Takk. Det trengsMasse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Det trengsMasse god bedring
Er endomondo, ja.Endomondo? Skal kunne endre kategori på treningen om den er feil registrert.
Ikke farlig nei.Er endomondo, ja.
Ikke så farlig at den er feil registrert.
Det er bare for meg selv
Jeg kom i gang [emoji4]
(Dog klarte å velge gange, ikke løpe på treningsappen [emoji14] )
Men det er jo litt forskjell da.Ikke farlig nei.
Men jeg pleide endre min når jeg hade vært på trilletur og den satte inn sykling...
Så klart du vil klare det.Jeg kommer aldri til å komme meg til ditt nivå
Imponert jegMen det er jo litt forskjell da.
Jeg klarer ikke å løpe hele veien, men skifrer på å løpe og gå, men løper mer enn jeg går.
Derfor jeg "bare" har en snitt fart på 7,44 km/t, men er ganske fornøyd med det siden jeg i teorien med de skadene jeg har egentlig ikke skulle klare å løpe noe særlig i utgangspunktet
Også trente jeg ikke. Jeg brukte den bare for å se hvor langt jeg hadde gått egentlig. For gøyMen det er jo litt forskjell da.
Jeg klarer ikke å løpe hele veien, men skifrer på å løpe og gå, men løper mer enn jeg går.
Derfor jeg "bare" har en snitt fart på 7,44 km/t, men er ganske fornøyd med det siden jeg i teorien med de skadene jeg har egentlig ikke skulle klare å løpe noe særlig i utgangspunktet
Har brukt veldig lang tid på å komme meg opp på det nivået jeg er nå.Imponert jeg
Ligge på 45. jeg, omtrent der jeg pleierWuhu ! Holdt kjeft lenge nå gitt. Men NÅ er jeg på plass 63. Innafor mellom 60 og 80 som jeg vil være på. Bare holde meg her nå da [emoji56][emoji23] Vært harde tak å holde kjeft lenge nå altså. For har villet svare så mange plasser gitt [emoji39][emoji56]
Det viktigste er egentlig ikke å trene, men faktisk bare å bevege på seg.Også trente jeg ikke. Jeg brukte den bare for å se hvor langt jeg hadde gått egentlig. For gøy
Haha men jeg vil vinne fødselstavla. [emoji849][emoji23] Så on jeg plutselig blir rolig igjen. Er det kun fordi jeg er i faresonen for å havne under 60 gitt. Noe jeg ligger og vipper på nå da. Så er få innlegg fra meg nå i kveld også [emoji39][emoji23]Ligge på 45. jeg, omtrent der jeg pleier
Savner deg når du holder deg så langt nedeWuhu ! Holdt kjeft lenge nå gitt. Men NÅ er jeg på plass 63. Innafor mellom 60 og 80 som jeg vil være på. Bare holde meg her nå da [emoji56][emoji23] Vært harde tak å holde kjeft lenge nå altså. For har villet svare så mange plasser gitt [emoji39][emoji56]
Aner ikke jegLigge på 45. jeg, omtrent der jeg pleier
Mm. Trilletur var bra det men så begynte jeg å jobbe for et år siden og jenta i bhg og da tok trilleturene sluttDet viktigste er egentlig ikke å trene, men faktisk bare å bevege på seg.
Trilleturer er super bra det
Det gjør jeg ogsåAner ikke jeg
Pc'n har jeg av alle ting rotet bort (eller. Ryddet bort men husker ikke hvor) og på telefonen får jeg bare opp at jeg må logge inn men får ikke logge inn.
Samme kan det være. Jeg skravler uten å bry meg
Lenger ned enn vanlig da faktisk. Ubevisst.Det gjør jeg også
Du er forresten på 28. plass
Det er da koselig [emoji169] Men dagene fyker litt også siden mannen fant ut vi skulle pusse opp ett rom [emoji849][emoji23] Så så mye tid har jeg ikke hatt uansett heller. Går på en måte i ett med alt her [emoji39] Bare håper vi blir ferdige før skolestarten neste uke med hele rommet nå [emoji4]Savner deg når du holder deg så langt nede