Vi skravler videre i august.

Hmm, burde gi snuppa kveldmat snart... Hun skal ha spist og fått på seg pysj og sånn til "vekslinga". Mannen kommer hjem med eldste som har spilling 1810-1835 så de er vel her sånn noe etter 1845 og jeg skal være på foreldremøte på skolen kl 19. Hadde egentlig tenkt å gå bort men med 12-13 minutter å gå kan der bli litt knapt... På et tidspunkt inni der skal mellomste komme hjem fra naboen.

mye stress? noe spesielt som hoper seg opp da i September siden du skriver at da kan det bli mye stress? o_O
Kommer bare til å være veldig mange jobbreiser i september og det er alltid litt stress

Spørs jo hva man har fylt dagene med da :hilarious: Føler det har vært variert hva dagene har gått ut på og er nok derfor dagene har gått gått så fort :hilarious:
Mine har vært fylt av skolestart og foreldremøter og sånn de sige par ukene

Vært på en liten shoppingrunde jeg.. Frøkna fikk 4 par tynne ullsokker og nye vanntette joggesko. Bare håper de passer. Kjøpte hummel-sko, så håper de er gode. Kosta 599,- Synes viking er så dyrt... Og kjedelig å bruke masse masse på sko nå som jeg ikke vet om hun kan få brukt til våren igjen...
Hummel er gode sko

Sovet stort sett hele dagen, snakk om å bli satt ut av morfin ;)
Gikk fint da selv om det ikke var det de trodde var der som var der .

Da går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.
Så typisk! Fikk dere fiksa det?

Last edited:
Regner med det. Ble vått på gulvet, men men. Satser på at pappa fikser i morgen. Han liker slike småjobber :)
Så kjekt da, krysser fingrene for at han får fiksa det! Gull med pappaer som liker å fikse ting[emoji4]

Back
Topp