Vi skravler videre i august.

Hmm

Lærer jeg noen gang tro? Sår som vokser. Og vesker. Og ikke har mye sånn gule krustete greier som jeg tenker brennkopper har

Er likevel brennkopper. Så legen på et blunk.
d28da3bbc27f7540b89deda1e9147596.jpg

Den følelsen nå du sitter snydens forkjølet i et møte med 2 herrer i mørk dress (en meget erfaren og en advokat), skjorte og slips og de sitter å problematiserer noen kontrakter, hvordan man skal gjøre det riktig etter lovverket, og dette er fryktelig, fryktelig vanskelig.
Du kremter, sier en setning, de ser på med helt stille, stiller et par spørsmål, og brått er ting mye, mye enklere....

Herlig å kunne løse ting[emoji16]

har veldig mye hodepine som verken migrene medsin tar eller smertestillende. Tatt mr med avvik . Må ha ny med kontrast. De tror og håper bare det er noe med blodårene.
Oi. Akkurat sånn har jeg det og [emoji87]
Gått siden midten av april...

Er litt flere ting som spiller inn også hos meg, det startet med psykisk stress pga ting som skjedde og ga meg mye migrene. Så har det blitt kronisk hodepine. Heller til at det er spenningshodepine. Nå har jeg ikke testet ut så mye smertestillende heller da, for jeg liker ikke putte i meg tabletter når det ikke virker... Men lege på tirsdag, så får høre. For nå begynner jeg å bli lei.

Har du noen andre symptomer på at noe er galt?

Oi. Akkurat sånn har jeg det og [emoji87]
Gått siden midten av april...

Er litt flere ting som spiller inn også hos meg, det startet med psykisk stress pga ting som skjedde og ga meg mye migrene. Så har det blitt kronisk hodepine. Heller til at det er spenningshodepine. Nå har jeg ikke testet ut så mye smertestillende heller da, for jeg liker ikke putte i meg tabletter når det ikke virker... Men lege på tirsdag, så får høre. For nå begynner jeg å bli lei.

Har du noen andre symptomer på at noe er galt?
Jeg er full i symp og mye plager. Har lavt stoffskifte også da. Allerede funn her på mr så gruer meg til mer nøyaktig svar og evt mer

Back
Topp