~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Så braLåste heldigvis opp (fra innsiden) like etter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braLåste heldigvis opp (fra innsiden) like etter.
Uff daFor en dag..men gått greit Barnehagen ringte og da er ikke kjekt ofte...legevakten
Ja, det er det. Uff,ja vi trodde han skulle stryke med et øyeblikk så setter mer pris på han nå, om det er mulig..Høres herlig ut[emoji16] bortsett fra syk pappa da...god bedring til ham[emoji4]
Solgt 9 jakker til nå og en skibukseGodt å bli kvitt litt[emoji16]
Fått 4 bøker her, kjøpte boksokk med papp til 29 kr på staplesBare to skolebarn her, men den ene har ikke fått en eneste bok enda. Bare en ipad med cover og den skal ikke ha bokbind for det dekker jo kamera.
Men den ene som skal ha bøker har altså fått på sju stykker nå.
Jeg kjøpte på staples i går. De var på tilbud til 15 kr og ved å bli medlem fikk jeg dem for 10. Så jeg betalte vel like mye for de 4 som for et i fjor...
Ja. De hadde boksokker også Vi har noen av dem fra i fjor men bøkene er stort sett i andre format enn a4 og da passer ikke pappen og vi har ikke trengt den hverken med bok sokkene eller de andre og på lavere bøker passet egentlig de andre bedre.Fått 4 bøker her, kjøpte boksokk med papp til 29 kr på staples
Å de passet de store her , hekdigvidJa. De hadde boksokker også Vi har noen av dem fra i fjor men bøkene er stort sett i andre format enn a4 og da passer ikke pappen og vi har ikke trengt den hverken med bok sokkene eller de andre og på lavere bøker passet egentlig de andre bedre.
Stort sett skal de det men det var en bok det ikke passet helt bra på. Men alt i alt veldig mye enklere enn papir.Å de passet de store her , hekdigvid
Tapatalk virker ikke.Er det bare hos meg, eller har forumet vært litt tullete i dag?
Nei, nå legger jeg meg. Super sliten av fibromyalgi, syk mann og baby som holder på med tenner. (Ja, flertall!)
Er det bare hos meg, eller har forumet vært litt tullete i dag?
Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
Ikke.bry deg om henne. Den brukeren er ute etter splid og skitKjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause