Kamp med kengubarnet , godt med en 3-1 seier i regnet
Hurra for seier og hurra for at du er tilbake Har kjøpt knivsettet og det ser veldig kjekt ut. Ikke testet ut enda.
Og godnatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kamp med kengubarnet , godt med en 3-1 seier i regnet
Bit vel godt å komme til ham. Ikke svogeren da. MannnenDa står en klar på busslommen til å bli plukka opp av svogern [emoji4][emoji4]
Jeg forsto hva du mente [emoji56][emoji4] Ja ! Vi er på ferja nå. 3 timer igjen enda da, men jeg gruer og gleder meg. Gruer meg til å se han blå og mørbanka, gleder meg til å se han hel. Kommer vel til å tute som en helt jeg [emoji849][emoji23] Men jeg får han hjem [emoji169][emoji169] Det er det som betyr noe [emoji169]Bit vel godt å komme til ham. Ikke svogeren da. Mannnen
Det er det[emoji4] ja, hu digger det! Likte din det?
He he takkHurra for seier og hurra for at du er tilbake Har kjøpt knivsettet og det ser veldig kjekt ut. Ikke testet ut enda.
Og godnatt
God turDa står en klar på busslommen til å bli plukka opp av svogern [emoji4][emoji4]
God tirsdag hyggelig å se deg herGod tirsdag jenter [emoji16]
Står til med dere?
Takk [emoji173]️God tirsdag hyggelig å se deg her
Grått og trist her og.God morgen
Grått og trist ute i dag.
Møte på skolen kl 12 Indahl , tar ikke så lang tid regner jeg med , etterpå stikker jeg og kemgubarnet på sykebesøk
Godt gjortGrått og trist her og.
Og så forsov vi oss i dag, så storebror hadde våknet 7.50, og kom inn på soverommet og ropte at vi måtte stå opp [emoji87]
Men vi rakk skolen i god tid før det ringte inn, og begge spiste frokost. Frøkna spiste på veien da [emoji28] Vi fikk gått til samme tid som vanlig faktisk, så det var ikke galt.
Priser meg lykkelig for at samboer smører matpakkene tidligere på morran når han spiser [emoji16][emoji106]
Ja det var godt gjort. Her trenger vi ikke gå for 8.15, storebror kan gå 8.20 også og enda rekke det i god tid. Er ca 500 meter til skolen. Og nå har de klasserommene nærmest oss også [emoji4]Godt gjort
. Mine går hjemmefra klokka åtte så de hadde ikke hatt sjangs om vi våkna 7.50...
Ingen fare forøvrig. Jeg var oppe ca 6.15...
Åh sånt er pyton , vi hadde en sånn i fjor, våknet 7.35, arvpå skolen 7.53Grått og trist her og.
Og så forsov vi oss i dag, så storebror hadde våknet 7.50, og kom inn på soverommet og ropte at vi måtte stå opp [emoji87]
Men vi rakk skolen i god tid før det ringte inn, og begge spiste frokost. Frøkna spiste på veien da [emoji28] Vi fikk gått til samme tid som vanlig faktisk, så det var ikke galt.
Priser meg lykkelig for at samboer smører matpakkene tidligere på morran når han spiser [emoji16][emoji106]
Nei ikke ofte jeg ser deg herTakk [emoji173]️
Jeg er jo innom forumet hver dag, men denne tråden er jeg ikke så aktiv i [emoji58]
Alt bra med deg?
Ja hatt en sånn før og, men da våkna jeg enda senere, typ 8.15 og skolen begynner 8.30 [emoji87]Åh sånt er pyton , vi hadde en sånn i fjor, våknet 7.35, arvpå skolen 7.53
Oi, hva skal du opereres for hvis du vil si noe om det?Nei ikke ofte jeg ser deg her
Joda så bra som det kan gå
Sykemeldt men opereres i morgen så da blir det nok bra tilslutt .
Hvordan er det med deg da?
Her starter de 8 , da skal de sitte på plassen og ha funnet lesebøkeneJa hatt en sånn før og, men da våkna jeg enda senere, typ 8.15 og skolen begynner 8.30 [emoji87]
Det var rett før jul, og jeg hadde begynt ferien og var nok dønn sliten. Storebror hadde vært våken lenge, men ikke tenkt på klokka. Da ringte de fra skolen, men tror vi da også var der ikke så lenge etterpå.
Huff.