Vi skravler videre i august.

Da går vaskemaskinen for første gang i det nye huset, og her er det jammen noe som lekker. Tror det skal være enkelt å reparere heldigvis. Kanskje jeg tar en tur på byggevareforrtningen når lillejenta skal sove.

Hvordan føles det å være inne i nytt hus? Vi skal levere nøklene på det gamle på fredag [emoji85]

Tipper hun la seg et annet sted i huset. Det er ganske standard der mener jeg

Hender seg noen ganger hvis jeg finner soveproppene, så må jeg legge meg i stua for jeg klarer bare ikke snorking :p he he
Men når jeg finner sovepropper så de plugget i ganske raskt før noe rekker å snorke :p

Hvordan føles det å være inne i nytt hus? Vi skal levere nøklene på det gamle på fredag [emoji85]

Det er ting over alt! Dumpet i gangen og på et annet rom, og litt over alt. Jeg bruker det siste paret med sokker jeg finner må ^^
Så det er stressende, men samtidig godt å være her. Vi skal og levere på fredag. Er ikke ferdig der enda ><

Det er ting over alt! Dumpet i gangen og på et annet rom, og litt over alt. Jeg bruker det siste paret med sokker jeg finner må ^^
Så det er stressende, men samtidig godt å være her. Vi skal og levere på fredag. Er ikke ferdig der enda ><

Vi skal bare støvsuge i kjelleren(vi har bare grovkjeller) også fikse en dør(vi har hatt kattedør i den), så er vi ferdige, men alt tar så mye lengre tid med baby, og når jeg har ikke lappen og får ikke fikset noe på dagtid.

Vi hadde jo heldigvis litt lengre tid på flyttingen enn dere, så vi har heldigvis fått flyttet nesten alt ut av kassene, men det er enda mye rot igjen.

Får du ryddet noe på dagtid da, eller?

Vi skal bare støvsuge i kjelleren(vi har bare grovkjeller) også fikse en dør(vi har hatt kattedør i den), så er vi ferdige, men alt tar så mye lengre tid med baby, og når jeg har ikke lappen og får ikke fikset noe på dagtid.

Vi hadde jo heldigvis litt lengre tid på flyttingen enn dere, så vi har heldigvis fått flyttet nesten alt ut av kassene, men det er enda mye rot igjen.

Får du ryddet noe på dagtid da, eller?

Ja flytting med små barn er noe herk!

Nei det blir lite, for lillejenta er over alt for tiden :P

Det tar litt til å komme seg i hus ja. Særlig med unger.

Lærerne skjønte det ja [emoji4][emoji4] Absolutt forståelse. Godt å prate med dem. Fikk en time på øyet før jeg hørte han ropte om hjelp. Han ville dusje stakkaren [emoji39] Nie jeg skjønner godt gitt
Lærere er stort sett forståelsesfulle i så måte ja.

Lykke til med å dusje ham. Det blir vel godt men kanskje vondt

Lurte på ei ting... Hvordan er det å selge noe man har vunnet ? Er det noen regler på det i grunn? Leste litt rundt men fant ikke noe klart svar :wacky:

Lurte på ei ting... Hvordan er det å selge noe man har vunnet ? Er det noen regler på det i grunn? Leste litt rundt men fant ikke noe klart svar :wacky:
Hvorfor skulle det være et problem, man eier jo det, og det man eier kan man da selge dersom man har lyst :rolleyes:

Syns denne mnd har gått mega fort eller er det bare meg?? :woot::woot:

Ikke mange dager man kan telle så er det September allerede :D

Det tar litt til å komme seg i hus ja. Særlig med unger.

Japp. Ikke bare skal de passes på, men det er så begrenset hva man kan gjøre. Når de sover kan man ikke alltid bråke så mye heller. Men men, vi kommer vel i mål :)

Japp. Ikke bare skal de passes på, men det er så begrenset hva man kan gjøre. Når de sover kan man ikke alltid bråke så mye heller. Men men, vi kommer vel i mål :)
Litt etter litt

Back
Topp