Ååh....kokosbolle!![emoji7]
Akkurat nå er lavkarbo dritt![emoji23]
Ø87777Hva med (oi, jeg duppet av under amming) lavkarbokake?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh....kokosbolle!![emoji7]
Trusa holdt bare halve frokosten.Si bare ifra i Bhg at hun hadde lyst å prøve å slutte? De burde ta det på alvor.
Du kan spise kokosbollene til Grete Roede.Ååh....kokosbolle!![emoji7]
I dag skal vi på babysang! [emoji5]
Dette kan jo bli spennende. Eggemuffins med ulikt fyll. Jeg begynte med å spraye litt olje i seks former. Og fullførte med egg og sopp, skinke og pepperoni etter de forskjellige sine ønsker. I de andre seks formene på brettet....
Så er ungene satt i badekaret og jeg tar en liten hvil.
Mannen sitter badevakt og jeg har akkurat tørket av bordet som fortsatt er tre meter langt med bursdagsduk på etter 10 års dag sist søndag. Men mannen hadde ryddet av hele bordet så nå tørket jeg av hele og når den har fått tørket (det er jo voksduk) ruller jeg den sammen og legger den på gjestesenga. Den må flytte deg derfra i oktober når svigermor kommer i høstferien men ellers ligger den der det meste av året.
Skal bli litt greit å ta ut de to klaffene og krympe bordet en meter.
Usikker på om jeg skal legge på voksduk eller vanlig. Får tenke litt.
Cheddar-saus til tacoen i kveld er laget
Nå skal jeg begynne på guacomolen.
Salsa har jeg mer igjen fra sist så det har jeg bare tatt opp fra frysen.
Om en times tid skal jeg kjøre frøkna i bursdag, må bare få pakket inn pakkene først.
Er hjemme rund kl 16:30 og må da lage taco.
Trening i kveld fra rundt kl 19
Har skikkelig vondt i mage på grunn av TR, og en migrene som murrer i bakgrunnen.
Bekken og rygg er et rent helvete, bli påvirket av TR hormoner.
Gleder meg til jeg skal legge meg i kveld
Tja. Det var plask regn mens vi ventet men tok pause sånn mer eller mindre mens de sang også regnet det igjen etterpå. Så joda, vi fikk stå under tak mens det plasker som verst.
Helt grei. Ikke helt over enda da
Du da?
Bv app for Android finnes vel fortsatt ikke så ikke ALT
De hadde serveringstelt. Vi kjøpte en vaffel og sto under tak.Bra dere kunne søke ly[emoji1]
Er det for første gang? Babysang er så kjekt
Jeg sverger til voksduk hele året[emoji28] klok av skade her..
Til en viss grad. Med varm klut og tid.Går det an å slette ut voksduk?
Ble voks men den er utslitt. Hull på hjørnene. Minnes vagt at det er det på den til jul også. Som ligger på i alle fall hele desember og reelt like gjerne ut januar med en pause selve julaften, men den duken må jo alltid vaskes....Jeg sverger til voksduk hele året[emoji28] klok av skade her..
Men for meg betyr det mye. Jeg savner denNei, det er sant[emoji28] men det betyr ikke noe for meg[emoji23]
Hvordan har det gått i dag?Ehh.
Litt feil tidspunkt å proklamere "jeg har sluttet med bleie" mandags morgen 6.30
Litt vel tøft å levere i bhg i truse uten å ha øvd mer enn halvannen time hjemme.
Dette er ikke ungen med tørre bleier som egentlig gjør alt på do nemlig
Søstra slutta brått med bleier en lørdags (!) formiddag og så seg aldri tilbake, men hun hadde nå øvd på å si fra og gå på potte en stund da. Denne frøkna her sier fra når det er gjort. (også var søstra 3 år og 2 mnd, denne er 2 år og 8 mnd)
Det har vi vært på i dag og[emoji4]I dag skal vi på babysang! [emoji5]
Til en viss grad. Med varm klut og tid.