Jeg er heller ikke med i årJeg syns det er utrolig gøy, vært med de to siste årene.
http://www.trysil.com/no/event/trysilrypa/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er heller ikke med i årJeg syns det er utrolig gøy, vært med de to siste årene.
http://www.trysil.com/no/event/trysilrypa/
Nei jeg som ba om i forhold til info før leirskoleVært noe tull på skolen igjen?
Det skjønner jegGod kveld. Spent på resultater i morgen jeg. Lege
Valgte de lave jeg da, for hvis de passer til våren igjen og utover sommeren er det greit de ikke er for høye også.Men ikke så mye joggesko , bare de litt halvhøye skoene
Alt av svulst er nok greit å få bort jaVeldig greit å få sjekket det ja, og greit å få det vekk [emoji4]
Ja det tror jeg nok de erValgte de lave jeg da, for hvis de passer til våren igjen og utover sommeren er det greit de ikke er for høye også.
Men kvaliteten er sikkert ganske lik.
Åja, sånn ja.Nei jeg som ba om i forhold til info før leirskole
Er jo litt ekstra med han i forhold til medisiner og hørsel
Oi, så da er det rett og slett bedre sjans etterhvert?Alt av svulst er nok greit å få bort ja
Han mente den også kunne gjort det vanskelig i forhold til å bli gravid
Lite vondt i grunn , har jo mye sterke tabletter med hjem men ikke trengt å bruke , kun Paracet til nå.Qouter tilfeldig innlegg.
Hvordan gikk operasjonen idag?
Har du mye vondt?
Ja både de høye og lave skoene var helt like bortsett fra høyden.Ja det tror jeg nok de er
Tusen takkDet skjønner jeg
Lykke til
Risøya utenfor RisørÅja, sånn ja.
Hvor skal de på leir?
Åå, det blir sikkert fint!Risøya utenfor Risør
Kanskje, ellers var han veldig på det med å gi lutt hjelp til ossOi, så da er det rett og slett bedre sjans etterhvert?
Håper det, mye uti vann sånn litt spent på detÅå, det blir sikkert fint!
Å så bra [emoji16]Kanskje, ellers var han veldig på det med å gi lutt hjelp til oss
Ja det er jo kanskje ikke det beste med tanke på ørene kanskje?Håper det, mye uti vann sånn litt spent på det
Det var det og forhåpentligvis slipper jeg å ha en så plaget kropp også fremover.Å så bra [emoji16]
På en måte en vellykket dag da, tross smerter nå?
Greia er jo at de er ca 90 stk og bakgrunnsstøy er ikke noe særlig for kengubarnet når beskjeder skal gis osv , men skolen og vi foreldre har lagt en planJa det er jo kanskje ikke det beste med tanke på ørene kanskje?
Det er litt god følelse når man ka fylle dagene med noe, men man kjenner når det er godt å ha dager hjemme å slappe av på [emoji38][emoji38]Det har skjedd så vanvittig mye at jeg føler det er en hel evighet siden vi kom hjem fra ferie 3.august...