T
Turid-Laila
Guest
Det skal jeg nok klare [emoji4][emoji4]Vi må få se bilder når du er ferdig??[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg nok klare [emoji4][emoji4]Vi må få se bilder når du er ferdig??[emoji16]
Det er detKjedelig å bli alene?[emoji4]
God kveld jaGod kveld[emoji16]
Helt sant. Men det gode med flytting syns jeg da, er at man virkelig får gå gjennom alt og kaste masse også [emoji39]
Nei, nå legger jeg meg. Super sliten av fibromyalgi, syk mann og baby som holder på med tenner. (Ja, flertall!)
JaaMinne for livet det!
Tusen takkGratulerer så mye!![emoji173]️[emoji173]️
Neida, de kom 37+2, men tvilling 2 pustet inn fostervann så måtte ha litt hjelp til lungene ble tørre igjenGratulerer har de kommet
Sier de ligger i kuvøse, kom de mye for tidlig?
Har noen sånne stående...Vi får det så travelt nå at vi bare må kaste alt i bokser og ta det senere. Kjenner jeg meg selv rett så blir det lenge til vi går igjennom og kaster
God formiddag[emoji4]God morgen
Levert kengubarnet påmskolen og vært å levert nøkkel på verksted.
Må prøve sove litt i løpet av dagen for skal til Oslo i kveld, kam ikke gå rundt som zombie da
God formiddag[emoji4]God morgen [emoji42]
Stemmer det. Det er sykt slitsomt men verst for henne da.Her og kom det flere på en gang. Litt kjekt da, så slipper man den samme perioden flere ganger ^^
Ikke godt mens det står på da. Sov godt
Ikke mye [emoji28] der da ? [emoji4]God formiddag[emoji4]
Hva gjør du i dag?
Etter ei dårlig natt, sov lillemor til klokken halv 12(!), så da måtte vi haste oss avsted på babysvømming som begynte klokken 12! Det var utrolig koselig og lillemor elsket det!
Sov i 30 minGod formiddag[emoji4]
Har fu fått sovet noe?