Vi skravler videre i august.

Så var det mandagsmorgen igjen, jeg våknet litt over 4 og har bare liggi under dyna og kost meg. Så kom småen inn for en stund siden. Hører "Oj, se der" og joda han hadde spydd i senga mi... Jeg skifter på senga og sier han kan legge seg opp i senga igjen. Så ser han på meg og spørr "er det god morgen nå?" vel min definisjon av god morgen er ikke en morgen som inneholder spy i senga mi haha [emoji14]
Huff da. God bedring ❤️

Vi skal prioritere mer spill med ungene i høst. De blir gjerne overlatt til seg selv men det er både hyggelig og utviklende å spille med dem. Utfordringen er yngste son e ritt ung til å spille på lag, hun stjeler spillebrikkene uansett hva vi spiller

Hehe, hun er jo litt liten ja[emoji28]

Ja. Glad for det

I morgen rykker hverdagen et hakk nærmere, også mannen skal på jobb. Jeg har et par meget hektiske uker forran meg på jobb og har ikke tid til å være syk.

Passer sjelden med sykdom[emoji38]
Lykke til på jobb disse ukene!

Huff da. God bedring [emoji173]️
Takk for det :) Ikke noe galt med humøret hans, men oppkast når han drikker og andre veien når han spiser. Tilsier at han ikke har noe i barnehagen å gjøre...

Så var det mandagsmorgen igjen, jeg våknet litt over 4 og har bare liggi under dyna og kost meg. Så kom småen inn for en stund siden. Hører "Oj, se der" og joda han hadde spydd i senga mi... Jeg skifter på senga og sier han kan legge seg opp i senga igjen. Så ser han på meg og spørr "er det god morgen nå?" vel min definisjon av god morgen er ikke en morgen som inneholder spy i senga mi haha [emoji14]

Usj da[emoji13] god bedring til tassen din!

Nei jeg syntes ikke det, men blir langhelg på oss da.. Jeg hadde migrene om fredagen så da var vi hjemme. Og barn med oppkast betyr hjemme. Han er heldigvis i fin form, men så er jeg usikker på om det er omgangssyke han har...
Men oppkast betyr hjemme ja. Håper det ikke smitter noen av dere andre.

Ja det er det, gikk ganske greit når frøkna var mindre men har ikke sjanse til å klare det samme nå med 2 og samværet er helt anderledes...
Det blir nok heftig å få til å gå opp ja
Er det noe fungerende samvær for yngste da? Har ikke han en far som ikke fungerer? Eller husker jeg feil eller har det bedrer seg?

Men oppkast betyr hjemme ja. Håper det ikke smitter noen av dere andre.
Regner med at det går ganske bra, trur heller han har fått i seg noe han ikke tåler slik som han har hvert siden fredag :)

Det blir nok heftig å få til å gå opp ja
Er det noe fungerende samvær for yngste da? Har ikke han en far som ikke fungerer? Eller husker jeg feil eller har det bedrer seg?
Neida det er ikke noe kontakt der etter far sitt ønske... Så tassen er bare hos meg..

Nei det gjør ikke det, egentlig ganske umulig...
Ja, det forstår jeg. Godt at du har fått til en annen løsning da selv om du kan savne turnus på et nivå

Ja, det forstår jeg. Godt at du har fått til en annen løsning da selv om du kan savne turnus på et nivå
Ja jeg er veldig takknemlig før at jeg fikk fast jobb på dagtid, siden ting er som de er :) Hadde hvert tøft å ikke hatt noe å gå tilbake til etter permisjonen...

Ikke god morgen det nei

Back
Topp