God morgen!God morgen, det er fredag.
Planer for helga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen, det er fredag.
Som Sara skriver, ikke bry deg! Det var heller ingen som var enige i tråden. Virker som hu bare er ute etter å være negativ.Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
God morgen. Her er det jentehelg [emoji4] Mannen reiste på guttetur allerede kl 5 i morges med motorsykkelen han.God morgen, det er fredag.
Du også [emoji4][emoji4]God morgen![emoji16]
Lag dere en fin dag!
Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
Så koselig da[emoji4] har dere noen planer?Du også [emoji4][emoji4]
Gleder meg allerede til helg jeg [emoji4][emoji4] Har jentehelg vi. Mannen er reist på guttetur [emoji39]
God morgen, det er fredag.
Trøtt og sliten etter ei aktiv uke. Må for tredje dag på rad på musikkimpuls, for innkjøp til korpsoppstart. Men ellers heldigvis ingenting på programmet utenom jobb.God morgen, fredag her også Er helt frynsete etter masse styr i natt. Hvordan er din dag?
Trøtt og sliten etter ei aktiv uke. Må for tredje dag på rad på musikkimpuls, for innkjøp til korpsoppstart. Men ellers heldigvis ingenting på programmet utenom jobb.
Nei. Bare kos. Prøve male litt videre mellom slagene da. [emoji4] Sagt minste kan få sove hos meg, så eldste kan få rommet sitt alene for helga da [emoji39] De må dele mens vi pusser opp ene soverommet ser du [emoji39]Så koselig da[emoji4] har dere noen planer?
Kos dere.God morgen. Her er det jentehelg [emoji4] Mannen reiste på guttetur allerede kl 5 i morges med motorsykkelen han.
Så kosehelg med jentene mine [emoji7] Når de kommer hjem fra skolen vel og merke [emoji39]
Svært lite faktisk. Deilig.God morgen!
Planer for helga?
Å ja. Definitivt.Blir godt med helg da?
God morgen [emoji4]
Hadde litt søndagsfølelse når jeg stod opp, regner ute [emoji28]
Har ikke havnet noe menn her i hagen ennå [emoji28] he heHer også. Its raining men Overtrøtt her
Dere må kose dere masse!Nei. Bare kos. Prøve male litt videre mellom slagene da. [emoji4] Sagt minste kan få sove hos meg, så eldste kan få rommet sitt alene for helga da [emoji39] De må dele mens vi pusser opp ene soverommet ser du [emoji39]
Ikke så gøy når ene er 12.5 år gitt
Nyt det! Er vel ikke lenge til dere har fult opp igjen?Svært lite faktisk. Deilig.
Nyt det! Er vel ikke lenge til dere har fult opp igjen?Svært lite faktisk. Deilig.