Så koselig daJeg skal i bryllupsfest i morgen (de giftet seg på rådhuset før sommeren men nå er det fest.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daJeg skal i bryllupsfest i morgen (de giftet seg på rådhuset før sommeren men nå er det fest.)
Ja, kjekt det. Fetteren min som har giftet seg. Ikke veldig sur, selv om jeg jo var forlovet med ham en gang.Så koselig da
Oslo i morgenGod helg alle sammen,noen planer?
Jeg skal prøve å bare slappe av
Håper det ikke er noe skummelt [emoji173]️Jeg er full i symp og mye plager. Har lavt stoffskifte også da. Allerede funn her på mr så gruer meg til mer nøyaktig svar og evt mer
[emoji31] i natt våknet lillemor klokken 4. Tok henne inn i senga vår, 15 min etterpå bæsjet hun seg ut. Så da ga jeg henne ei flaske og la henne i sin seng, så kastet hun sannelig opp i hele senga si... [emoji31]
Midtenav sept
Hmm
Lærer jeg noen gang tro? Sår som vokser. Og vesker. Og ikke har mye sånn gule krustete greier som jeg tenker brennkopper har
Er likevel brennkopper. Så legen på et blunk.
Endelig levert nøkler til det gamle huset! Nå kan vi tenke bare på vårt hus! Hurra!
Nei syns det er skummelt nok at ikke blodårene fungerer som de skal oppi der. På tirs ny mr her og henvist til nevrologHåper det ikke er noe skummelt [emoji173]️
Ja du er jo bare en. Hva sa sjefen?Nå syns jeg det blir litt for mye som kreves av meg på jobb, jeg er tross alt bare EN person.
Måtte ta en samtale med sjefen i dag
Lykke til iallefall [emoji173]️Nei syns det er skummelt nok at ikke blodårene fungerer som de skal oppi der. På tirs ny mr her og henvist til nevrolog
Du er faktisk bare en ja.Nå syns jeg det blir litt for mye som kreves av meg på jobb, jeg er tross alt bare EN person.
Måtte ta en samtale med sjefen i dag
Ja du er jo bare en. Hva sa sjefen?
Jeg forklarte hvorfor, spesielt ved tanke på de 2 neste ukene hvor jeg har veldig mye, som også jeg trenger å forberede meg mye til og det ikke er tid til forberedelser siden jeg aldri vil ha tid til å være på kontoret.Du er faktisk bare en ja.
. Håper de forstår.
Vet ikke, avhenger om hvor mye korps leder jeg må være i dag. Medlemsregister og påmelding til kickoff og noe sånn.Å fanken, at jeg ikke følger med
Jeg har gått over rundt tall, noen som skal skravle i kveld
Sånn grugleder segTipper han gleder seg[emoji16]
Flinke degVet ikke, avhenger om hvor mye korps leder jeg må være i dag. Medlemsregister og påmelding til kickoff og noe sånn.
Hva skal du i Oslo i morgen?Oslo i morgen
Cup i Drammen søndag