Vi skravler videre i august.

Hvordan har det gått i dag?

Her slutta eldste i sommer, heldigvis i ferien. For brukte en liten uke på å huske at det ikke var bleie men truse som var på.
Her om dagen fortalte hu at hu skulle sove uten også. Men iom at jeg ikke har fått kjøpt tisselaken så har hu bleie på natt enn så lenge.
Hun fikk på bleie da vi måtte bytte alt underveis i frokosten... Hun er rett og slett ikke klar, og både fyller bleia både forran og bak daglig.

Hmmm. Har oppbevart voksduker litt feil, litt som en brettet håndkle:meh: Får se hva jeg gidder.

Har også fundert på å lage noe annet av dem. Kanskje spisebrikker? Eller noe:hilarious:
Denne bufsdagsduken min har vært brettet.

Ble lagt på og vasket med varm klut flere ganger og rullet siden og ser bra ut nå

Denne bufsdagsduken min har vært brettet.

Ble lagt på og vasket med varm klut flere ganger og rullet siden og ser bra ut nå

Hmmm kanskje gi det et forsøk. Om en stund. Blir i godt humør av fargerike voksduker:p

Hun fikk på bleie da vi måtte bytte alt underveis i frokosten... Hun er rett og slett ikke klar, og både fyller bleia både forran og bak daglig.
Det gjorde hu her og helt til det plutselig løsna - hadde virkelig ikke trodd at det kom til å skje i sommer. Men det er jo en start å ville slutte selv, så da kommer det plutselig[emoji4]

Det gjorde hu her og helt til det plutselig løsna - hadde virkelig ikke trodd at det kom til å skje i sommer. Men det er jo en start å ville slutte selv, så da kommer det plutselig[emoji4]
Før eller siden. Jeg stresser ikke med det.

Mannen prøver å nekte meg å gå på jobb i morgen...

Back
Topp