Vi skravler videre i august.

Har savnet deg ja :)
Hvordan går det
Jeg skal ta meg en dusj, og så sette meg ned med strikketøyet tenker jeg.
Hei. Så hyggelig å høre da ;D Ting ble litt mye, og helsa dritt. så hjemmebane tok litt over. da måtte forumet vike. Men forsøker meg tilbake her :)
Jeg sitter å syr litt. strikkinga er det tørke på for tiden :P Hva strikker du på?

Kjekt å se deg❤️Hvordan går det?:)
Heii. Kjekt å være litt tilbake :) <3
Opp og ned. Noen krangler med helsevesen som har tatt på kroppen. Og mye på hjemmebane som har tatt opp fritid og egentid :P Dermed forum også. Savna å skravle litt med dere i ny og ne :) Men når kroppen er for vond når kveldene kommer, er det lite ork man har til det :)

Lillejenta har endret søvnmønster. Nå vil hun stå opp tidligere, og blir da klar for dupp tidligere. Det vil si at hun blir trøtt på ettermiddagen, men da er det for sent for en dupp nr 2. Kvelden kommer liksom ikke kjapt nok :rolleyes::hilarious:
Ikke at det er et problem for oss, men ungen holder jo på å sovne under kveldsmat kl 18.00 <3 Er bare å aktivisere så godt vi kan, så hun holder seg våken.

Disse soverutiner kan være utfordrende til tider[emoji38]

Hei igjen dere!
Forsøker meg tilbake her. Snart begynner minste i barnehagen også, så muligens dagene blir litt roligere :P
Hva gjør dere da?

Så koselig å se deg![emoji16] hvordan går det med deg?

Så utrolig demotiverende når man måler strikketøyet og det er kortere enn det du trodde det var....
Ser ut som om jeg trenge en mer sløyfe på siden enn jeg trodde

Hei. Så hyggelig å høre da ;D Ting ble litt mye, og helsa dritt. så hjemmebane tok litt over. da måtte forumet vike. Men forsøker meg tilbake her :)
Jeg sitter å syr litt. strikkinga er det tørke på for tiden :p Hva strikker du på?

Hjemmebane må være førsteprioritet ja :)
Har akkurat blitt ferdig med et pannebånd, og skal lage et til i en større størrelse :)

Heii. Kjekt å være litt tilbake :) <3
Opp og ned. Noen krangler med helsevesen som har tatt på kroppen. Og mye på hjemmebane som har tatt opp fritid og egentid :p Dermed forum også. Savna å skravle litt med dere i ny og ne :) Men når kroppen er for vond når kveldene kommer, er det lite ork man har til det :)
Mhm skjønner det:) trasig. Krangel om hva?:)❤️

Back
Topp