Vi skravler videre i august.

Høres herlig ut[emoji16] bortsett fra syk pappa da...god bedring til ham[emoji4]
Ja, det er det. Uff,ja vi trodde han skulle stryke med et øyeblikk så setter mer pris på han nå, om det er mulig..

God dag
Storkoste meg i Oslo i går , med 4 herlige damer.
I dag blir det rolig dag, uten bil er jeg også , får vaske og rydde litt.
Når mannen kommer skal jeg på posten , så må jeg og kengubarnet finne ny sykkelhjelm før han skal på trening tolslutt

Bare to skolebarn her, men den ene har ikke fått en eneste bok enda. Bare en ipad med cover og den skal ikke ha bokbind for det dekker jo kamera.

Men den ene som skal ha bøker har altså fått på sju stykker nå.

Jeg kjøpte på staples i går. De var på tilbud til 15 kr og ved å bli medlem fikk jeg dem for 10. Så jeg betalte vel like mye for de 4 som for et i fjor...
Fått 4 bøker her, kjøpte boksokk med papp til 29 kr på staples

Fått 4 bøker her, kjøpte boksokk med papp til 29 kr på staples
Ja. De hadde boksokker også Vi har noen av dem fra i fjor men bøkene er stort sett i andre format enn a4 og da passer ikke pappen og vi har ikke trengt den hverken med bok sokkene eller de andre og på lavere bøker passet egentlig de andre bedre.

Det 8. Trekket ble satt på krle boka i dag og det var den siste for nå.

Ja. De hadde boksokker også Vi har noen av dem fra i fjor men bøkene er stort sett i andre format enn a4 og da passer ikke pappen og vi har ikke trengt den hverken med bok sokkene eller de andre og på lavere bøker passet egentlig de andre bedre.
Å de passet de store her , hekdigvid

Er det bare hos meg, eller har forumet vært litt tullete i dag?
Tapatalk virker ikke.
Bv app finnes ikke til Android med mindre den kom tilbake sånn helt i det siste.
På nettleser må jeg logge inn mange ganger om dagen.

Forumet vil ikke ha meg her...

Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause

Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
Ikke.bry deg om henne. Den brukeren er ute etter splid og skit

Back
Topp