Hodepine gitt. Tar ett par timer med en hvil. Så får jeg ta en malerunde gitt. Hvertfall begynne og se hvor langt jeg kommer da. Tar ikke alt i en omgang uansett nå.
Maling hjelper ikke akkurat på hodevondt[emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepine gitt. Tar ett par timer med en hvil. Så får jeg ta en malerunde gitt. Hvertfall begynne og se hvor langt jeg kommer da. Tar ikke alt i en omgang uansett nå.
Ti min før forødremøte for foreldre i første og andre klasse på to skoler (rett nok bare en klasse på hvert trinn på hver av skolene) og ingen har kommet og låst opp og begynt å gjøre seg klare? Møte med eksterne folk som skal lære oss å bruke ipadene ungene får.
Jeg har jo nøkkel, men...
For en dag..men gått greit [emoji173]️Barnehagen ringte og da er ikke kjekt ofte...legevakten
La oss si at duver ut og kjøper bursdagsgave som ditt barn skal ha med i selskap.
Du viser hva du har kjøpt og barnet (6,5 år) begynner å hylgrine siden hun har så lyst på den selv og holder på med det i 30 minutter.
Kan jeg da anta at muligens gaven vil bli vellykket [emoji14]
Bare to skolebarn her, men den ene har ikke fått en eneste bok enda. Bare en ipad med cover og den skal ikke ha bokbind for det dekker jo kamera.
Men den ene som skal ha bøker har altså fått på sju stykker nå.
Jeg kjøpte på staples i går. De var på tilbud til 15 kr og ved å bli medlem fikk jeg dem for 10. Så jeg betalte vel like mye for de 4 som for et i fjor...
Nei det gjør ikke det. Også er alt av lys kobla ut der inne for å få malt ordentlig rundt. Så når det regner ute og er litt mørke skyer, blir det litt mørkt inne på rommet også. Og da myser man. Og jeg blir enda verre i hodet av det også da jo [emoji849][emoji23]Maling hjelper ikke akkurat på hodevondt[emoji30]
Falt av sykkel i barnehagen . Kutt i bakhode. På legevakten . Flink lege som behandlet det med sårlim. Så det har gått bra til trossUff da, hva skjedde??[emoji20]
Alt var jo klart inne og folka var inne de hadde bare ikke tenkt på å låse opp før halvparten hadde kommet.Oi, det var jo passe sent ute?[emoji849] håper det dukket opp noen!
Veldig.Det var jo billig!![emoji16][emoji16]
Jeg bare koser megDet øs pøs plaskeregner og føles som at høsten har kommet.
Utendørs arrangement og koropptrenden i morgen. Håper det ikke er sånn .
Orker ikke tanken engang.Jeg bare koser meg
Høst = Sesongstart for blåskjell
Blåskjell = godt
Haha! Festival i nabolaget, gjett hva som slår inn på babycall? [emoji23]
Ille å negativ du er i kveld da..Orker ikke tanken engang.
Mine tanker fikk mer på høst, kulde, hud, skal tro hvor mange unger vi må smøre i vinter og om legekontoret fornyer resept på canoderm uten time og det er det vel bare eldste som får men mellomste var godt på vei samme retning ifjor vinter, med håndeksem.
Tankene bare fløy den veien. Det er faktisk en naturlig tanke her fordi høst betyr forkjølelse og derved opptrapping av astma og høst og vinter betyr eksem.Ille å negativ du er i kveld da..
Høst = masse god mat.
Friske grønnsager, sjømaten (som de fleste "idioter" spiser om sommeren) begynner å bli skikkelig gode, lam kommer i butikken, sopp +++
Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå.
Hvordan bli fort frisk?