~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Ja.. takk og lov for puppen da.Uff da stakkars liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. takk og lov for puppen da.Uff da stakkars liten
Syns alltid det var tungt å komme tilbake.Veldig om hverandre. Hadde nok vært hjemme lenger om vi skulle gjort det igjen
Det en veldig god å ha når den fungererJa.. takk og lov for puppen da.
Stakkars lille,hva er galt?Lillemor skriker hvert 10.min ca... stakkars! Hun er skikkelig plaget!
Ja det skjønner jeg godt....Syns alltid det var tungt å komme tilbake.
Ekstra ille var det etter Lille U hvor jeg måtte ut på reise bare en uke etter jeg var tilbake, det var tøft.
Kan jeg spørre om hva du jobber med?
Jepp. Og tror pappaen hadde fått panikk, jeg MÅ jo holde meg rolig, uansett hvor mye det blør. Blodbad i fjeset. Hunden ble reddDet en veldig god å ha når den fungerer
Hva skjer ?Lillemor skriker hvert 10.min ca... stakkars! Hun er skikkelig plaget!
Helsebutikk med ansatte som faktisk vet hva de snakker opp, så utrolig bra.Ja det skjønner jeg godt....
Jeg er leder på en helsebutikk samt jobber på barnemedisinsk på sykehuset
Er også alene hjemme og ungene sover.Deilig med tente lys, komme hjem etter ferien og nydusjet og ser politiskolen på TV. Og alene hjemme! Og lille sover.
Jeg mistet melken etter en stund med alle 3, flaske hadde liksom ikke samme effekten for å si det slikJepp. Og tror pappaen hadde fått panikk, jeg MÅ jo holde meg rolig, uansett hvor mye det blør. Blodbad i fjeset. Hunden ble redd
Nei, her er vi barnepleier,hjelpepleier,sykepleier,fysioterapeut,ergo,ansatte med egenerfaring med feks revmatisme,kreft,stomi og lignende. Pluss vi har tilgang på sårsykepleier og mye mer.Helsebutikk med ansatte som faktisk vet hva de snakker opp, så utrolig bra.
Har inntrykk av at de fleste i slike butikker like gjerne kunne ha jobbet på Rema
ImponerendeNei, her er vi barnepleier,hjelpepleier,sykepleier,fysioterapeut,ergo,ansatte med egenerfaring med feks revmatisme,kreft,stomi og lignende. Pluss vi har tilgang på sårsykepleier og mye mer.
Ja, veldig faglig spennende pluss vi slipper turnus jobbingImponerende
Veldig bra
Det er detKoselig
Stakkars lille,hva er galt?
Nei, den ser jeg. Hvor lenge ammet du de før du mistet melken ?Jeg mistet melken etter en stund med alle 3, flaske hadde liksom ikke samme effekten for å si det slik
Det skjønner jeg godt at du ønsker å slippe, spesielt nå mens barna er småJa, veldig faglig spennende pluss vi slipper turnus jobbing