Vi skravler videre i august.

God lørdag, alle sammen! I dag har vi hatt koselig besøk. Snart skal vi ut og kose oss på kjøpesenter. Trenger nye klær. Så skal eldste få knivsett, og han gleder seg til det:) Og så spiser vi middag ute også. Ser folk gjør litt av hvert i dag:)
Hørtes kjekt ut.

Mannen lager pizza her. Nye klær er det mulig noen trenger men jeg må ha en sjekk av hva de har av ull tøy og sånn

Ser eldste må ha ny vinterjakke. Skal ha meg en tur en dag. Etter å ha sjekket. På det lokale outlet-senteret. Veldig kjekt sted. (devold-fsbrikken, det gamle fabrikklonalet er laget til veldig greit)

Hørtes kjekt ut.

Mannen lager pizza her. Nye klær er det mulig noen trenger men jeg må ha en sjekk av hva de har av ull tøy og sånn

Ser eldste må ha ny vinterjakke. Skal ha meg en tur en dag. Etter å ha sjekket. På det lokale outlet-senteret. Veldig kjekt sted. (devold-fsbrikken, det gamle fabrikklonalet er laget til veldig greit)

Fint når mennene lager mat:D

Greit med outlet, da, vi skal dra dit en annen dag og skaffe klær til oss alle:)

Fint når mennene lager mat:D

Greit med outlet, da, vi skal dra dit en annen dag og skaffe klær til oss alle:)
Mannen min lager ofte pizza og kan egentlig gjerne lage middag resten av uka også.

God lørdag, alle sammen! I dag har vi hatt koselig besøk. Snart skal vi ut og kose oss på kjøpesenter. Trenger nye klær. Så skal eldste få knivsett, og han gleder seg til det:) Og så spiser vi middag ute også. Ser folk gjør litt av hvert i dag:)
Kose dere [emoji4][emoji4] Hørtes hvertfall koselig ut [emoji4]

Hørtes kjekt ut.

Pizza hørtes helt innafor ut.

Men vi laga fylte baguetter i går og har nok for i dag også gitt [emoji4][emoji4]

Da har man mala litt i dag også. Bare hemsen og litt tak igjen. Så er runde 3 ferdig... 1 runde igjen etter det før tapeten må started på da [emoji849][emoji23] Jeg er så lei av panelmaling !

Vi har ingenting fast. Går på dagsform de middagene gitt [emoji39]
Jeg er oppvokst med varierende "lørdagskosemat", men mannen med fast pizza og det har han videreført for det er litt viktig for ham. (relativt lite tradisjon for middag ellers, begrepet "søndagsmiddag" måtte jeg lære ham Han forsto ikke hvorfor ikke fiskepinner var søndagsmiddag, dersom spiste det på en søndag?)

Jeg er oppvokst med varierende "lørdagskosemat", men mannen med fast pizza og det har han videreført for det er litt viktig for ham. (relativt lite tradisjon for middag ellers, begrepet "søndagsmiddag" måtte jeg lære ham Han forsto ikke hvorfor ikke fiskepinner var søndagsmiddag, dersom spiste det på en søndag?)
Høres helt greit ut det da. Vi hadde alltid lørdagskylling når jeg var lita. Kunne mer enn gjerne fortsatt med det jeg. Men mannen min er ikke vant med noe fast [emoji39] Så da går det litt det man føler for. Han er ikke kjempeglad i kylling heller da [emoji39]

Men søndagsmiddager har vi begge samme oppfatning om da [emoji4]

Det er bra:) Mye kjærlighet i hverdagens oppgaver. Merker det betyr mye her også!
Det betyr mye det ja. Jeg hadde ikke orket at alt skulle være min jobb. Det er vårt liv, vårt hus, vårt ansvar.

Ute ja. Scenen har tak men mor sto ute... Sluttet å regne så mye når de skulle synge da heldigvis. Men greit at de oftere synger inne utover høsten. Det er kirkens barnekor så de synger ofte i kirken.

Hun stortrives med valget. Hun slet jo med å velge cheerleading eller kor og valgte kor og elsker det.
Så bra at hu liker det så godt, da hu måtte velge[emoji4]

Så bra at hu liker det så godt, da hu måtte velge[emoji4]
Ja. Hadde hun ikke likt det er det prøvetime i cheer i morgen men det dropper vi å snakke om. Kor annenhver uke er fint. Hun vil begynne på speider og korps neste år, så det er nok nå

Sitter og lurer på om Lille U egentlig er syk :(
Han har spist veldig lite i kveld, inkludert å spise veldig lite av bollen som han fikk når vi var ute og shoppet, og han som elsker boller, og når jeg la han sovnet han med en eneste gang, det pleier ikke han..

Da har man mala litt i dag også. Bare hemsen og litt tak igjen. Så er runde 3 ferdig... 1 runde igjen etter det før tapeten må started på da [emoji849][emoji23] Jeg er så lei av panelmaling !
Godt å snart være ferdig da[emoji4] jeg synes det generelt er pyton å male, så den gangen jeg bare skulle ta et strøk på ila sommeren står fortsatt umalt[emoji85]

Back
Topp