Huff, høres ikke bra ut det. Kan jeg spørre hva som har skjedd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, høres ikke bra ut det. Kan jeg spørre hva som har skjedd?
Ok. Stakkar liten
har veldig mye hodepine som verken migrene medsin tar eller smertestillende. Tatt mr med avvik . Må ha ny med kontrast. De tror og håper bare det er noe med blodårene.Huff, høres ikke bra ut det. Kan jeg spørre hva som har skjedd?
Den følelsen nå du sitter snydens forkjølet i et møte med 2 herrer i mørk dress (en meget erfaren og en advokat), skjorte og slips og de sitter å problematiserer noen kontrakter, hvordan man skal gjøre det riktig etter lovverket, og dette er fryktelig, fryktelig vanskelig.
Du kremter, sier en setning, de ser på med helt stille, stiller et par spørsmål, og brått er ting mye, mye enklere....
August har bare flydd forbi føles det som Ingen ferie før 2019
Under 4 mnder til jul....
Så braEndelig levert nøkler til det gamle huset! Nå kan vi tenke bare på vårt hus! Hurra!
Godt legen så det daHmm
Lærer jeg noen gang tro? Sår som vokser. Og vesker. Og ikke har mye sånn gule krustete greier som jeg tenker brennkopper har
Er likevel brennkopper. Så legen på et blunk.
Jupp har detGod helg Kengu[emoji16]
Planer??
Så bra
Oi. Akkurat sånn har jeg det og [emoji87]har veldig mye hodepine som verken migrene medsin tar eller smertestillende. Tatt mr med avvik . Må ha ny med kontrast. De tror og håper bare det er noe med blodårene.
Ja.Godt legen så det da
Jeg er full i symp og mye plager. Har lavt stoffskifte også da. Allerede funn her på mr så gruer meg til mer nøyaktig svar og evt merOi. Akkurat sånn har jeg det og [emoji87]
Gått siden midten av april...
Er litt flere ting som spiller inn også hos meg, det startet med psykisk stress pga ting som skjedde og ga meg mye migrene. Så har det blitt kronisk hodepine. Heller til at det er spenningshodepine. Nå har jeg ikke testet ut så mye smertestillende heller da, for jeg liker ikke putte i meg tabletter når det ikke virker... Men lege på tirsdag, så får høre. For nå begynner jeg å bli lei.
Har du noen andre symptomer på at noe er galt?
Jeg skal i bryllupsfest i morgen (de giftet seg på rådhuset før sommeren men nå er det fest.)God helg alle sammen,noen planer?
Jeg skal prøve å bare slappe av