Det har vi vært på i dag og[emoji4]
Kanskje dere var der samtidig uten å vite det Neida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har hu vært langt unna hjemme sine[emoji6]Kanskje dere var der samtidig uten å vite det Neida
Hun fikk på bleie da vi måtte bytte alt underveis i frokosten... Hun er rett og slett ikke klar, og både fyller bleia både forran og bak daglig.Hvordan har det gått i dag?
Her slutta eldste i sommer, heldigvis i ferien. For brukte en liten uke på å huske at det ikke var bleie men truse som var på.
Her om dagen fortalte hu at hu skulle sove uten også. Men iom at jeg ikke har fått kjøpt tisselaken så har hu bleie på natt enn så lenge.
Da har hu vært langt unna hjemme sine[emoji6]
Denne bufsdagsduken min har vært brettet.Hmmm. Har oppbevart voksduker litt feil, litt som en brettet håndkle Får se hva jeg gidder.
Har også fundert på å lage noe annet av dem. Kanskje spisebrikker? Eller noe
Denne bufsdagsduken min har vært brettet.
Ble lagt på og vasket med varm klut flere ganger og rullet siden og ser bra ut nå
Det gjorde hu her og helt til det plutselig løsna - hadde virkelig ikke trodd at det kom til å skje i sommer. Men det er jo en start å ville slutte selv, så da kommer det plutselig[emoji4]Hun fikk på bleie da vi måtte bytte alt underveis i frokosten... Hun er rett og slett ikke klar, og både fyller bleia både forran og bak daglig.
Det er det[emoji4] ja, hu digger det! Likte din det?Så koselig! Likte baby det? [emoji5]
Før eller siden. Jeg stresser ikke med det.Det gjorde hu her og helt til det plutselig løsna - hadde virkelig ikke trodd at det kom til å skje i sommer. Men det er jo en start å ville slutte selv, så da kommer det plutselig[emoji4]
Nei, det er jo bare dumt!Før eller siden. Jeg stresser ikke med det.
Jeg tipper han har rett...Mannen prøver å nekte meg å gå på jobb i morgen...
Jeg vet jo det menIkke.bry deg om henne. Den brukeren er ute etter splid og skit
I know men bryr meg lievelSom Sara skriver, ikke bry deg! Det var heller ingen som var enige i tråden. Virker som hu bare er ute etter å være negativ.
Trodde jeg hadde det fra før menGod morgen, Kengu Var ikke noe hyggelig skrevet. Ville ignorert henne som i å trykke på "ignorer" og skravlet videre.
Vi får se hvordan formen er i morgenJeg tipper han har rett...
Bare se på tråderNå må du fortelle hva som har skjedd![emoji20]
God mandagGod morgen!
Mandag og ny uke.
Innholdsrik uke denne uken også