Syns denne mnd har gått mega fort eller er det bare meg??
Ikke mange dager man kan telle så er det September allerede
Jeg syns den har vært utrolig lang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns denne mnd har gått mega fort eller er det bare meg??
Ikke mange dager man kan telle så er det September allerede
14 1/2 måned. Verden er en lekeplass!
Det er en periode det også, men tidene forandrer seg jaJa! Da kan du ikke bare plassere henne på ei matte heller [emoji23] der har jo jeg en fordel da, siden mi bare kommer seg i ring enn så lenge!
August? Gått altfor fort.Jeg syns den har vært utrolig lang!
Enig, og håper september kommer til å gå like fort.
September kommer til å være en måned med mye stress, etter det kommer det til å bli roligere (tror jeg)
Jeg syns den har vært utrolig lang!
Kommer bare til å være veldig mange jobbreiser i september og det er alltid litt stressmye stress? noe spesielt som hoper seg opp da i September siden du skriver at da kan det bli mye stress?
Mine har vært fylt av skolestart og foreldremøter og sånn de sige par ukeneSpørs jo hva man har fylt dagene med da Føler det har vært variert hva dagene har gått ut på og er nok derfor dagene har gått gått så fort
Da blir det fort travle dager ja [emoji38]Mine har vært fylt av skolestart og foreldremøter og sånn de sige par ukene
Ja! Da kan du ikke bare plassere henne på ei matte heller [emoji23] der har jo jeg en fordel da, siden mi bare kommer seg i ring enn så lenge!
TakkLykke til idag Kengu[emoji173]️[emoji173]️
Hummel er gode skoVært på en liten shoppingrunde jeg.. Frøkna fikk 4 par tynne ullsokker og nye vanntette joggesko. Bare håper de passer. Kjøpte hummel-sko, så håper de er gode. Kosta 599,- Synes viking er så dyrt... Og kjedelig å bruke masse masse på sko nå som jeg ikke vet om hun kan få brukt til våren igjen...
Så bra.Hummel er gode sko
Ja morfin blir man satt ut av [emoji21]Sovet stort sett hele dagen, snakk om å bli satt ut av morfin
Gikk fint da selv om det ikke var det de trodde var der som var der .
Så typisk! Fikk dere fiksa det?Da går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.
Så typisk! Fikk dere fiksa det?
Så typisk! Fikk dere fiksa det?
Så kjekt da, krysser fingrene for at han får fiksa det! Gull med pappaer som liker å fikse ting[emoji4]Regner med det. Ble vått på gulvet, men men. Satser på at pappa fikser i morgen. Han liker slike småjobber