Vi skravler videre i august.

Uff da! Det hørtes ikke bra ut! Indre blødning eller?

Godt du fikk dem på brystet! Herlig følelse!
Ja, det var herlig. Men sliter med at jeg ikke fikk «lande» sammen med dem og pappaen på fødestua :(
Fikk ikke se tvilling 2 før det hadde gått et halvt døgn. Det var hardt. :(

De fikk ikke stoppet blødningen etter at morkaka løsnet, så måtte ha utskrapning.
Fysj.

Gratulerer! Lyst å fortelle hvordan?
Tusen takk :Heartred
Han fridde på barsel 2 dager etter fødsel, med alle de tre barna våre til stede :Heartred

Tenker at når han frir til meg slik som jeg så ut etter å ha født tvillinger og har ligget på intensiven etter stort blodtap og operasjon så må det være ekte kjærleik :hilarious:

Ja, det var herlig. Men sliter med at jeg ikke fikk «lande» sammen med dem og pappaen på fødestua :(
Fikk ikke se tvilling 2 før det hadde gått et halvt døgn. Det var hardt. :(

De fikk ikke stoppet blødningen etter at morkaka løsnet, så måtte ha utskrapning.
Fysj.

Uff da! Går det bra nå?

Fikk pappa kose masse med tvillingene mens du lå en annen plass da?

Tusen takk :Heartred
Han fridde på barsel 2 dager etter fødsel, med alle de tre barna våre til stede :Heartred

Tenker at når han frir til meg slik som jeg så ut etter å ha født tvillinger og har ligget på intensiven etter stort blodtap og operasjon så må det være ekte kjærleik :hilarious:
fy flate! SÅ koselig og romantisk, og JA det må være ekte kjærlighet! <3

Orka ikke male i dag gitt. Vi sovna igjen. Jeg og valpen tok en velfortjent hvil når unga gikk på skolen.

Mamma kom på besøk med 3 hunder.
Og middagshandel utsatte jeg. [emoji849][emoji23]

Bilens batteri døde. Så jeg måtte løpe til butikken for middagshandel istedenfor. For minste skal på svømming i dag. Selkurset har oppstart i dag jo [emoji23][emoji23]

Kul dag. Glad jeg ikke malte på toppen. Hodet dundrer som vanlig [emoji23]

Da begynner vi å nærme oss ferdige med å flytte ut av det gamle huset! Gleder meg til å bli ferdig med det altså! [emoji31]

Snuppelura har vært en tur på besøk hos bestemor og fikk beskjed når vi hentet nå at hun har skreket hele tiden hun har vært der... kjenner jeg blir lei meg og ikke har lyst å levere henne der når det er slik. Det er ikke det at de ikke har prøvd altså!

Snuppelura har vært en tur på besøk hos bestemor og fikk beskjed når vi hentet nå at hun har skreket hele tiden hun har vært der... kjenner jeg blir lei meg og ikke har lyst å levere henne der når det er slik. Det er ikke det at de ikke har prøvd altså!
Uff. Det er jo ikke gøy da. Skjønner deg jeg. Man blir jo ikke frista da. For det høres jo ikke særlig koselig ut for verken ene eller andre om en skriker og andre ikke får til å roe ned. Det går seg jo til etterhvert da [emoji8] Men jeg skjønner deg veldig godt !

fy flate! SÅ koselig og romantisk, og JA det må være ekte kjærlighet! <3
Hihi, ja det var romantisk. :Heartred
Og rett etter at jeg sier ja til sambo så sier 7-åringen min (som sitter med en tvilling i hver armkrok): «Se mamma, tvillingene smiler!»
Kunne sverge på at de smilte, selv om det i teorien nok bare var en grimase ;)
Litt spesielt likevel. :Heartred

Back
Topp