Vi skravler videre i august.

Oi, hva skal du opereres for hvis du vil si noe om det?

Jeg er sykemeldt selv. Slitt med kronisk hodepine og migrene siden midten av april, men jeg tok ikke hensyn til det, og da gikk jeg ned for telling uti mai... I tillegg så ramla jeg på isen i vinter og slo meg kraftig, noe som førte til bekkenplager igjen. Sliter jo nok med kroppen fra før, så trengte ikke et sånt fall for å gjøre det verre liksom...

Og sommerferien har også tatt på, siden vi har gått oppi hverandre i 2 mnd, og vært mye farting i sommer. Så jeg er egentlig helt ferdig, og er på min andre uke på sofaen mens de andre er på jobb/skole. Orker ikke så mye annet. Bare småpusler hjemme og gjør litt innimellom før jeg må hvile igjen.
Jeg har en godartet polypp i underlivet som gir mye blødninger og smerter , så nå skal den fjernes og jeg slipper forhåpentligvis meresmerter

Uff da, høres ikke bra ut, kjipt å være dårlig altså

Det er dagens "plikter" gjennomført, og jeg kan gå tilbake til å være syk.
Hvor i alle dager har ungene gjemt fjernstyreren til eple-boksen?

God morgen. Her startet dagen meget brått med tilbakevendte symptomer på mannen og haste tur til legevakt og apotek. Vært ute i 3 timer med grinete baby og 4 timers usammenhengende søvn å skryte av. Nå har babyen fått Paracet (4 tenner på likt) og mannen slapper av. Jeg og hunden ligger og og slapper av. Hunden er luftet, alle har spist og nå håpet jeg på en roligere dag.

Jeg har en godartet polypp i underlivet som gir mye blødninger og smerter , så nå skal den fjernes og jeg slipper forhåpentligvis meresmerter

Uff da, høres ikke bra ut, kjipt å være dårlig altså
Ja da håper jeg virkelig det blir bedre. Blødninger og smerter er ikke gøy.

Jeg blør fortsatt en gang i mnd selv med hormonspiral som jeg har hatt i 4 år nå vel... Men slipper smertene og kraftige blødninger da. Så jeg er fornøyd [emoji18]

Ja det er kjipt å være dårlig. Men nå må jeg bare ta hensyn til meg selv, og det får ta den tiden det tar. Lege igjen neste uke

Det er dagens "plikter" gjennomført, og jeg kan gå tilbake til å være syk.
Hvor i alle dager har ungene gjemt fjernstyreren til eple-boksen?
Er du syk musemor? Det er kjedelig.

Synes du skal ta det med ro da ja. Jeg har sett på tv helt fra kl 9 og til 11.30 jeg [emoji85]

Tok ut av oppvaskmaskina da før jeg la meg. Men rydda ikke mer på kjøkkenet. Burde absolutt.

Men jeg har tørka støv i gangen og ryddet av en kommode som hadde alle storebrors skolebøker fra i fjor på seg. De har ligget fint der i sommer. Men nå er kommoden tømt, vasket og pyntet litt. Tørka over de to små bordene på stua også og satt på en klesvask. Da var jeg i grunnen helt ferdig så nå har jeg landa på sofaen under pleddet igjen.

Funnet fjernkontrollen?

God morgen. Her startet dagen meget brått med tilbakevendte symptomer på mannen og haste tur til legevakt og apotek. Vært ute i 3 timer med grinete baby og 4 timers usammenhengende søvn å skryte av. Nå har babyen fått Paracet (4 tenner på likt) og mannen slapper av. Jeg og hunden ligger og og slapper av. Hunden er luftet, alle har spist og nå håpet jeg på en roligere dag.
Huff, hektisk morgen skjønner jeg

God bedring til mannen. Er han veldig syk?

Håper mannen din er bedre nå, og at du vil klare å få litt søvn i løpet av dagen

Er du syk musemor? Det er kjedelig.

Synes du skal ta det med ro da ja. Jeg har sett på tv helt fra kl 9 og til 11.30 jeg [emoji85]

Tok ut av oppvaskmaskina da før jeg la meg. Men rydda ikke mer på kjøkkenet. Burde absolutt.

Men jeg har tørka støv i gangen og ryddet av en kommode som hadde alle storebrors skolebøker fra i fjor på seg. De har ligget fint der i sommer. Men nå er kommoden tømt, vasket og pyntet litt. Tørka over de to små bordene på stua også og satt på en klesvask. Da var jeg i grunnen helt ferdig så nå har jeg landa på sofaen under pleddet igjen.

Funnet fjernkontrollen?
Jeg er potte tett.
Hjalp mannen med ungene i morges og så la jeg meg igjen.
Hadde et web-møte kl 10:30 som jeg måtte delta på.

Fant fjernstyreren, ja, strikking og NetFlix nå.

Eldste kommer hjem rundt kl 14 regner jeg med, og kommer vel til å hente frøkna rundt kl 15

Huff, hektisk morgen skjønner jeg

God bedring til mannen. Er han veldig syk?
Ja, veldig heltiskt. Vi fikk avsluttet med en café besøk og en tur da. Gjorde godt. Han har vært enormt syk men ble mye bedre sist uke, så når symptomene kom tilbake så reagerte vi raskt for å stoppe det. Sist gang ble det flere i.m doser med adrenalin som til slutt stoppet utviklingen samt 5 andre medisiner daglig i flere dager

Jeg er potte tett.
Hjalp mannen med ungene i morges og så la jeg meg igjen.
Hadde et web-møte kl 10:30 som jeg måtte delta på.

Fant fjernstyreren, ja, strikking og NetFlix nå.

Eldste kommer hjem rundt kl 14 regner jeg med, og kommer vel til å hente frøkna rundt kl 15
Her er vel eldste hjemme rundt 13.30 te ker jeg.
Og jeg skal også hente yngste ca 15

Ja, veldig heltiskt. Vi fikk avsluttet med en café besøk og en tur da. Gjorde godt. Han har vært enormt syk men ble mye bedre sist uke, så når symptomene kom tilbake så reagerte vi raskt for å stoppe det. Sist gang ble det flere i.m doser med adrenalin som til slutt stoppet utviklingen samt 5 andre medisiner daglig i flere dager
Oi, høres dramatisk ut. Håper han blir frisk av det til slutt?

Godt å gjøre noe hyggelig da [emoji4]

Sitter og ser på kalenderen min og lurer på hvordan jeg skal overleve de neste 2 ukene.
Har gledet meg til Trysilrype siden jeg gikk den i for, nå har jeg mest lyst til å avlyse hele greia :(
Hvordan skal jeg ha samvittighet til å reise bort privat/ferie når jeg er så mye borte ellers?

Er syk og utslitt, og har mest av alt lyst på en rolig periode med familien

Back
Topp