Vi skravler videre i august.

Vi har vært på en lekeplass og der vrimlet det av folk! Ikke så det ut som om det var et arrangement som trakk alle folkene dit, men kiosken var åpen;) Hadde med niste, da, så gikk ikke dit.

Vi har vært på en lekeplass og der vrimlet det av folk! Ikke så det ut som om det var et arrangement som trakk alle folkene dit, men kiosken var åpen;) Hadde med niste, da, så gikk ikke dit.
Hadde dere det kjekt da, eller var det for folksomt?

Mannen rapporterte klokka sju når selskapet skulle være over, at hun sto i kø for ansiktsmaling.

Ansiktsmaling klokka sju på em søndagskveld. Så skap hun inn i bilen. Hjem. Spise om hun ikke er mett etter selskap. Gå på å badet og vaske det av og legge seg...

Hadde dere det kjekt da, eller var det for folksomt?

Godt å komme oss ut, men bedre med færre folk. Delte oss opp, for babyen sovnet i bilen og ble fraktet med på trilletur av min kjære mens jeg holdt et øye med min klatreglade sønn. Han syns det er kjekkere med færre folk fordi det kom andre barn veldig ofte som også holdt på å klatre. Men han var stolt av seg selv og får stadig bedre balanse:) Etterpå gikk vi alle en tur, da var babyen våken.

Alt vel der?:)

Godt å komme oss ut, men bedre med færre folk. Delte oss opp, for babyen sovnet i bilen og ble fraktet med på trilletur av min kjære mens jeg holdt et øye med min klatreglade sønn. Han syns det er kjekkere med færre folk fordi det kom andre barn veldig ofte som også holdt på å klatre. Men han var stolt av seg selv og får stadig bedre balanse:) Etterpå gikk vi alle en tur, da var babyen våken.

Alt vel der?:)
Høres ut som dere har hatt det bra.

Jeg har akkurat fått yngste i søvn off mellomste er kommet hjem fra bursdag

Mannen rapporterte klokka sju når selskapet skulle være over, at hun sto i kø for ansiktsmaling.

Ansiktsmaling klokka sju på em søndagskveld. Så skap hun inn i bilen. Hjem. Spise om hun ikke er mett etter selskap. Gå på å badet og vaske det av og legge seg...

Tror du det ender opp med ei overtrøtt jente? Når sånn ca pleier hun å legge seg?:)

Høres ut som dere har hatt det bra.

Jeg har akkurat fått yngste i søvn off mellomste er kommet hjem fra bursdag

Ja, det er kjekt å finne på noe, bare oss fire:)

Så koselig, har hun hatt det fint? Hva slags ansiktsmaling var det?:)

Tror du det ender opp med ei overtrøtt jente? Når sånn ca pleier hun å legge seg?:)
Det går nok bra. Hun spiser nå og kommer nok i seng til åtte som vanlig. Andreklassing.

Men en anelse bortkastet maling... Hadde de nå enda malt dem når de kom?

Det går nok bra. Hun spiser nå og kommer nok i seng til åtte som vanlig. Andreklassing.

Men en anelse bortkastet maling... Hadde de nå enda malt dem når de kom?

Skjønner, det var jo bra.

Var noe rart med organiseringen dero_O

Stille her i dag...
Har vært ute og løpt samtidig som jeg tok en avstikker inn til noen venner for å trade en Pokémon for å klare å komme videre i oppgavene....

Sitter og lurer på om Lille U egentlig er syk :(
Han har spist veldig lite i kveld, inkludert å spise veldig lite av bollen som han fikk når vi var ute og shoppet, og han som elsker boller, og når jeg la han sovnet han med en eneste gang, det pleier ikke han..

Uff da[emoji20]hvordan er formen hans?

God morgen!

Mandag og ny uke.
Innholdsrik uke denne uken også

Ehh.

Litt feil tidspunkt å proklamere "jeg har sluttet med bleie" mandags morgen 6.30

Litt vel tøft å levere i bhg i truse uten å ha øvd mer enn halvannen time hjemme.

Dette er ikke ungen med tørre bleier som egentlig gjør alt på do nemlig

Søstra slutta brått med bleier en lørdags (!) formiddag og så seg aldri tilbake, men hun hadde nå øvd på å si fra og gå på potte en stund da. Denne frøkna her sier fra når det er gjort. (også var søstra 3 år og 2 mnd, denne er 2 år og 8 mnd)

Ehh.

Litt feil tidspunkt å proklamere "jeg har sluttet med bleie" mandags morgen 6.30

Litt vel tøft å levere i bhg i truse uten å ha øvd mer enn halvannen time hjemme.

Dette er ikke ungen med tørre bleier som egentlig gjør alt på do nemlig

Søstra slutta brått med bleier en lørdags (!) formiddag og så seg aldri tilbake, men hun hadde nå øvd på å si fra og gå på potte en stund da. Denne frøkna her sier fra når det er gjort. (også var søstra 3 år og 2 mnd, denne er 2 år og 8 mnd)

Si bare ifra i Bhg at hun hadde lyst å prøve å slutte? De burde ta det på alvor.

Back
Topp