Vi skravler videre i august.

Jeg forsto hva du mente [emoji56][emoji4] Ja ! Vi er på ferja nå. 3 timer igjen enda da, men jeg gruer og gleder meg. Gruer meg til å se han blå og mørbanka, gleder meg til å se han hel. Kommer vel til å tute som en helt jeg [emoji849][emoji23] Men jeg får han hjem [emoji169][emoji169] Det er det som betyr noe [emoji169]

Hva har skjedd???[emoji30][emoji30]

Jeg har en godartet polypp i underlivet som gir mye blødninger og smerter , så nå skal den fjernes og jeg slipper forhåpentligvis meresmerter

Uff da, høres ikke bra ut, kjipt å være dårlig altså

Lykke til idag Kengu[emoji173]️[emoji173]️

Hva har skjedd???[emoji30][emoji30]
På mandag var mannen min på vei hjem fra Halden, tok over fjellet hjem mot Stavanger.
Så ringte han meg, med dårlig dekning, gleden ved fjellveien [emoji849], gråtende i smerter og sa han hadde kjørt av veien med motorsykkelen sin og venta da på ambulansen. Men han ville ikke si så mye mer, for han ville ikke bekymre meg.
Og med ikke mer sagt, var jeg superbekymra, og på vg var det en artikkel om en motorsyklist alvorlig skadet på akkurat samme tid [emoji17] Men jeg fikk ikke med meg hvor han var heller helt pga dårlig dekning der. Men viste seg det ikke var han da.

Men det som da skjedde var at det var veiarbeid der. En stein lå midt i kjørebanen. Han kjørte rett i den, og kjørte rett utenfor veien på en vei de bygde utenfor veien (bygde ut veien) og en dumper som hadde havarert der. Så der sto motorsykkelen fast i dumperen og detaljene om hvor han landa er litt uklare da. Men han sliter veldig med smerter i rygg og halebein. Så vil tro han landa med det mot steiner eller sykkelen.
Hadde ikke dumperen stått havarert der, hadde det vært rett utenfor ett stup på 10 meter og ned i en fjord og med tunge kjøreklær, hadde vi vel ikke hatt han her i dag.

Han ble frakta i ambulanse på sykehus 4 timer unna oss. Så jeg og broren hans henta han i går [emoji169] Han er hel, veldig mørbanka og sliter grusomt ser jeg. Men han er hel [emoji169]

Måtte ringe lærerne til unga da og forklare. For leksene har ikke blitt prioritert gitt. Det siste jeg har tenkt på nå [emoji849]

Jeg hører mannen sover. Så tror jeg lurer meg til en lur selv også jeg [emoji849][emoji4] Er så sliten selv

Back
Topp