Vi skravler videre i august.

Så koselig å se deg![emoji16] hvordan går det med deg?
Endel opp og ned. Fremdeles syk og full av smerter. Og hatt endel drittopplecelser i helsevesenet som har slitt på kropp og psyke. Men på mange måter går det bra :) går det bra med deg?

Hjemmebane må være førsteprioritet ja :)
Har akkurat blitt ferdig med et pannebånd, og skal lage et til i en større størrelse :)
Ja hjemmebane blir hovedprioriteten :) men er koselig å henge her også synes jeg. Vært for lenge siden.
Åh får jeg se bilde?

Mhm skjønner det:) trasig. Krangel om hva?:)❤️
Om å få hjelp. Og erstatning på forsikringen jeg har krav på. Men de påstår jeg visste om at jeg kom til å bli arbeidsufør nå i 2018 allerede i 2015 fordi jeg var gravid da også. Bare tull.. For jeg fullførte studiene og var aldri sykemeldt for bekkenplager men de påstår jeg visste da jeg kom til å bli plaget nå... Gir ikke særlig mening for meg men..

Samt får jeg ingen hjelp fra helsevesenet. For å bli frisk eller kvitt smertene som ødelegger meg. :/ må ha sterke smertestillende for å overleve dagene og vil ha hjelp for å bli frisk. Men får bare beskjed om at jeg må bare lære meg å leve med smertene. Og at dette er bare sånn det blir.

Finnes det ikke app til Android lengre for forumet?

Finnes det ikke app til Android lengre for forumet?

Nei, admin har skrevet at det prøver å jobbe med saken. Jeg har samsung og får vare lastet ned "gravid og barn" men den appen hjelper ikke veldig når man ikke er gravid

H
Wuhu ! Holdt kjeft lenge nå gitt. Men NÅ er jeg på plass 63. Innafor mellom 60 og 80 som jeg vil være på. Bare holde meg her nå da [emoji56][emoji23] Vært harde tak å holde kjeft lenge nå altså. For har villet svare så mange plasser gitt [emoji39][emoji56]
he he herlig

Nei, admin har skrevet at det prøver å jobbe med saken. Jeg har samsung og får vare lastet ned "gravid og barn" men den appen hjelper ikke veldig når man ikke er gravid
Aah. Takk for info nettopp skiftet til Android telefon etter endel år med iPhone så :p

Aah. Takk for info nettopp skiftet til Android telefon etter endel år med iPhone så :p

Angrer du nå att du gikk vekk fra iphone ?? :hilarious:

Men har lastet ned "tapatalk" der du register deg og søker på babyverden og når det kommer opp kan du logge på med bv konto + der får du varsel når det er noe nytt som er veldig greit hvis man ikke orker å gå på chrome / nettleser for å sjekke om det er noe nytt som skjer :)

Angrer du nå att du gikk vekk fra iphone ?? :hilarious:

Men har lastet ned "tapatalk" der du register deg og søker på babyverden og når det kommer opp kan du logge på med bv konto + der får du varsel når det er noe nytt som er veldig greit hvis man ikke orker å gå på chrome / nettleser for å sjekke om det er noe nytt som skjer :)
Haha nei appen for iPhone var ikke særlig bra. Fikk aldri oppdateringer. Den for Android pleide være bedre. Så lurte bare på om den enda var :p men har Huawei p20 pro og gikk fra iPhone. Angrer virkelig ikke når jeg tar bilde. Haha :p men en tilvenning er det. Skjermen er myyye større og tastaturet noe annerledes siden skjermen er større. Blir endel feiltrykk :p

Tapatalk glemte jeg av ja. Kanskje laste ned den på nytt. Takk

Haha nei appen for iPhone var ikke særlig bra. Fikk aldri oppdateringer. Den for Android pleide være bedre. Så lurte bare på om den enda var [emoji14] men har Huawei p20 pro og gikk fra iPhone. Angrer virkelig ikke når jeg tar bilde. Haha [emoji14] men en tilvenning er det. Skjermen er myyye større og tastaturet noe annerledes siden skjermen er større. Blir endel feiltrykk [emoji14]

Tapatalk glemte jeg av ja. Kanskje laste ned den på nytt. Takk
Den siterer jeg ja [emoji28] he he

Så klart du vil klare det.
Begynn i det små og sakte men sikkert arbeid deg oppover.

For 2,5 år siden viste jeg med 100% sikkerhet at med de ryggskadene jeg har, og det bekkenet som var totalt ødelagt etter svangerskapet med Lille U at jeg aldri ville kunne løpe, enkelte dager hadde jeg virkelig store problemer med å gå mer enn noen få 100 meter. I tillegg veide jeg over 100 kg.

Klarer jeg, så klarer du!!!!

Jeg har jo jobbet lenge, det stagnerer bare på et nivå. Sliter med å puste om jeg presser meg selv på kondisjonstrening, som i smerter i brystet som jeg ikke blir kvitt på et par timer. Ofte sliten også. Jeg er jo ofte det, pga psyke. Jeg tror jeg trenger en pt!

Ja hjemmebane blir hovedprioriteten :) men er koselig å henge her også synes jeg. Vært for lenge siden.
Åh får jeg se bilde?

Jeg skal prøve å huske det senere. Ser at jeg må gjøre om slutten. Har felt av for stramt ><

Men det trenger vel ikke være ett mål
Jeg trener for min del , ikke for å komme på andres nivå

Jeg vil være på hennes nivå for min egen del. Ikke for å være som henne, men fordi hennes treningsmengde er noe jeg ønsker for meg selv.

Tusler rundt i huset og rydder. Dårlig i magen, så det er ingen vits i å legge meg. Kommer bare til å forstyrre mannen og lillejenta når jeg må springe på do igjen. Men jeg er oppegående og ikke svimmel eller kvalm, så det er et akseptabelt anfall denne gangen :)

Tusler rundt i huset og rydder. Dårlig i magen, så det er ingen vits i å legge meg. Kommer bare til å forstyrre mannen og lillejenta når jeg må springe på do igjen. Men jeg er oppegående og ikke svimmel eller kvalm, så det er et akseptabelt anfall denne gangen :)
Håper du har fått sove litt.

God morgen.

To paracet innabords og snart klar for jobb. Levering av tre barn på tre ulike steder først. Aller først pusse tenna på dem. Og meg. Når yngste er ferdig å spise frokost.

Back
Topp