Hatt noen jaSå bra.
Måtte legge i såler da, men hun var fornøyd [emoji106]
Har dere hatt mange hummel-sko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt noen jaSå bra.
Måtte legge i såler da, men hun var fornøyd [emoji106]
Har dere hatt mange hummel-sko?
Ingen polypp men myom(godartet svulst)Ja morfin blir man satt ut av [emoji21]
Men hva fant de da da?
Så kjekt da, krysser fingrene for at han får fiksa det! Gull med pappaer som liker å fikse ting[emoji4]
Ja da er du godt kjent med dem [emoji16][emoji106]Hatt noen ja10 par kanskje
Da er det greit å få litt hjelp!Så absolutt
Skulle ha gjort det selv, men lillejenta er helt ekstremt mammadalt for tiden. Energien strekker ikke til.
Veldig greit å få sjekket det ja, og greit å få det vekk [emoji4]Ingen polypp men myom(godartet svulst)
Så får vi se om prøvene viser noe nytt ,funnet deles opp i små biter og sendes inn
Vært noe tull på skolen igjen?Mannen hjemme fra foreldremøte , det var egentlig min tur men det utgikk.
Nå fikk jeg jo litt info på møte med lærere i går da
Qouter tilfeldig innlegg.Mannen hjemme fra foreldremøte , det var egentlig min tur men det utgikk.
Nå fikk jeg jo litt info på møte med lærere i går da
Masse lykke til, XXXX for at det er gode resultaterGod kveld. Spent på resultater i morgen jeg. Lege
Tusen takkMasse lykke til, XXXX for at det er gode resultater
Aldri hørt om det løpet, er det bra ? Gjør kanskje godt med litt avbrekk jaKommer ihvertfall til å være det etterpå...
Derfor jeg vurderer å kutte ut Trysil, men på den andre siden, kan kanskje trenge litt ferie i midten.
Skal gå Trysilrypa men en gjeng gale damer
Jeg syns det er utrolig gøy, vært med de to siste årene.Aldri hørt om det løpet, er det bra ? Gjør kanskje godt med litt avbrekk ja
Hvilket er du med på? For sprekinger det der,men så ut til å være gøy og avslappende etterpå!Jeg syns det er utrolig gøy, vært med de to siste årene.
http://www.trysil.com/no/event/trysilrypa/
Spørs jo hva man har fylt dagene med daFøler det har vært variert hva dagene har gått ut på og er nok derfor dagene har gått gått så fort
![]()
Nei det går ikke, da finner jeg henne igjen i et skap eller noe ^^
Men ikke så mye joggesko , bare de litt halvhøye skoeneJa da er du godt kjent med dem [emoji16][emoji106]