Har bare fryktelig vondt i halsen og hoster.Spørs hvilka sjuke, men stort sett det du ikke har tid til. Hvile
Har ikke tid er snakk om at jeg må til Sverige, Danmark og England i løpet av de neste 2 ukene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare fryktelig vondt i halsen og hoster.Spørs hvilka sjuke, men stort sett det du ikke har tid til. Hvile
C vitaminer, aniste, i England selger de vel noe halspasfiller med faktisk effekt (sånn ikke lov i Norge for de i beholder.vel reseptbelagte greier) holde deg varm på beina og i halsen. Og faktisk hvile det du kanHar bare fryktelig vondt i halsen og hoster.
Har ikke tid er snakk om at jeg må til Sverige, Danmark og England i løpet av de neste 2 ukene
Ha en fin dag Sara![emoji4]God morgen
For en som er mer flink å lage mat og liker mye mer enn meg er jo høsten = mye god mat mer naturlig. For all del, høst er kakao... Men det er en uvane jeg prøver å kvitte meg med .Ikke all kakao. Men den kakaoen på jobb...
Nei nå ble jeg bare negativ igjen . Jeg ville ikke det
Høsten er ikke en årstid jeg er glad i, men rett negativ trenger jeg da ikke være.
God morgen, det er lørdag og det er helg
I dag skal jeg skaffe bryllupsgave og datteren min har tenkt å opptre med koret etter hele EN øving...
Ha en fin dag Sara![emoji4]
Æsj! Skikkelig drit med regn da! Har jeg lest at det var ute koret skulle synge?Takk
Vi har landet på å dele oss. Det regner og yngste synes å høre på koret er kjedelig så jeg og mellomste drar dit. Vi handler bryllpsgave og hun synger. Det er et arr hele dagen men vi blir trolig ikke lenge. Det regner.
Mannen og yngste handler mat og eldstemann har bedt om å få være alene hjemme.
Jeg håper på å være frisk før jeg drar, daC vitaminer, aniste, i England selger de vel noe halspasfiller med faktisk effekt (sånn ikke lov i Norge for de i beholder.vel reseptbelagte greier) holde deg varm på beina og i halsen. Og faktisk hvile det du kan
Kjenner her og att det er noe på gang [emoji21] og som skal snart ut og reise, så er ikke dette god kombo [emoji21]Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå.
Hvordan bli fort frisk?
Æsj! Skikkelig drit med regn da! Har jeg lest at det var ute koret skulle synge?
Sikkert koselig å få ha mamma litt for seg selv da[emoji4]
Her har eldste og samboeren dratt for å handle sko, truser, ullsokker og litt klær på salg. Spent på hva de kommer hjem med[emoji28] men jeg og yngste er hjemme.
Skippe trening er sikkert lurt ja. Gå en tur ja skje greit men ikke press deg når du er syk.Jeg håper på å være frisk før jeg drar, da
Tror nok muligens jeg skipper treningen i morgen, ja, vi får se hvordan jeg har det, muligens jeg bare går en tur istedenfor å jogge
Ja, det er det. Uff,ja vi trodde han skulle stryke med et øyeblikk så setter mer pris på han nå, om det er mulig..
Er det bare hos meg, eller har forumet vært litt tullete i dag?
Tapatalk virker ikke.
Bv app finnes ikke til Android med mindre den kom tilbake sånn helt i det siste.
På nettleser må jeg logge inn mange ganger om dagen.
Forumet vil ikke ha meg her...
Men juhu, i dag er i det minste tapatalk i funksjon igjen.Jeg slet masse![emoji13]
Virker ikke alltid sånn.Helt overbevist om at forumet vil ha deg her[emoji173]️[emoji173]️
Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
God morgen, det er fredag.
En meget kritisk tråd av en viss kritisk bruker som liker å kritisere andre for hva det måtte være. Meg for å skeive langt. Kengu for å ville kjøpe gode barne-kjøkke-kniver. Eller visstnok være altfor opptatt av shopping.Nå må du fortelle hva som har skjedd![emoji20]
Så deilig! Lillemor har vært våken til og fra hele natten, så jeg har også vært det. Så da tok gubben henne med på jobb så jeg fikk sove litt ekstra! Det trengte jeg virkelig!
Nesten-ingen-planer-helg her.Hurra for helg[emoji16][emoji16] jobbehelg her da[emoji13]