Vi skravler videre i august.

Det er gøy?[emoji28] jeg endte opp med å skrive med sort tusj på merkelappen[emoji38]
Her er det jobb idag[emoji1]
Må prøve meg med navnelapper det første året iallefall [emoji6] mine egne klær (jobber i bhg) merker jeg med tusj da [emoji23]
Ha en fin dag på jobb [emoji106]

God morgen
Vondt i halsen ja, typisk når det er ferie ;)
De tre andre sover, plan for dagen er fjelltur i det fantastiske værwt

Ryddet litt utenfor hytta og satt opp litt av det i hadde med
Mannen monterer basketballgreier

God morgen jenter[emoji16]
Hva skjer idag?
God dag :)
Her er jeg hjemme med en liten tass i karantene. Blir vel barnehagen i morra håper jeg, om jeg får han til å spise fast føde og det ikke kommer opp/ut igjen da [emoji14] Nå prøver jeg å få en overtrøtt tass til å sove før jeg burde gå gjort noe her...

Hva skal du i dag da?

Bare en liten hvil på sofaen. Ultralyd på sykehuset av lille sitt hode er gjennomført, hun hviler og hunden er luftet. Mammen er sliten

Bahh. Det kribler og klør i halsen. Klær litt i nesen og. Snufser litt. Hallo. Jeg skal ikke bli forkjøla nå.!
Det er sommer!

Så sliten i dag, beina kjennes som de er lagd av pudding.

En dag uten store planer ble en tur på kafe og litt shopping med ei venninne og dattera hennes. Og jeg har merket alle klærne til mini, eller iallefall alle som var tørre. Resten henger på stativet til tørk og merkes i kveld. Eller i morra.

Men et morsommere tema.

Fra tid til annen Googler og leter jeg etter lotto-drømme-huset. Huset jeg ville bygd om vi hadde råd. Drømmen. Med stor D

For mange år siden var det Kamilla fra mesterhus. Det finnes ikke lenger, men var et digert hus jeg drømte om dengang behovet for fem soverom også bare var en drøm. Vi var barnløse.

Nå i senere tid lander jeg på storhøa fra vestlandshus. Ideelt sett strekke ene veggen en meter til siden for å få de minste barnerommet litt større, og samtidig da bodene og kjøkkenet. Lage kjølerom på deler av den boden. Drømme. Google

Og hva finner Google?

RonjaR har bygget det huset!

Back
Topp