hater de som sier "når tennene kom her så bare dukket de opp over natten vi merket ikke noe" jeg får lyst å gi de en på tryne :hilarious:

Back
Topp