Vi skravler videre i august.

Planla neste uke blant annet
Hva har du planlagt da?

Min uke der slik ut'

Mandag, shopping etter jobb, kom ikke i mål med bryllupsgave i går nemlig.
Trisdag, jeg må ha med meg jentene på guttungens korpsøvelse for mannen må på styremøte i bhg
Onsdag, guttungen har spilletime 1705-173 0 og en av oss må på foreldremøte kl 19
Torsdag skal mellomste etter planen på fotball. Og mannen må trolig i et møte med kommunen som representant for idrettslaget (grunneier berørt av den planlagte gangveien til den nye skolen)
Fredag skal vi etter planen i svømmehallen før taco til kveldsmat.
Lørdag skal jeg i bryllup og innen den tid ha bestemt meg for hva jeg skal ha på meg. Bør sikkert tenke litt på det i dag i forhold til den shoppingen i morgen. For som vi jo ser. Lite tid til det resten av uka...

Cheddar-saus til tacoen i kveld er laget
Nå skal jeg begynne på guacomolen.
Salsa har jeg mer igjen fra sist så det har jeg bare tatt opp fra frysen.

Om en times tid skal jeg kjøre frøkna i bursdag, må bare få pakket inn pakkene først.

Er hjemme rund kl 16:30 og må da lage taco.

Trening i kveld fra rundt kl 19

Har skikkelig vondt i mage på grunn av TR, og en migrene som murrer i bakgrunnen.
Bekken og rygg er et rent helvete, bli påvirket av TR hormoner.

Gleder meg til jeg skal legge meg i kveld

Sannelig fikk jeg meg en dusj også. Minstemor liker å dusje men ikke å vaske håret så jeg gikk inn i dusjen til henne og vasket det. Og så tok jeg en dusj når hun gikk ut.

Lyden av sentrifuge antyder at vaskemaskinen snart er ferdig

En rolig søndag hvor vi får utrettet litt. Deilig søndag.

Cheddar-saus til tacoen i kveld er laget
Nå skal jeg begynne på guacomolen.
Salsa har jeg mer igjen fra sist så det har jeg bare tatt opp fra frysen.

Om en times tid skal jeg kjøre frøkna i bursdag, må bare få pakket inn pakkene først.

Er hjemme rund kl 16:30 og må da lage taco.

Trening i kveld fra rundt kl 19

Har skikkelig vondt i mage på grunn av TR, og en migrene som murrer i bakgrunnen.
Bekken og rygg er et rent helvete, bli påvirket av TR hormoner.

Gleder meg til jeg skal legge meg i kveld
Hørtes ikke godt ut med tr, migrene og trening på en gang.

Men taco er nam.
Hvordan lager du guacamole og salsa? Vi kjøper salsa og bruker ikke guacamole. Jeg vet ikke hvordan det smaker. Avocado har jeg aldri spist, men mannen har kjøpt det i går så muligheten kan by seg.

Hørtes ikke godt ut med tr, migrene og trening på en gang.

Men taco er nam.
Hvordan lager du guacamole og salsa? Vi kjøper salsa og bruker ikke guacamole. Jeg vet ikke hvordan det smaker. Avocado har jeg aldri spist, men mannen har kjøpt det i går så muligheten kan by seg.
Sitter på lekeland nå, kommer tilbake til det senere i dag dersom jeg får tid

Det øs pøs plaskeregner og føles som at høsten har kommet.

Utendørs arrangement og koropptrenden i morgen. Håper det ikke er sånn .

Håper dere hadde flaks med været[emoji1]
Begynner å bli kaldt på natta allerede[emoji13] 6 grader liksom...

God morgen

For en som er mer flink å lage mat og liker mye mer enn meg er jo høsten = mye god mat mer naturlig. For all del, høst er kakao... Men det er en uvane jeg prøver å kvitte meg med .Ikke all kakao. Men den kakaoen på jobb...

Nei nå ble jeg bare negativ igjen . Jeg ville ikke det

Høsten er ikke en årstid jeg er glad i, men rett negativ trenger jeg da ikke være.

God morgen, det er lørdag og det er helg

I dag skal jeg skaffe bryllupsgave og datteren min har tenkt å opptre med koret etter hele EN øving...

Ikke spesielt glad i høsten jeg heller[emoji28]
Har du hatt en fin helg Sara??[emoji1]

En meget kritisk tråd av en viss kritisk bruker som liker å kritisere andre for hva det måtte være. Meg for å skeive langt. Kengu for å ville kjøpe gode barne-kjøkke-kniver. Eller visstnok være altfor opptatt av shopping.

Bare tull og kritikk uten grunn av en som liker slikt

Så fjollete da[emoji13]
Hva heter tråden??

Håper dere hadde flaks med været[emoji1]
Begynner å bli kaldt på natta allerede[emoji13] 6 grader liksom...
Tja. Det var plask regn mens vi ventet men tok pause sånn mer eller mindre mens de sang også regnet det igjen etterpå. Så joda, vi fikk stå under tak mens det plasker som verst.

Vi er visst ikke helt gjennomsnittlige.

Mellomste skal på bursdag på burgerking. Ok. Jeg mannen bet meg kjøre henne. Hvor er det? Lurer jeg.

Inngangen på amfi øst sier han. Nei det er McDonald's, sier jeg.

Å ja. Da er det den andre sier han og forklarer meg hvilket bygg.

Jeg er født og oppvokst her. Vi har som voksne bodd her i 6 år. (i min oppvekst tror jeg ikke der var burgerking)

Så skal han hente henne. Ok, sier jeg. De er nede. Så det er inngang fra vest og ned en trapp? Ja. Det også men jeg gikk inn fra sør da, uansett ned en trapp. Der er lekerom/bur/sånn mini-lekeland.

Jepp

Vi har aldri vært der.

Naboen er der jevnt og trutt og løste bursdagen slik. Da spiser de middag der mens hun er i selskap.

Hver sin ende av skalaen, kan man si. Jeg vinket, i likhet med de andre som kom sammen med meg, og gikk

Stille her i dag...

Back
Topp