Avansert. Flink gutt.Han la noen kyllingvingeklubber i marinade, lot de ligge der noen timer og puttet dem i ovnen.
Lagde 3 typer dipp til fra grunnen
- Hummus med persille
- Rømmedipp med chili
- Rømmedipp med urter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avansert. Flink gutt.Han la noen kyllingvingeklubber i marinade, lot de ligge der noen timer og puttet dem i ovnen.
- Hummus med persille
- Rømmedipp med chili
- Rømmedipp med urter
Hva har du planlagt da?Planla neste uke blant annet
Hørtes ikke godt ut med tr, migrene og trening på en gang.Cheddar-saus til tacoen i kveld er laget
Nå skal jeg begynne på guacomolen.
Salsa har jeg mer igjen fra sist så det har jeg bare tatt opp fra frysen.
Om en times tid skal jeg kjøre frøkna i bursdag, må bare få pakket inn pakkene først.
Er hjemme rund kl 16:30 og må da lage taco.
Trening i kveld fra rundt kl 19
Har skikkelig vondt i mage på grunn av TR, og en migrene som murrer i bakgrunnen.
Bekken og rygg er et rent helvete, bli påvirket av TR hormoner.
Gleder meg til jeg skal legge meg i kveld
Han la noen kyllingvingeklubber i marinade, lot de ligge der noen timer og puttet dem i ovnen.
- Hummus med persille
- Rømmedipp med chili
- Rømmedipp med urter
Sitter på lekeland nå, kommer tilbake til det senere i dag dersom jeg får tidHørtes ikke godt ut med tr, migrene og trening på en gang.
Men taco er nam.
Hvordan lager du guacamole og salsa? Vi kjøper salsa og bruker ikke guacamole. Jeg vet ikke hvordan det smaker. Avocado har jeg aldri spist, men mannen har kjøpt det i går så muligheten kan by seg.
No rushSitter på lekeland nå, kommer tilbake til det senere i dag dersom jeg får tid
Det øs pøs plaskeregner og føles som at høsten har kommet.
Utendørs arrangement og koropptrenden i morgen. Håper det ikke er sånn .
God morgen
For en som er mer flink å lage mat og liker mye mer enn meg er jo høsten = mye god mat mer naturlig. For all del, høst er kakao... Men det er en uvane jeg prøver å kvitte meg med .Ikke all kakao. Men den kakaoen på jobb...
Nei nå ble jeg bare negativ igjen . Jeg ville ikke det
Høsten er ikke en årstid jeg er glad i, men rett negativ trenger jeg da ikke være.
God morgen, det er lørdag og det er helg
I dag skal jeg skaffe bryllupsgave og datteren min har tenkt å opptre med koret etter hele EN øving...
Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå.
Hvordan bli fort frisk?
Men juhu, i dag er i det minste tapatalk i funksjon igjen.
En meget kritisk tråd av en viss kritisk bruker som liker å kritisere andre for hva det måtte være. Meg for å skeive langt. Kengu for å ville kjøpe gode barne-kjøkke-kniver. Eller visstnok være altfor opptatt av shopping.
Bare tull og kritikk uten grunn av en som liker slikt
Tja. Det var plask regn mens vi ventet men tok pause sånn mer eller mindre mens de sang også regnet det igjen etterpå. Så joda, vi fikk stå under tak mens det plasker som verst.Håper dere hadde flaks med været[emoji1]
Begynner å bli kaldt på natta allerede[emoji13] 6 grader liksom...
Helt grei. Ikke helt over enda daIkke spesielt glad i høsten jeg heller[emoji28]
Har du hatt en fin helg Sara??[emoji1]
Bv app for Android finnes vel fortsatt ikke så ikke ALTAlt funker som det skal[emoji16]
Husker ikke. Noe negativt og shopping. Besatt av shopping eller noe sånn.Så fjollete da[emoji13]
Hva heter tråden??