Vi skravler videre i august.

Da står en klar på busslommen til å bli plukka opp av svogern [emoji4][emoji4]

Bit vel godt å komme til ham. Ikke svogeren da. Mannnen
Jeg forsto hva du mente [emoji56][emoji4] Ja ! Vi er på ferja nå. 3 timer igjen enda da, men jeg gruer og gleder meg. Gruer meg til å se han blå og mørbanka, gleder meg til å se han hel. Kommer vel til å tute som en helt jeg [emoji849][emoji23] Men jeg får han hjem [emoji169][emoji169] Det er det som betyr noe [emoji169]

Lurer på hva jeg og lillemor skal gjøre i dag. Begge to er litt sylta, så egentlig frister det å bare ligge i sengen hele dagen...

God morgen
Grått og trist ute i dag.
Møte på skolen kl 12 Indahl , tar ikke så lang tid regner jeg med , etterpå stikker jeg og kemgubarnet på sykebesøk :)

God morgen
Grått og trist ute i dag.
Møte på skolen kl 12 Indahl , tar ikke så lang tid regner jeg med , etterpå stikker jeg og kemgubarnet på sykebesøk :)
Grått og trist her og.

Og så forsov vi oss i dag, så storebror hadde våknet 7.50, og kom inn på soverommet og ropte at vi måtte stå opp [emoji87]
Men vi rakk skolen i god tid før det ringte inn, og begge spiste frokost. Frøkna spiste på veien da [emoji28] Vi fikk gått til samme tid som vanlig faktisk, så det var ikke galt.
Priser meg lykkelig for at samboer smører matpakkene tidligere på morran når han spiser [emoji16][emoji106]

Grått og trist her og.

Og så forsov vi oss i dag, så storebror hadde våknet 7.50, og kom inn på soverommet og ropte at vi måtte stå opp [emoji87]
Men vi rakk skolen i god tid før det ringte inn, og begge spiste frokost. Frøkna spiste på veien da [emoji28] Vi fikk gått til samme tid som vanlig faktisk, så det var ikke galt.
Priser meg lykkelig for at samboer smører matpakkene tidligere på morran når han spiser [emoji16][emoji106]
Godt gjort
. Mine går hjemmefra klokka åtte så de hadde ikke hatt sjangs om vi våkna 7.50...

Ingen fare forøvrig. Jeg var oppe ca 6.15...

Godt gjort
. Mine går hjemmefra klokka åtte så de hadde ikke hatt sjangs om vi våkna 7.50...

Ingen fare forøvrig. Jeg var oppe ca 6.15...
Ja det var godt gjort. Her trenger vi ikke gå for 8.15, storebror kan gå 8.20 også og enda rekke det i god tid. Er ca 500 meter til skolen. Og nå har de klasserommene nærmest oss også [emoji4]
Litt lengre vei for Frøkna på 6 siden de har klasserom mer på baksiden og en annen del av skolen, og hun går heller ikke så fort som broren sin, så da er det greit å gå 8.15. Men vi var der vel fem på halv.

Jeg sliter så med søvn om natta, og denne natta var ekstrem, så jeg har nok ikke hørt klokka i dag fordi jeg da endelig hadde sovna hardt... [emoji85]

Men men. Alt gikk bra, så da er det ikke mer å tenke på [emoji16]

Grått og trist her og.

Åh sånt er pyton , vi hadde en sånn i fjor, våknet 7.35, arvpå skolen 7.53 ;)

Åh sånt er pyton , vi hadde en sånn i fjor, våknet 7.35, arvpå skolen 7.53 ;)
Ja hatt en sånn før og, men da våkna jeg enda senere, typ 8.15 og skolen begynner 8.30 [emoji87]
Det var rett før jul, og jeg hadde begynt ferien og var nok dønn sliten. Storebror hadde vært våken lenge, men ikke tenkt på klokka. Da ringte de fra skolen, men tror vi da også var der ikke så lenge etterpå.
Huff.

Nei ikke ofte jeg ser deg her
Joda så bra som det kan gå ;)
Sykemeldt men opereres i morgen så da blir det nok bra tilslutt .
Hvordan er det med deg da?
Oi, hva skal du opereres for hvis du vil si noe om det?

Jeg er sykemeldt selv. Slitt med kronisk hodepine og migrene siden midten av april, men jeg tok ikke hensyn til det, og da gikk jeg ned for telling uti mai... I tillegg så ramla jeg på isen i vinter og slo meg kraftig, noe som førte til bekkenplager igjen. Sliter jo nok med kroppen fra før, så trengte ikke et sånt fall for å gjøre det verre liksom...

Og sommerferien har også tatt på, siden vi har gått oppi hverandre i 2 mnd, og vært mye farting i sommer. Så jeg er egentlig helt ferdig, og er på min andre uke på sofaen mens de andre er på jobb/skole. Orker ikke så mye annet. Bare småpusler hjemme og gjør litt innimellom før jeg må hvile igjen.

Ja hatt en sånn før og, men da våkna jeg enda senere, typ 8.15 og skolen begynner 8.30 [emoji87]
Det var rett før jul, og jeg hadde begynt ferien og var nok dønn sliten. Storebror hadde vært våken lenge, men ikke tenkt på klokka. Da ringte de fra skolen, men tror vi da også var der ikke så lenge etterpå.
Huff.
Her starter de 8 , da skal de sitte på plassen og ha funnet lesebøkene

Back
Topp