Vi skravler videre i august.

God morgen [emoji16]

Jeg har drømt at jeg har vært et sted og en ipad har drevet og ringt og jeg har ikke klart å slå den av.
Plutselig kommer Frøkna og sier at klokka ringer og at hun våknet av den [emoji23]
Så det er rett og slett min alarm som har ringt og ingen ipad [emoji23]

Sitter og ser på kalenderen min og lurer på hvordan jeg skal overleve de neste 2 ukene.
Har gledet meg til Trysilrype siden jeg gikk den i for, nå har jeg mest lyst til å avlyse hele greia :(
Hvordan skal jeg ha samvittighet til å reise bort privat/ferie når jeg er så mye borte ellers?

Er syk og utslitt, og har mest av alt lyst på en rolig periode med familien

Så leit du føler det slik[emoji20]
Sikker på at familien din unner deg denne turen for å koble litt av[emoji173]️

Vet det.

Må bare ha tid til å tenke på slikt.

Mandag ordnet jeg bryllupsgave og kjole til bryllup. Som jeg kanskje ikke bruker da, vi får se
I dag korps og mannen på møte i bhg
I morgen spilletime og forødremøte på skolen.
Torsdag skal mellomste på fotball og mannen på møte med kommunen
Fredag har vi tenkt oss i svømmehallen og på kvelden skal jeg og ei til i korps styret ordne... Mye.
Og lørdag er det bryllup.

Så den duken ligger trygt denne uken i alle fall.
Men jysk passerer jeg nesten på vei fra jobb så en gang jeg har mer tid kan jeg gå innom

Vi har vel egentlig en til. Men den er blitt så misfarget

Guri, for en travel uke?![emoji33]

God morgen [emoji16]

Jeg har drømt at jeg har vært et sted og en ipad har drevet og ringt og jeg har ikke klart å slå den av.
Plutselig kommer Frøkna og sier at klokka ringer og at hun våknet av den [emoji23]
Så det er rett og slett min alarm som har ringt og ingen ipad [emoji23]
Hehe. Du sov godt :)

Guri, for en travel uke?![emoji33]
Ja, neste uke er det ikke møte med kommunen og ikke bryllup i alle fall. Men kor som gjør logistikken rundt spilling og korps mer krevende. Hun er ferdig på kor 19, han er hjemme fra spilling 1850 og og foreldremøtet er 19 så minstemor må være med på hente runde for ungene, sånn egentlig etter hennes leggetid.

Hehe. Du sov godt :)
Gjorde visst det [emoji87]
Flaks hun kom, ellers hadde vi forsovet oss enda en gang denne uken, og det er for drøyt... Nå var storebror allerede oppe da, så mulig han hadde reagert på at vi ikke var oppe. Han har god kontroll på klokka

Gjorde visst det [emoji87]
Flaks hun kom, ellers hadde vi forsovet oss enda en gang denne uken, og det er for drøyt... Nå var storebror allerede oppe da, så mulig han hadde reagert på at vi ikke var oppe. Han har god kontroll på klokka

Hos oss har mannen vekking fem min etter meg. Sånn at vi i alle fall våkner om jeg vare slår av min.

Det var avvik på svarene. De håper og tror det «bare» er blodårer i hjernen som ikke transporterer blodet som de skal. Skal på masse flere undersøkelser og ny MR med kontrastvæske.

Back
Topp