God morgen! [emoji4]God morgen [emoji4]
Hadde litt søndagsfølelse når jeg stod opp, regner ute [emoji28]
Her og, og jeg som skulle trille tur. Regntrekket til vogna er udugelig så må vente til det gir seg![emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! [emoji4]God morgen [emoji4]
Hadde litt søndagsfølelse når jeg stod opp, regner ute [emoji28]
God morgen! [emoji4]
Her og, og jeg som skulle trille tur. Regntrekket til vogna er udugelig så må vente til det gir seg![emoji85]
Neste helg skal jeg i bryllup. Så bør finne gave og kjole denne helga.Nyt det! Er vel ikke lenge til dere har fult opp igjen?
Nei, men det er noe feil med det! Holder ikke helt tett på en måte. Så funker kun som nødløsning, ikke å gå tur i regnvær[emoji17] også har jeg ikke tatt meg råd til å kjøpe nytt[emoji85] men må nok det nå, kjipt at litt regn skal stoppe gåturen.Er regntrekket ødelagt ?
Gave og kjole er nok greit å ha klart! Kjett å måtte stresse i siste liten.Neste helg skal jeg i bryllup. Så bør finne gave og kjole denne helga.
Helga etter er det fotballturnering og helga etter både fotballskole og koret synger i kirka på sømdagen. Og lenger frem har jeg ikke oversikt, men søren vi skulle kanskje hatt klassebursdag også.
Nei, men det er noe feil med det! Holder ikke helt tett på en måte. Så funker kun som nødløsning, ikke å gå tur i regnvær[emoji17] også har jeg ikke tatt meg råd til å kjøpe nytt[emoji85] men må nok det nå, kjipt at litt regn skal stoppe gåturen.
Mm Føles som siste liten nok når det bare er en uke igjen...Gave og kjole er nok greit å ha klart! Kjett å måtte stresse i siste liten.
Da er det nok å gjøre fremmover[emoji28]
Nei, og svarte søppelsekker tror jeg funker dårlig[emoji85] nei, får bare vente[emoji4]Har du ikke noe annet du kan bruke i mellom tiden? Skulle til å skrive at du får prøve å bruke søppelsekk sånne svarte og se om det fungerer som en nødløsning
Tapatalk virker ikke.
Bv app finnes ikke til Android med mindre den kom tilbake sånn helt i det siste.
På nettleser må jeg logge inn mange ganger om dagen.
Forumet vil ikke ha meg her...
Det gjør det, men verre på torsdag[emoji28]Mm Føles som siste liten nok når det bare er en uke igjen...
Kjente jeg mistet lysten på å være her inne når jeg blir hengt ut, så nå tror jeg at jeg tar meg en pause
Sant nok.Det gjør det, men verre på torsdag[emoji28]
Var det første jeg tenkte på akkurat da [emoji23] plutselig så fungerer det bedre enn det man tror [emoji28]Nei, og svarte søppelsekker tror jeg funker dårlig[emoji85] nei, får bare vente[emoji4]
Jada, det er klart[emoji4]Var det første jeg tenkte på akkurat da [emoji23] plutselig så fungerer det bedre enn det man tror [emoji28]
Har du ikke sånn feste greie så du kan ha på paraply da ? [emoji85]Jada, det er klart[emoji4]
Nei, har ikke det[emoji28] men takk for gode forslag[emoji16]Har du ikke sånn feste greie så du kan ha på paraply da ? [emoji85]
Aldri feil det [emoji38]Da var det endelig helg