Vi skravler videre i august.

Sitter og ser på kalenderen min og lurer på hvordan jeg skal overleve de neste 2 ukene.
Har gledet meg til Trysilrype siden jeg gikk den i for, nå har jeg mest lyst til å avlyse hele greia :(
Hvordan skal jeg ha samvittighet til å reise bort privat/ferie når jeg er så mye borte ellers?

Er syk og utslitt, og har mest av alt lyst på en rolig periode med familien
Forstår du er sliten, virker som om du har mye på tapetet hele tiden. Gjør det som magefølelsen sier :)

Forstår du er sliten, virker som om du har mye på tapetet hele tiden. Gjør det som magefølelsen sier :)
Er bare at jeg har heldagsmøte med advokater på torsdag (dersom jeg er frisk)
Drar til Stockholm mandag kveld, kommer hjem tirsdag kveld.
Heldagsmøte onsdag, kurs torsdag og fredag.
Drar til Trysil fredag ettermiddag, kommer hjem søndag formiddag.
Drar mest sannsynlig til København mandag kveld så er jeg litt usikker på om jeg drar hjem, eller til Trondheim fra København tirsdags kveld.
Skal ihvertfall være der på torsdag, muligens også onsdag, må bare få det avklart først

Er bare at jeg har heldagsmøte med advokater på torsdag (dersom jeg er frisk)
Drar til Stockholm mandag kveld, kommer hjem tirsdag kveld.
Heldagsmøte onsdag, kurs torsdag og fredag.
Drar til Trysil fredag ettermiddag, kommer hjem søndag formiddag.
Drar mest sannsynlig til København mandag kveld så er jeg litt usikker på om jeg drar hjem, eller til Trondheim fra København tirsdags kveld.
Skal ihvertfall være der på torsdag, muligens også onsdag, må bare få det avklart først
Herregud, jeg blir helt svimmel! Ikke rart du er utslitt!

Ja da håper jeg virkelig det blir bedre. Blødninger og smerter er ikke gøy.

Jeg blør fortsatt en gang i mnd selv med hormonspiral som jeg har hatt i 4 år nå vel... Men slipper smertene og kraftige blødninger da. Så jeg er fornøyd [emoji18]

Ja det er kjipt å være dårlig. Men nå må jeg bare ta hensyn til meg selv, og det får ta den tiden det tar. Lege igjen neste uke
Her er det flere ganger i ikke :( og smerter på eggstokker osv,snakk om p fjerne livmor snart

Back
Topp