Hatt noen ja 10 par kanskjeSå bra.
Måtte legge i såler da, men hun var fornøyd [emoji106]
Har dere hatt mange hummel-sko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt noen ja 10 par kanskjeSå bra.
Måtte legge i såler da, men hun var fornøyd [emoji106]
Har dere hatt mange hummel-sko?
Ingen polypp men myom(godartet svulst)Ja morfin blir man satt ut av [emoji21]
Men hva fant de da da?
Så kjekt da, krysser fingrene for at han får fiksa det! Gull med pappaer som liker å fikse ting[emoji4]
Ja da er du godt kjent med dem [emoji16][emoji106]Hatt noen ja 10 par kanskje
Da er det greit å få litt hjelp!Så absolutt
Skulle ha gjort det selv, men lillejenta er helt ekstremt mammadalt for tiden. Energien strekker ikke til.
Veldig greit å få sjekket det ja, og greit å få det vekk [emoji4]Ingen polypp men myom(godartet svulst)
Så får vi se om prøvene viser noe nytt ,funnet deles opp i små biter og sendes inn
Vært noe tull på skolen igjen?Mannen hjemme fra foreldremøte , det var egentlig min tur men det utgikk.
Nå fikk jeg jo litt info på møte med lærere i går da
Qouter tilfeldig innlegg.Mannen hjemme fra foreldremøte , det var egentlig min tur men det utgikk.
Nå fikk jeg jo litt info på møte med lærere i går da
Masse lykke til, XXXX for at det er gode resultaterGod kveld. Spent på resultater i morgen jeg. Lege
Tusen takkMasse lykke til, XXXX for at det er gode resultater
Aldri hørt om det løpet, er det bra ? Gjør kanskje godt med litt avbrekk jaKommer ihvertfall til å være det etterpå...
Derfor jeg vurderer å kutte ut Trysil, men på den andre siden, kan kanskje trenge litt ferie i midten.
Skal gå Trysilrypa men en gjeng gale damer
Jeg syns det er utrolig gøy, vært med de to siste årene.Aldri hørt om det løpet, er det bra ? Gjør kanskje godt med litt avbrekk ja
Hvilket er du med på? For sprekinger det der,men så ut til å være gøy og avslappende etterpå!Jeg syns det er utrolig gøy, vært med de to siste årene.
http://www.trysil.com/no/event/trysilrypa/
Spørs jo hva man har fylt dagene med da Føler det har vært variert hva dagene har gått ut på og er nok derfor dagene har gått gått så fort
Nei det går ikke, da finner jeg henne igjen i et skap eller noe ^^
Men ikke så mye joggesko , bare de litt halvhøye skoeneJa da er du godt kjent med dem [emoji16][emoji106]