Vi skravler videre i august.

God morgen [emoji4]

Hadde litt søndagsfølelse når jeg stod opp, regner ute [emoji28]
God morgen! [emoji4]

Her og, og jeg som skulle trille tur. Regntrekket til vogna er udugelig så må vente til det gir seg![emoji85]

Nyt det! Er vel ikke lenge til dere har fult opp igjen?
Neste helg skal jeg i bryllup. Så bør finne gave og kjole denne helga.
Helga etter er det fotballturnering og helga etter både fotballskole og koret synger i kirka på sømdagen. Og lenger frem har jeg ikke oversikt, men søren vi skulle kanskje hatt klassebursdag også.

Er regntrekket ødelagt ? :sorry:
Nei, men det er noe feil med det! Holder ikke helt tett på en måte. Så funker kun som nødløsning, ikke å gå tur i regnvær[emoji17] også har jeg ikke tatt meg råd til å kjøpe nytt[emoji85] men må nok det nå, kjipt at litt regn skal stoppe gåturen.

Neste helg skal jeg i bryllup. Så bør finne gave og kjole denne helga.
Helga etter er det fotballturnering og helga etter både fotballskole og koret synger i kirka på sømdagen. Og lenger frem har jeg ikke oversikt, men søren vi skulle kanskje hatt klassebursdag også.
Gave og kjole er nok greit å ha klart! Kjett å måtte stresse i siste liten.
Da er det nok å gjøre fremmover[emoji28]

Nei, men det er noe feil med det! Holder ikke helt tett på en måte. Så funker kun som nødløsning, ikke å gå tur i regnvær[emoji17] også har jeg ikke tatt meg råd til å kjøpe nytt[emoji85] men må nok det nå, kjipt at litt regn skal stoppe gåturen.

Har du ikke noe annet du kan bruke i mellom tiden? Skulle til å skrive at du får prøve å bruke søppelsekk sånne svarte og se om det fungerer som en nødløsning :p

Gave og kjole er nok greit å ha klart! Kjett å måtte stresse i siste liten.
Da er det nok å gjøre fremmover[emoji28]
Mm Føles som siste liten nok når det bare er en uke igjen...

Har du ikke noe annet du kan bruke i mellom tiden? Skulle til å skrive at du får prøve å bruke søppelsekk sånne svarte og se om det fungerer som en nødløsning :p
Nei, og svarte søppelsekker tror jeg funker dårlig[emoji85] nei, får bare vente[emoji4]

Tapatalk virker ikke.
Bv app finnes ikke til Android med mindre den kom tilbake sånn helt i det siste.
På nettleser må jeg logge inn mange ganger om dagen.

Forumet vil ikke ha meg her...

Tror ikke bare det er deg [emoji23]

Om ikke appen hadde finnes til iPhone, hadde jeg aldri vært her inne, for jeg har bare stasjonær maskin og den står i kjelleren.

Så deilig! Lillemor har vært våken til og fra hele natten, så jeg har også vært det. Så da tok gubben henne med på jobb så jeg fikk sove litt ekstra! Det trengte jeg virkelig!

Jeg er så klar for helg.

Jeg må jobbe noen timer til.

Da var det endelig helg :)

Back
Topp