Vi skravler videre i august.

Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
Som Sara skriver, ikke bry deg! Det var heller ingen som var enige i tråden. Virker som hu bare er ute etter å være negativ.

God morgen, det er fredag.
God morgen. Her er det jentehelg [emoji4] Mannen reiste på guttetur allerede kl 5 i morges med motorsykkelen han.

Så kosehelg med jentene mine [emoji7] Når de kommer hjem fra skolen vel og merke [emoji39]

Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause

God morgen, Kengu :) Var ikke noe hyggelig skrevet. Ville ignorert henne som i å trykke på "ignorer" og skravlet videre.

God morgen, fredag her også :joyful: Er helt frynsete etter masse styr i natt. Hvordan er din dag?
Trøtt og sliten etter ei aktiv uke. Må for tredje dag på rad på musikkimpuls, for innkjøp til korpsoppstart. Men ellers heldigvis ingenting på programmet utenom jobb.

Trøtt og sliten etter ei aktiv uke. Må for tredje dag på rad på musikkimpuls, for innkjøp til korpsoppstart. Men ellers heldigvis ingenting på programmet utenom jobb.

Blir godt med helg da?:)

Så koselig da[emoji4] har dere noen planer?
Nei. Bare kos. Prøve male litt videre mellom slagene da. [emoji4] Sagt minste kan få sove hos meg, så eldste kan få rommet sitt alene for helga da [emoji39] De må dele mens vi pusser opp ene soverommet ser du [emoji39]

Ikke så gøy når ene er 12.5 år gitt

God morgen. Her er det jentehelg [emoji4] Mannen reiste på guttetur allerede kl 5 i morges med motorsykkelen han.

Så kosehelg med jentene mine [emoji7] Når de kommer hjem fra skolen vel og merke [emoji39]
Kos dere.

Her er det en bursdag på søndag og ellers ikke noe planer tror jeg.

Nei. Bare kos. Prøve male litt videre mellom slagene da. [emoji4] Sagt minste kan få sove hos meg, så eldste kan få rommet sitt alene for helga da [emoji39] De må dele mens vi pusser opp ene soverommet ser du [emoji39]

Ikke så gøy når ene er 12.5 år gitt
Dere må kose dere masse!

Kan være greit å ha rommet sitt for seg selv da ja[emoji4]

Back
Topp