Har jo sett kortfilmen om Lille Jack.Bra begge filmene ja. Jeg likte den. Og Jack Jack er.... Ja. Se den!
Hva som skjedde med barnevakten som passet han mens resten av familien var borte i den første..
Er derfor jeg gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har jo sett kortfilmen om Lille Jack.Bra begge filmene ja. Jeg likte den. Og Jack Jack er.... Ja. Se den!
Den har kengubarnet lyst å seHar lyst til å se De utrolige 2
Det vsr da svært så effektivt.Ok, jeg vet at advokater skal være effektive, de koster ganske mye, men de behøver liksom ikke dra det helt inn i privatlivet også heller [emoji14]
Jeg har møtt 2 personer i hele mitt liv som her klart å få 2 sett tvillinger rett etter hverandre, og begge har vært advokater
Jupp har det
Oslo i morgen
Cup i Drammen på søndag
God helg alle sammen,noen planer?
Jeg skal prøve å bare slappe av
Nå syns jeg det blir litt for mye som kreves av meg på jobb, jeg er tross alt bare EN person.
Måtte ta en samtale med sjefen i dag
Jeg forklarte hvorfor, spesielt ved tanke på de 2 neste ukene hvor jeg har veldig mye, som også jeg trenger å forberede meg mye til og det ikke er tid til forberedelser siden jeg aldri vil ha tid til å være på kontoret.
Den ene dagen er jeg i Sverige, den neste i Danmark, kurs og så Trondheim.
Det går bare ikke helt i hop.
Det er ikke denne sjefen som presser på, men noen prosjekter.
Sjefen var veldig glad jeg faktisk sa i fra, som jeg sa, jeg vil klare disse 2 ukene, men fortsetter det slik så blir det for mye, jeg har tross alt også en familie, og en del utfordringer med et av barna.
Vi ble enig om å se hvordan timeplanen min ser ut etter disse 2 ukene og fortsetter presset å bli like høyt kommer de til å si i fra
Takk det sammeHa en strålende helg![emoji16]
Å fanken, at jeg ikke følger med
Jeg har gått over rundt tall, noen som skal skravle i kveld
Det var det jeg også tenkteDet vsr da svært så effektivt.
Ok, jeg vet at advokater skal være effektive, de koster ganske mye, men de behøver liksom ikke dra det helt inn i privatlivet også heller
Jeg har møtt 2 personer i hele mitt liv som her klart å få 2 sett tvillinger rett etter hverandre, og begge har vært advokater
Bake knekkebrød, det gidder jeg ikke, utrolig flink du erGod helg Snuppelus[emoji16]
Ingen andre planer enn å bake knekkebrød[emoji28] ellers rydde og sove leeenge!
Neeeiii.To fluer i en smekk praktisk talt
Syns du skal være til jeg..Haha[emoji28] jeg er til og fra...mest fra i grunn..
Skal visst ikke noe i kveld så da mulig jet skravler noe
Sånn grugleder seg
Her er jeg alene med barna i kveld, så blir ingen fredagskos her.
Kos dere masse med taco
Fredagstacoen er fortært, og ser nå på Idol faktisk