Tusen takkGratulerer med guttene og forlovelsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med guttene og forlovelsen
Ja, og godt er det[emoji4]Rolig dag ?
Gratulerer så mye! [emoji173]Jeg og sambo har forlovet oss
Tusen takkGratulerer så mye! [emoji173]
Det stemmer to gutter.
Og takk!
GratulererJeg og sambo har forlovet oss
Enig i detJa, og godt er det[emoji4]
TakkGikk alt bra?
Gratulerer med forlovelsen også!
TakkGratulerer
Jeg leste «toalettsetet»Toastjernet er hentet fram igjen. Ikke brukt det siden i fjor høst Nydelig!
Nei. Ikke før neste år.Så spennende med nye aspiranter da[emoji4] skal mellomste begynne nå?
Gratulerer!Jeg og sambo har forlovet oss
Takk
Fødselen gikk bra, men jeg mistet 1,4 L blod så måtte opereres og lå hele dagen på intensiven. Så det var ikke så hyggelig
Heldigvis fikk jeg dem på brystet før de oppdaget blødningen og måtte haste avgårde.
Eller, så rolig man kan få det med ei frøken på 7 mnd som raser rundt og prøver å sette seg opp uten at balansen er på plass[emoji28]Enig i det
Det blir en del da ja[emoji4]Nei. Ikke før neste år.
Men jeg er jo styreleder så jeg må organisere en del
He he jaEller, så rolig man kan få det med ei frøken på 7 mnd som raser rundt og prøver å sette seg opp uten at balansen er på plass[emoji28]
Det er så deilig trøtthetstegn!God morgen Håper min også sovner snart. Har fått grøt helt til hun bare stirret rett framfor seg og begynte å ta seg på ørene. Trett liten jente.
Gøy det da, selv om det kanskje er litt vemodig og ?Rydder i skap med yttertøy , mer å selge ja