Vi skravler videre i august.

Spørs hvilka sjuke, men stort sett det du ikke har tid til. Hvile
Har bare fryktelig vondt i halsen og hoster.
Har ikke tid er snakk om at jeg må til Sverige, Danmark og England i løpet av de neste 2 ukene

Har bare fryktelig vondt i halsen og hoster.
Har ikke tid er snakk om at jeg må til Sverige, Danmark og England i løpet av de neste 2 ukene
C vitaminer, aniste, i England selger de vel noe halspasfiller med faktisk effekt (sånn ikke lov i Norge for de i beholder.vel reseptbelagte greier) holde deg varm på beina og i halsen. Og faktisk hvile det du kan

God morgen

For en som er mer flink å lage mat og liker mye mer enn meg er jo høsten = mye god mat mer naturlig. For all del, høst er kakao... Men det er en uvane jeg prøver å kvitte meg med .Ikke all kakao. Men den kakaoen på jobb...

Nei nå ble jeg bare negativ igjen . Jeg ville ikke det

Høsten er ikke en årstid jeg er glad i, men rett negativ trenger jeg da ikke være.

God morgen, det er lørdag og det er helg

I dag skal jeg skaffe bryllupsgave og datteren min har tenkt å opptre med koret etter hele EN øving...
Ha en fin dag Sara![emoji4]

Ha en fin dag Sara![emoji4]

Takk

Vi har landet på å dele oss. Det regner og yngste synes å høre på koret er kjedelig så jeg og mellomste drar dit. Vi handler bryllpsgave og hun synger. Det er et arr hele dagen men vi blir trolig ikke lenge. Det regner.

Mannen og yngste handler mat og eldstemann har bedt om å få være alene hjemme.

Takk

Vi har landet på å dele oss. Det regner og yngste synes å høre på koret er kjedelig så jeg og mellomste drar dit. Vi handler bryllpsgave og hun synger. Det er et arr hele dagen men vi blir trolig ikke lenge. Det regner.

Mannen og yngste handler mat og eldstemann har bedt om å få være alene hjemme.
Æsj! Skikkelig drit med regn da! Har jeg lest at det var ute koret skulle synge?
Sikkert koselig å få ha mamma litt for seg selv da[emoji4]

Her har eldste og samboeren dratt for å handle sko, truser, ullsokker og litt klær på salg. Spent på hva de kommer hjem med[emoji28] men jeg og yngste er hjemme.

C vitaminer, aniste, i England selger de vel noe halspasfiller med faktisk effekt (sånn ikke lov i Norge for de i beholder.vel reseptbelagte greier) holde deg varm på beina og i halsen. Og faktisk hvile det du kan
Jeg håper på å være frisk før jeg drar, da :P
Tror nok muligens jeg skipper treningen i morgen, ja, vi får se hvordan jeg har det, muligens jeg bare går en tur istedenfor å jogge

Æsj! Skikkelig drit med regn da! Har jeg lest at det var ute koret skulle synge?
Sikkert koselig å få ha mamma litt for seg selv da[emoji4]

Her har eldste og samboeren dratt for å handle sko, truser, ullsokker og litt klær på salg. Spent på hva de kommer hjem med[emoji28] men jeg og yngste er hjemme.

Ute ja. Scenen har tak men mor sto ute... Sluttet å regne så mye når de skulle synge da heldigvis. Men greit at de oftere synger inne utover høsten. Det er kirkens barnekor så de synger ofte i kirken.

Hun stortrives med valget. Hun slet jo med å velge cheerleading eller kor og valgte kor og elsker det.

Jeg håper på å være frisk før jeg drar, da :p
Tror nok muligens jeg skipper treningen i morgen, ja, vi får se hvordan jeg har det, muligens jeg bare går en tur istedenfor å jogge
Skippe trening er sikkert lurt ja. Gå en tur ja skje greit men ikke press deg når du er syk.

Tapatalk virker ikke.
Bv app finnes ikke til Android med mindre den kom tilbake sånn helt i det siste.
På nettleser må jeg logge inn mange ganger om dagen.

Forumet vil ikke ha meg her...

Helt overbevist om at forumet vil ha deg her[emoji173]️[emoji173]️

Nå må du fortelle hva som har skjedd![emoji20]
En meget kritisk tråd av en viss kritisk bruker som liker å kritisere andre for hva det måtte være. Meg for å skeive langt. Kengu for å ville kjøpe gode barne-kjøkke-kniver. Eller visstnok være altfor opptatt av shopping.

Bare tull og kritikk uten grunn av en som liker slikt

Hurra for helg[emoji16][emoji16] jobbehelg her da[emoji13]
Nesten-ingen-planer-helg her.

(dvs, opptreden med kor i dag. En bursdag og muligens svømmehallen i morgen)

God lørdag, alle sammen! I dag har vi hatt koselig besøk. Snart skal vi ut og kose oss på kjøpesenter. Trenger nye klær. Så skal eldste få knivsett, og han gleder seg til det:) Og så spiser vi middag ute også. Ser folk gjør litt av hvert i dag:)

Back
Topp