Vi skravler videre i august.

Ååh....kokosbolle!![emoji7]
Akkurat nå er lavkarbo dritt![emoji23]
Du kan spise kokosbollene til Grete Roede.
De er også veldig gode.
NB: Ikke spis mer enn en 2-3 av gangen, da bli du løs i magen

Dette kan jo bli spennende. Eggemuffins med ulikt fyll. Jeg begynte med å spraye litt olje i seks former. Og fullførte med egg og sopp, skinke og pepperoni etter de forskjellige sine ønsker. I de andre seks formene på brettet....

Smakte det godt??[emoji16]

Så er ungene satt i badekaret og jeg tar en liten hvil.

Mannen sitter badevakt og jeg har akkurat tørket av bordet som fortsatt er tre meter langt med bursdagsduk på etter 10 års dag sist søndag. Men mannen hadde ryddet av hele bordet så nå tørket jeg av hele og når den har fått tørket (det er jo voksduk) ruller jeg den sammen og legger den på gjestesenga. Den må flytte deg derfra i oktober når svigermor kommer i høstferien men ellers ligger den der det meste av året.

Skal bli litt greit å ta ut de to klaffene og krympe bordet en meter.

Usikker på om jeg skal legge på voksduk eller vanlig. Får tenke litt.

Jeg sverger til voksduk hele året[emoji28] klok av skade her..

Cheddar-saus til tacoen i kveld er laget
Nå skal jeg begynne på guacomolen.
Salsa har jeg mer igjen fra sist så det har jeg bare tatt opp fra frysen.

Om en times tid skal jeg kjøre frøkna i bursdag, må bare få pakket inn pakkene først.

Er hjemme rund kl 16:30 og må da lage taco.

Trening i kveld fra rundt kl 19

Har skikkelig vondt i mage på grunn av TR, og en migrene som murrer i bakgrunnen.
Bekken og rygg er et rent helvete, bli påvirket av TR hormoner.

Gleder meg til jeg skal legge meg i kveld

Håper formen er bedre nå[emoji173]️

Tja. Det var plask regn mens vi ventet men tok pause sånn mer eller mindre mens de sang også regnet det igjen etterpå. Så joda, vi fikk stå under tak mens det plasker som verst.

Bra dere kunne søke ly[emoji1]

Jeg sverger til voksduk hele året[emoji28] klok av skade her..
Ble voks men den er utslitt. Hull på hjørnene. Minnes vagt at det er det på den til jul også. Som ligger på i alle fall hele desember og reelt like gjerne ut januar med en pause selve julaften, men den duken må jo alltid vaskes....
Må ha noen nye kanskje...

Ehh.

Litt feil tidspunkt å proklamere "jeg har sluttet med bleie" mandags morgen 6.30

Litt vel tøft å levere i bhg i truse uten å ha øvd mer enn halvannen time hjemme.

Dette er ikke ungen med tørre bleier som egentlig gjør alt på do nemlig

Søstra slutta brått med bleier en lørdags (!) formiddag og så seg aldri tilbake, men hun hadde nå øvd på å si fra og gå på potte en stund da. Denne frøkna her sier fra når det er gjort. (også var søstra 3 år og 2 mnd, denne er 2 år og 8 mnd)
Hvordan har det gått i dag?

Her slutta eldste i sommer, heldigvis i ferien. For brukte en liten uke på å huske at det ikke var bleie men truse som var på.
Her om dagen fortalte hu at hu skulle sove uten også. Men iom at jeg ikke har fått kjøpt tisselaken så har hu bleie på natt enn så lenge.

Til en viss grad. Med varm klut og tid.

Hmmm. Har oppbevart voksduker litt feil, litt som en brettet håndkle:meh: Får se hva jeg gidder.

Har også fundert på å lage noe annet av dem. Kanskje spisebrikker? Eller noe:hilarious:

Back
Topp