Vi skravler videre i august.

Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv
Prioritere å sove er lurt.

Og lekser var ikke viktig oppi dette

Vi er ikke bedre i dag, så da blir det ikke babysvømming i dag. Lillemor får heller få seg en runde i badebalja si!

Vi er ikke bedre i dag, så da blir det ikke babysvømming i dag. Lillemor får heller få seg en runde i badebalja si!
Mye sykdom for tiden føler jeg, men er tiden på året mange blir det også [emoji85] blir nok koselig i badebaljen også selv om det ikke ble babysvømming [emoji4]

Mye sykdom ja, merker det rundtom. Kryss i taket og bank i bordet, ingen av mine har fått det enda

Syns det er helt sykt at jeg alt må kikke igjennom 80-kassen for å sjekke at hun har nok klær når hun om få uker må begynne på ny størrelse! Hun er jo bare 7mnd på fredag [emoji31]

Vært på en liten shoppingrunde jeg.. Frøkna fikk 4 par tynne ullsokker og nye vanntette joggesko. Bare håper de passer. Kjøpte hummel-sko, så håper de er gode. Kosta 599,- Synes viking er så dyrt... Og kjedelig å bruke masse masse på sko nå som jeg ikke vet om hun kan få brukt til våren igjen...

Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv

Skjønner ikke hvordan du klarer å sove hvis mannen lager lyder når han sover :p Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ligger ved noen som snorker :p

Da går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.

Vært på en liten shoppingrunde jeg.. Frøkna fikk 4 par tynne ullsokker og nye vanntette joggesko. Bare håper de passer. Kjøpte hummel-sko, så håper de er gode. Kosta 599,- Synes viking er så dyrt... Og kjedelig å bruke masse masse på sko nå som jeg ikke vet om hun kan få brukt til våren igjen...
Kjekt med shopping

Skjønner ikke hvordan du klarer å sove hvis mannen lager lyder når han sover [emoji14] Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ligger ved noen som snorker :p
Tipper hun la seg et annet sted i huset. Det er ganske standard der mener jeg

Da går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.
Oi da. Håper det går greit å fikse

God dag:) dagene går virkelig i ett og mye som skjer . Ha en fin dag

Prioritere å sove er lurt.

Og lekser var ikke viktig oppi dette
Håper dere finn sove.
Læreren skjønner garantert hvorfor lekser ikke ble prioritert [emoji4]
Lærerne skjønte det ja [emoji4][emoji4] Absolutt forståelse. Godt å prate med dem. Fikk en time på øyet før jeg hørte han ropte om hjelp. Han ville dusje stakkaren [emoji39] Nie jeg skjønner godt gitt

Skjønner ikke hvordan du klarer å sove hvis mannen lager lyder når han sover [emoji14] Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ligger ved noen som snorker :p
Det går som regel ganske greit faktisk. I de verste snorkeperiodene sover jeg heller på sofaen da. [emoji39]

Men nå må han sove på sofaen og jeg sove i sengs i 2.etasje. Han har skada seg, så han kan ikke gå i trapper nå. Så jeg må mer eller mindre hjelpe han med alt, mer han enn unga. Så det lille jeg hører av snorkinga gjennom gulvet, slukner jeg gjennom. Er for sliten til å registrere noe tror jeg [emoji23]

Da kjennes det ut som om det begynner å løsne her, kanskje jeg kan komme meg på jobb i morgen :)

Back
Topp