Vi skravler videre i august.

Greia er jo at de er ca 90 stk og bakgrunnsstøy er ikke noe særlig for kengubarnet når beskjeder skal gis osv , men skolen og vi foreldre har lagt en plan
Så mange ja, ja det kan jo bli en utfordring. Men gode planer er viktige, og da går det sikkert bedre [emoji106]

Da blir det fort travle dager ja [emoji38]
Når to av tre unger går på skolen og foreldrene i tillegg engasjerer seg i styre og stell på fritidsaktiviteter så....

Hvilket er du med på? For sprekinger det der,men så ut til å være gøy og avslappende etterpå!
Jeg skal gå 13 km turmars.
Veldig mange ikke spreke som går 6 km (med øl og vin i sekken)

Nei det går ikke, da finner jeg henne igjen i et skap eller noe ^^
Mellomste vår var halvannet når vi flyttet.
Jeg har bilde av henne inni et tomt skap på stua der vi bodde før og i andre hylle i klesskapet på soverommet vårt her..

Så mange ja, ja det kan jo bli en utfordring. Men gode planer er viktige, og da går det sikkert bedre [emoji106]
Ja de draralle 3 skolene fra kommunen :)
Det hadde jo rett og slett ikke tatt seg ut om kengubarnet endte opp med padle til høyre og de andre til venstre fordi han ikke får med beskjeden liksom ;)
Er jo en grunn til at han har 12 mikrofoner og høyttalere innvilget på skolen

Jeg har bilde av henne inni et tomt skap på stua der vi bodde før og i andre hylle i klesskapet på soverommet vårt her..
Min var 8 mnd og det første han gjorde var å krabbe opp trappen til 2 etasje..
Vi hadde ikke trapp der vi bodde før så trappegrind hadde vi ikke

Ja de draralle 3 skolene fra kommunen :)
Det hadde jo rett og slett ikke tatt seg ut om kengubarnet endte opp med padle til høyre og de andre til venstre fordi han ikke får med beskjeden liksom ;)
Er jo en grunn til at han har 12 mikrofoner og høyttalere innvilget på skolen
Hihi, nei Det hadde sett dårlig ut [emoji6]
Men var det dere som ba om møtet og lagde planen, eller var det skolen som satte igang?

Bra det [emoji4] syns du er flink jeg som har styr på dagene, selv om dagene ikke er like [emoji1305]
Vi må snart ha sånn familiekalender på veggen.... Det utenom det faste har jeg og mannen på felles kalender på mobilen så han kunne ordne at neste styremøtet i bhg ikke havnet når jeg er bortreist, men uka før, og at vi stort sett klarer å få møtene til å ikke være samtidig.

Men før hadde vi gjennomgang av "uka som kommer" søndag kveld. Det har vi fortsatt men i tillegg dag for dag... Hva er det i morgen, hvem henter unger, hvor lite tid har vi til middag? Hvem skal hvor og når?

Vi må snart ha sånn familiekalender på veggen.... Det utenom det faste har jeg og mannen på felles kalender på mobilen så han kunne ordne at neste styremøtet i bhg ikke havnet når jeg er bortreist, men uka før, og at vi stort sett klarer å få møtene til å ikke være samtidig.

Men før hadde vi gjennomgang av "uka som kommer" søndag kveld. Det har vi fortsatt men i tillegg dag for dag... Hva er det i morgen, hvem henter unger, hvor lite tid har vi til middag? Hvem skal hvor og når?
Løsningsorienterte [emoji1305] det er bra samarbeid og det er positivt

Haha, det tror jeg på ^^
Lillejenta åpnet et skap og kravlet inn. Det var visst stas ^^ Jaja, så får i alle fall skoene våre stå i fred da ^^

Back
Topp