Prioritere å sove er lurt.Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv
Og lekser var ikke viktig oppi dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prioritere å sove er lurt.Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv
Mye sykdom for tiden føler jeg, men er tiden på året mange blir det også [emoji85] blir nok koselig i badebaljen også selv om det ikke ble babysvømming [emoji4]Vi er ikke bedre i dag, så da blir det ikke babysvømming i dag. Lillemor får heller få seg en runde i badebalja si!
Mye sykdom for tiden føler jeg, men er tiden på året mange blir det også [emoji85] blir nok koselig i badebaljen også selv om det ikke ble babysvømming [emoji4]
Da tipper jeg det blir koselig [emoji4][emoji4]Satser på det! Hun elsker å bade så!
Håper dere finn sove.Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv
Ikke vi heller bank i bordet. Men har ikke hørt om noe sykdom rundt her enda hellerMye sykdom ja, merker det rundtom. Kryss i taket og bank i bordet, ingen av mine har fått det enda
Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv
Kjekt med shoppingVært på en liten shoppingrunde jeg.. Frøkna fikk 4 par tynne ullsokker og nye vanntette joggesko. Bare håper de passer. Kjøpte hummel-sko, så håper de er gode. Kosta 599,- Synes viking er så dyrt... Og kjedelig å bruke masse masse på sko nå som jeg ikke vet om hun kan få brukt til våren igjen...
Tipper hun la seg et annet sted i huset. Det er ganske standard der mener jegSkjønner ikke hvordan du klarer å sove hvis mannen lager lyder når han sover [emoji14] Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ligger ved noen som snorker
Oi da. Håper det går greit å fikseDa går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.
Joda. Til en viss grad. Bare så kjedelig å bruke penger på sånt [emoji23]Kjekt med shopping
Prioritere å sove er lurt.
Og lekser var ikke viktig oppi dette
Lærerne skjønte det ja [emoji4][emoji4] Absolutt forståelse. Godt å prate med dem. Fikk en time på øyet før jeg hørte han ropte om hjelp. Han ville dusje stakkaren [emoji39] Nie jeg skjønner godt gittHåper dere finn sove.
Læreren skjønner garantert hvorfor lekser ikke ble prioritert [emoji4]
Det går som regel ganske greit faktisk. I de verste snorkeperiodene sover jeg heller på sofaen da. [emoji39]Skjønner ikke hvordan du klarer å sove hvis mannen lager lyder når han sover [emoji14] Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ligger ved noen som snorker