Hm ja, men er jo allerede funn. Håper bare det ikke er mer.Håper det bare er noe ufarlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm ja, men er jo allerede funn. Håper bare det ikke er mer.Håper det bare er noe ufarlig
sjokolade?
Bok ?
Ut å spise sammen
Aleris ringte i sted. Ny MR på tirsdag
Krysser fingreneHm ja, men er jo allerede funn. Håper bare det ikke er mer.
Hørtes koselig utMine foreldre leser mye, så det hadde gått an ja. Kanskje lage en liten kurv med diverse godsaker, for både kropp og hode.
Kjekt at det går så fort! Krysser fingrene for deg, uansett utfall <3
TakkKrysser fingrene
Den følelsen nå du sitter snydens forkjølet i et møte med 2 herrer i mørk dress (en meget erfaren og en advokat), skjorte og slips og de sitter å problematiserer noen kontrakter, hvordan man skal gjøre det riktig etter lovverket, og dette er fryktelig, fryktelig vanskelig.
Du kremter, sier en setning, de ser på med helt stille, stiller et par spørsmål, og brått er ting mye, mye enklere....
Den følelsen nå du sitter snydens forkjølet i et møte med 2 herrer i mørk dress (en meget erfaren og en advokat), skjorte og slips og de sitter å problematiserer noen kontrakter, hvordan man skal gjøre det riktig etter lovverket, og dette er fryktelig, fryktelig vanskelig.
Du kremter, sier en setning, de ser på med helt stille, stiller et par spørsmål, og brått er ting mye, mye enklere....
Jeg vil gi en gave til de som har hjulpet oss med flytting. Tips til hva jeg kan gi? Ikke alkohol.
På mandag var mannen min på vei hjem fra Halden, tok over fjellet hjem mot Stavanger.
Så ringte han meg, med dårlig dekning, gleden ved fjellveien [emoji849], gråtende i smerter og sa han hadde kjørt av veien med motorsykkelen sin og venta da på ambulansen. Men han ville ikke si så mye mer, for han ville ikke bekymre meg.
Og med ikke mer sagt, var jeg superbekymra, og på vg var det en artikkel om en motorsyklist alvorlig skadet på akkurat samme tid [emoji17] Men jeg fikk ikke med meg hvor han var heller helt pga dårlig dekning der. Men viste seg det ikke var han da.
Men det som da skjedde var at det var veiarbeid der. En stein lå midt i kjørebanen. Han kjørte rett i den, og kjørte rett utenfor veien på en vei de bygde utenfor veien (bygde ut veien) og en dumper som hadde havarert der. Så der sto motorsykkelen fast i dumperen og detaljene om hvor han landa er litt uklare da. Men han sliter veldig med smerter i rygg og halebein. Så vil tro han landa med det mot steiner eller sykkelen.
Hadde ikke dumperen stått havarert der, hadde det vært rett utenfor ett stup på 10 meter og ned i en fjord og med tunge kjøreklær, hadde vi vel ikke hatt han her i dag.
Han ble frakta i ambulanse på sykehus 4 timer unna oss. Så jeg og broren hans henta han i går [emoji169] Han er hel, veldig mørbanka og sliter grusomt ser jeg. Men han er hel [emoji169]
Måtte ringe lærerne til unga da og forklare. For leksene har ikke blitt prioritert gitt. Det siste jeg har tenkt på nå [emoji849]
Da går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.
Syns denne mnd har gått mega fort eller er det bare meg??
Ikke mange dager man kan telle så er det September allerede
Sovet stort sett hele dagen, snakk om å bli satt ut av morfin
Gikk fint da selv om det ikke var det de trodde var der som var der .
TakkBra det gikk fint[emoji173]️
Da har nok tiden gått mega fort vil jeg tro [emoji38]Har knapt merket at det har vært august[emoji23]
Håper dere trives og har kommet i orden[emoji16]