Godt å ha litt tid til å gjøre hva man vil på også[emoji4]Ja. Hadde hun ikke likt det er det prøvetime i cheer i morgen men det dropper vi å snakke om. Kor annenhver uke er fint. Hun vil begynne på speider og korps neste år, så det er nok nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å ha litt tid til å gjøre hva man vil på også[emoji4]Ja. Hadde hun ikke likt det er det prøvetime i cheer i morgen men det dropper vi å snakke om. Kor annenhver uke er fint. Hun vil begynne på speider og korps neste år, så det er nok nå
Haha såpass ja [emoji14] Vel. Jeg kan ikke drøye dette på en måte. Unga må dele rom. Og 12.5 åringen syns IKKE det er så kult som 7åringen syns det er gitt [emoji849][emoji23]Godt å snart være ferdig da[emoji4] jeg synes det generelt er pyton å male, så den gangen jeg bare skulle ta et strøk på ila sommeren står fortsatt umalt[emoji85]
[emoji169]Jeg er så sliten [emoji31]
Jeg er så sliten [emoji31]
Jeg og[emoji85]... og i dårlig humør... [emoji31] tok til og med test for å sjekke om jeg var gravid, det var jeg heldigvis ikke! Puh! [emoji28]
Uff da, kanskje legge seg tidlig i kveld?Jeg er så sliten [emoji31]
Jepp. Hun er jo meget sosial.Godt å ha litt tid til å gjøre hva man vil på også[emoji4]
Panel er heftig å male jaHaha såpass ja [emoji14] Vel. Jeg kan ikke drøye dette på en måte. Unga må dele rom. Og 12.5 åringen syns IKKE det er så kult som 7åringen syns det er gitt [emoji849][emoji23]
Vi har bare 3 soverom ser du. Og dette er siste soverom som trenger å fikses opp. Så er alle 3 tatt da. Så det nærmer seg jo. Men panel er grusomt. Tapet er lett og kjapt gitt. Om jeg skal ta hele rommet i en omgang. Tar det ca 7-8 timer. Og det klarer ikke min kropp. Da fungerer jeg ikke. Så må dele det opp i 3 omganger. Jeg kjenner det bare etter en omgang også gitt. [emoji17] Så har nå kasta inn på smertestillende og gleder meg til barn sover søtt og bare slappe av.
Det skjønner jeg! Hadde jeg måtte blitt ferdig så hadde jeg jo gjort det for lengst[emoji28] og det er vel der feilen ligger - det haster ikke, så da venter jeg litt[emoji85] den størst jobben er jo å hente frem malinga, ta av veggen og ta av dekslene på kontaktene[emoji28]Haha såpass ja [emoji14] Vel. Jeg kan ikke drøye dette på en måte. Unga må dele rom. Og 12.5 åringen syns IKKE det er så kult som 7åringen syns det er gitt [emoji849][emoji23]
Vi har bare 3 soverom ser du. Og dette er siste soverom som trenger å fikses opp. Så er alle 3 tatt da. Så det nærmer seg jo. Men panel er grusomt. Tapet er lett og kjapt gitt. Om jeg skal ta hele rommet i en omgang. Tar det ca 7-8 timer. Og det klarer ikke min kropp. Da fungerer jeg ikke. Så må dele det opp i 3 omganger. Jeg kjenner det bare etter en omgang også gitt. [emoji17] Så har nå kasta inn på smertestillende og gleder meg til barn sover søtt og bare slappe av.
Jepp..Oi, var det så alvorlig?![emoji30]
Da var det endelig helg
Nei det gjør ikke det. Også er alt av lys kobla ut der inne for å få malt ordentlig rundt. Så når det regner ute og er litt mørke skyer, blir det litt mørkt inne på rommet også. Og da myser man. Og jeg blir enda verre i hodet av det også da jo [emoji849][emoji23]
Falt av sykkel i barnehagen . Kutt i bakhode. På legevakten . Flink lege som behandlet det med sårlim. Så det har gått bra til tross
Alt var jo klart inne og folka var inne de hadde bare ikke tenkt på å låse opp før halvparten hadde kommet.
Haha! Festival i nabolaget, gjett hva som slår inn på babycall? [emoji23]
Bare ikke vant til at døra er låst når vi kommer til foreldremøte.Aha, det var jo bra[emoji28]
God søndagsmorgenGod morgen