Vi skravler videre i august.

Endomondo? Skal kunne endre kategori på treningen om den er feil registrert.
Er endomondo, ja.
Ikke så farlig at den er feil registrert.
Det er bare for meg selv

Ikke farlig nei.

Men jeg pleide endre min når jeg hade vært på trilletur og den satte inn sykling...
Men det er jo litt forskjell da.
Jeg klarer ikke å løpe hele veien, men skifrer på å løpe og gå, men løper mer enn jeg går.
Derfor jeg "bare" har en snitt fart på 7,44 km/t, men er ganske fornøyd med det siden jeg i teorien med de skadene jeg har egentlig ikke skulle klare å løpe noe særlig i utgangspunktet :)

Jeg skal prøve meg på litt trening nå. Spent på hvor langt jeg kommer før jeg gir opp. Litt drittdag egentlig. Stresset og trist, og feiler totalt når det kommer til godis. Været har vært fint da, det er jo alltids noe.

Jeg kommer aldri til å komme meg til ditt nivå :(
Så klart du vil klare det.
Begynn i det små og sakte men sikkert arbeid deg oppover.

For 2,5 år siden viste jeg med 100% sikkerhet at med de ryggskadene jeg har, og det bekkenet som var totalt ødelagt etter svangerskapet med Lille U at jeg aldri ville kunne løpe, enkelte dager hadde jeg virkelig store problemer med å gå mer enn noen få 100 meter. I tillegg veide jeg over 100 kg.

Klarer jeg, så klarer du!!!!

Jeg klarer ikke å løpe hele veien, men skifrer på å løpe og gå, men løper mer enn jeg går.
Derfor jeg "bare" har en snitt fart på 7,44 km/t, men er ganske fornøyd med det siden jeg i teorien med de skadene jeg har egentlig ikke skulle klare å løpe noe særlig i utgangspunktet :)
Imponert jeg

Også trente jeg ikke. Jeg brukte den bare for å se hvor langt jeg hadde gått egentlig. For gøy

Wuhu ! Holdt kjeft lenge nå gitt. Men NÅ er jeg på plass 63. Innafor mellom 60 og 80 som jeg vil være på. Bare holde meg her nå da [emoji56][emoji23] Vært harde tak å holde kjeft lenge nå altså. For har villet svare så mange plasser gitt [emoji39][emoji56]

Har brukt veldig lang tid på å komme meg opp på det nivået jeg er nå.
Tatt det veldig sakte men sikkert slik at jeg har tatt hensyn til det skadene jeg har, og ikke gjør at jeg får nye.
Tok litt for hardt i i begynnelsen, og måtte slutte å jogge noe som helst i 6 måneder på grunn av skade.

Wuhu ! Holdt kjeft lenge nå gitt. Men NÅ er jeg på plass 63. Innafor mellom 60 og 80 som jeg vil være på. Bare holde meg her nå da [emoji56][emoji23] Vært harde tak å holde kjeft lenge nå altså. For har villet svare så mange plasser gitt [emoji39][emoji56]
Ligge på 45. jeg, omtrent der jeg pleier :P

Haha men jeg vil vinne fødselstavla. [emoji849][emoji23] Så on jeg plutselig blir rolig igjen. Er det kun fordi jeg er i faresonen for å havne under 60 gitt. Noe jeg ligger og vipper på nå da. Så er få innlegg fra meg nå i kveld også [emoji39][emoji23]

Savner deg når du holder deg så langt nede

Aner ikke jeg

Pc'n har jeg av alle ting rotet bort (eller. Ryddet bort men husker ikke hvor) og på telefonen får jeg bare opp at jeg må logge inn men får ikke logge inn.

Samme kan det være. Jeg skravler uten å bry meg

Det viktigste er egentlig ikke å trene, men faktisk bare å bevege på seg.
Trilleturer er super bra det :)
Mm. Trilletur var bra det men så begynte jeg å jobbe for et år siden og jenta i bhg og da tok trilleturene slutt

Og jeg burde begynne med et eller annet...

Aner ikke jeg

Pc'n har jeg av alle ting rotet bort (eller. Ryddet bort men husker ikke hvor) og på telefonen får jeg bare opp at jeg må logge inn men får ikke logge inn.

Samme kan det være. Jeg skravler uten å bry meg
Det gjør jeg også :)
Du er forresten på 28. plass

Savner deg når du holder deg så langt nede
Det er da koselig [emoji169] Men dagene fyker litt også siden mannen fant ut vi skulle pusse opp ett rom [emoji849][emoji23] Så så mye tid har jeg ikke hatt uansett heller. Går på en måte i ett med alt her [emoji39] Bare håper vi blir ferdige før skolestarten neste uke med hele rommet nå [emoji4]

Back
Topp