Ja sant detSlike leger skulle det vært flere av[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sant detSlike leger skulle det vært flere av[emoji4]
Ja.Det var jo fint. IPaden er visst overalt, i bhg også.
Ja.
Men det er nå den veien samfunnet går og de skal lære å bruke digitale verktøy. Vi er jo veldig herlige da at kommunen faktisk skaffer en ipad til hver unge i hele grunnskolen (men de begynner ikke alle på en gsng. 1 og 2 klasse nå. 3 til 7 etter jul og ungdomsskolen neste august.
De skal lære håndskrift også, men først skal de lære å lese. Håndskriften blir visst bedre av det fordi de har blitt eldre = bedre finmotorikk og kan å lese og skrive = bedre motivasjon når det faktisk blir ord.Det er mye nytte i det. Tenker samtidig at det å skrive for hånd og lese fysiske bøker også er nyttig. Hjernen lagrer visst informasjon annerledes når vi skriver digitalt versus for hånd, det syns jeg er interessant! Leste det på forskning.no.
Veldig bra at de har ressurser til det med tanke på familier som ikke har råd til slikt. Det digitale er jo viktig å mestre i dagens og fremtidens samfunn.
De skal lære håndskrift også, men først skal de lære å lese. Håndskriften blir visst bedre av det fordi de har blitt eldre = bedre finmotorikk og kan å lese og skrive = bedre motivasjon når det faktisk blir ord.
Nå har jo mi gått første klasse uten ipad og lært å lese og skrive den veien. Men spennende.
Mine har jo nettbrett hjemme men det er nesten utelukkende underholdning. Her skriver de bøker med tekst, bilde video og lyd
Hmmm....Ti min før forødremøte for foreldre i første og andre klasse på to skoler (rett nok bare en klasse på hvert trinn på hver av skolene) og ingen har kommet og låst opp og begynt å gjøre seg klare? Møte med eksterne folk som skal lære oss å bruke ipadene ungene får.
Jeg har jo nøkkel, men...
La oss si at duver ut og kjøper bursdagsgave som ditt barn skal ha med i selskap.
Du viser hva du har kjøpt og barnet (6,5 år) begynner å hylgrine siden hun har så lyst på den selv og holder på med det i 30 minutter.
Kan jeg da anta at muligens gaven vil bli vellykket [emoji14]
Låste heldigvis opp (fra innsiden) like etter.Hmmm....
Frykter en sånn reaksjon når mannen presenterer my litte pony plysj-bamser til å gi bort...La oss si at duver ut og kjøper bursdagsgave som ditt barn skal ha med i selskap.
Du viser hva du har kjøpt og barnet (6,5 år) begynner å hylgrine siden hun har så lyst på den selv og holder på med det i 30 minutter.
Kan jeg da anta at muligens gaven vil bli vellykket [emoji14]
Slik Ty-veskeSuksess Hva kjøpte du?
Falt av en liten sykkel i barnehagen, og kutt i bakhodet. Måtte limes
Slik Ty-veske
Det er sant! Og jeg er ekspert til å la det hope seg opp, så er så mye å ta når jeg først setter igang[emoji28]
Rydder i skap med yttertøy , mer å selge ja
Ingen andre har blitt syke, og nå er lillejenta frisk og
Ja. Eller, pappapermisjon (syk pappa) og jeg har to uker avspasering før jeg begynner på jobb
Ja.
Men nå har vi brukt det ene som er "guttete" og de tre kjønnsnøytrale vi bet hvor er og mangler et.. Må ha flere i morgen. Han brukte vel ikke mer enn to i hele fjor...
Bare to skolebarn her, men den ene har ikke fått en eneste bok enda. Bare en ipad med cover og den skal ikke ha bokbind for det dekker jo kamera.Må ha noen ekstra her også[emoji1] blir noen bøker med 3 skolebarn[emoji38]