Vi skravler videre i august.

Hodepine gitt. Tar ett par timer med en hvil. Så får jeg ta en malerunde gitt. Hvertfall begynne og se hvor langt jeg kommer da. Tar ikke alt i en omgang uansett nå.

Maling hjelper ikke akkurat på hodevondt[emoji30]

Ti min før forødremøte for foreldre i første og andre klasse på to skoler (rett nok bare en klasse på hvert trinn på hver av skolene) og ingen har kommet og låst opp og begynt å gjøre seg klare? Møte med eksterne folk som skal lære oss å bruke ipadene ungene får.

Jeg har jo nøkkel, men...

Oi, det var jo passe sent ute?[emoji849] håper det dukket opp noen!

La oss si at duver ut og kjøper bursdagsgave som ditt barn skal ha med i selskap.
Du viser hva du har kjøpt og barnet (6,5 år) begynner å hylgrine siden hun har så lyst på den selv og holder på med det i 30 minutter.

Kan jeg da anta at muligens gaven vil bli vellykket [emoji14]

Hehe, en suksess!![emoji16][emoji16] hva var det??

Bare to skolebarn her, men den ene har ikke fått en eneste bok enda. Bare en ipad med cover og den skal ikke ha bokbind for det dekker jo kamera.

Men den ene som skal ha bøker har altså fått på sju stykker nå.

Jeg kjøpte på staples i går. De var på tilbud til 15 kr og ved å bli medlem fikk jeg dem for 10. Så jeg betalte vel like mye for de 4 som for et i fjor...

Det var jo billig!![emoji16][emoji16]

Maling hjelper ikke akkurat på hodevondt[emoji30]
Nei det gjør ikke det. Også er alt av lys kobla ut der inne for å få malt ordentlig rundt. Så når det regner ute og er litt mørke skyer, blir det litt mørkt inne på rommet også. Og da myser man. Og jeg blir enda verre i hodet av det også da jo [emoji849][emoji23]

Oi, det var jo passe sent ute?[emoji849] håper det dukket opp noen!
Alt var jo klart inne og folka var inne de hadde bare ikke tenkt på å låse opp før halvparten hadde kommet.

Det øs pøs plaskeregner og føles som at høsten har kommet.

Utendørs arrangement og koropptrenden i morgen. Håper det ikke er sånn .

Det øs pøs plaskeregner og føles som at høsten har kommet.

Utendørs arrangement og koropptrenden i morgen. Håper det ikke er sånn .
Jeg bare koser meg :)
Høst = Sesongstart for blåskjell
Blåskjell = godt

Jeg bare koser meg :)
Høst = Sesongstart for blåskjell
Blåskjell = godt
Orker ikke tanken engang.

Mine tanker fikk mer på høst, kulde, hud, skal tro hvor mange unger vi må smøre i vinter og om legekontoret fornyer resept på canoderm uten time og det er det vel bare eldste som får men mellomste var godt på vei samme retning ifjor vinter, med håndeksem.

Og når en hører vannet renner i takrenner og det bare øser ned. Da gleder en seg ikke til utendørs familiearrangement

Orker ikke tanken engang.

Mine tanker fikk mer på høst, kulde, hud, skal tro hvor mange unger vi må smøre i vinter og om legekontoret fornyer resept på canoderm uten time og det er det vel bare eldste som får men mellomste var godt på vei samme retning ifjor vinter, med håndeksem.
Ille å negativ du er i kveld da..
Høst = masse god mat.
Friske grønnsager, sjømaten (som de fleste "idioter" spiser om sommeren) begynner å bli skikkelig gode, lam kommer i butikken, sopp +++

Ille å negativ du er i kveld da..
Høst = masse god mat.
Friske grønnsager, sjømaten (som de fleste "idioter" spiser om sommeren) begynner å bli skikkelig gode, lam kommer i butikken, sopp +++
Tankene bare fløy den veien. Det er faktisk en naturlig tanke her fordi høst betyr forkjølelse og derved opptrapping av astma og høst og vinter betyr eksem.

Sjømat spiser jeg ikke noen tider på året og sopp likeså. Lam bruker jeg aller mest bare til julemat

Høst kan være koselig det. Men tanken som kom i kveld var altså utfordringer med hud. Trolig initiert av at eldstemann har et sår i panna og han piller på skorper så det er fprtsatt vått så jeg har satt plaster på det, kjøpte none små runde plaster på nett og, vel selvsagt tålte han ikke limen (aldri vært noe problem med de mange typene plaster vi har brukt før) så nå har han utslett fra limet rundt såret. Hurra.

Det skyldes ikke høst da, men de problemene jeg har med min sønn og hans hud. Han klør og han piller. Har har den dag i dag et sår i hodebunnen som kom av en vannkopp. Han fikk vannkopper da yngstemor ble født. Jula 2015.

Og dette sammen med været minnet meg på at trolig sprekker hendene hans snart opp, oppå og der blir sår. Som han piller på. Og det er vondt. Og det tar egentlig hele vinteren med forebygge, pleie (kortison i tillegg til fuktighetskrem) og mer forebygge og mer pleie og sånn går det til våren kommer. Og så videre da til sårene har grodd for han piller.
Jeg er så sliten av å ikke få sår til å gro på ham.

God morgen

For en som er mer flink å lage mat og liker mye mer enn meg er jo høsten = mye god mat mer naturlig. For all del, høst er kakao... Men det er en uvane jeg prøver å kvitte meg med .Ikke all kakao. Men den kakaoen på jobb...

Nei nå ble jeg bare negativ igjen . Jeg ville ikke det

Høsten er ikke en årstid jeg er glad i, men rett negativ trenger jeg da ikke være.

God morgen, det er lørdag og det er helg

I dag skal jeg skaffe bryllupsgave og datteren min har tenkt å opptre med koret etter hele EN øving...

Back
Topp