Det gjør han lille tøffingen vårSå koselig[emoji16] han begynner nok å bli stor![emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør han lille tøffingen vårSå koselig[emoji16] han begynner nok å bli stor![emoji173]️
Sovnet til sluttHåper du sover
eimen huff daFikk ikke helt svar som jeg håpet på gitt .
Mhm...hvordan går det med deg da?N
eimen huff da
Håper de finner en ufarlig forklaringDet var avvik på svarene. De håper og tror det «bare» er blodårer i hjernen som ikke transporterer blodet som de skal. Skal på masse flere undersøkelser og ny MR med kontrastvæske.
Tja beste jeg håper på nå er kun det med blodårene og evt. blodfortynnende for forhindre blodpropp.Håper de finner en ufarlig forklaring
Går ok herMhm...hvordan går det med deg da?
det er braGår ok her
Tja beste jeg håper på nå er kun det med blodårene og evt. blodfortynnende for forhindre blodpropp.
Kurv med diverse oster og spekematJeg vil gi en gave til de som har hjulpet oss med flytting. Tips til hva jeg kan gi? Ikke alkohol.
Kurv med diverse oster og spekemat
Bare problemer med tapatalk den ville ikke vise nye varsel.Har noen av dere problemer på forumet i dag?
sjokolade?Hmmm. Er ikke helt der heller. Min far spiser for å leve framfor å leve for å spise for å si det slik
Bok ?Hmmm. Er ikke helt der heller. Min far spiser for å leve framfor å leve for å spise for å si det slik
Tapatalk åpner ikke tråder heller forrestenHar noen av dere problemer på forumet i dag?
Aleris ringte i sted. Ny MR på tirsdagVet du når du får vite noe? Må være tungt å gå sånn og ikke vite
Håper det bare er noe ufarligAleris ringte i sted. Ny MR på tirsdag