~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Gratulerer! Lyst å fortelle hvordan?Jeg og sambo har forlovet oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Lyst å fortelle hvordan?Jeg og sambo har forlovet oss
Ja, det var herlig. Men sliter med at jeg ikke fikk «lande» sammen med dem og pappaen på fødestuaUff da! Det hørtes ikke bra ut! Indre blødning eller?
Godt du fikk dem på brystet! Herlig følelse!
Nei bare godt å få utGøy det da, selv om det kanskje er litt vemodig og ?
Tusen takkGratulerer! Lyst å fortelle hvordan?
Ja, det var herlig. Men sliter med at jeg ikke fikk «lande» sammen med dem og pappaen på fødestua
Fikk ikke se tvilling 2 før det hadde gått et halvt døgn. Det var hardt.
De fikk ikke stoppet blødningen etter at morkaka løsnet, så måtte ha utskrapning.
Fysj.
fy flate! SÅ koselig og romantisk, og JA det må være ekte kjærlighet! <3Tusen takk
Han fridde på barsel 2 dager etter fødsel, med alle de tre barna våre til stede
Tenker at når han frir til meg slik som jeg så ut etter å ha født tvillinger og har ligget på intensiven etter stort blodtap og operasjon så må det være ekte kjærleik
Da begynner vi å nærme oss ferdige med å flytte ut av det gamle huset! Gleder meg til å bli ferdig med det altså! [emoji31]
Hvordan går det med dere?[emoji173]️
GratulererJeg og sambo har forlovet oss
Da begynner vi å nærme oss ferdige med å flytte ut av det gamle huset! Gleder meg til å bli ferdig med det altså! [emoji31]
Så godt! Det er det kjipeste med hele flyttinga!Da begynner vi å nærme oss ferdige med å flytte ut av det gamle huset! Gleder meg til å bli ferdig med det altså! [emoji31]
Helt sant. Men det gode med flytting syns jeg da, er at man virkelig får gå gjennom alt og kaste masse også [emoji39]Så godt! Flytting er noe herk!
Uff. Det er jo ikke gøy da. Skjønner deg jeg. Man blir jo ikke frista da. For det høres jo ikke særlig koselig ut for verken ene eller andre om en skriker og andre ikke får til å roe ned. Det går seg jo til etterhvert da [emoji8] Men jeg skjønner deg veldig godt !Snuppelura har vært en tur på besøk hos bestemor og fikk beskjed når vi hentet nå at hun har skreket hele tiden hun har vært der... kjenner jeg blir lei meg og ikke har lyst å levere henne der når det er slik. Det er ikke det at de ikke har prøvd altså!
TakkGratulerer
Hihi, ja det var romantisk.fy flate! SÅ koselig og romantisk, og JA det må være ekte kjærlighet! <3