Vi skravler videre i august.

En dag uten store planer ble en tur på kafe og litt shopping med ei venninne og dattera hennes. Og jeg har merket alle klærne til mini, eller iallefall alle som var tørre. Resten henger på stativet til tørk og merkes i kveld. Eller i morra.

Hørtes ut som en koselig dag[emoji16]

Men et morsommere tema.

Fra tid til annen Googler og leter jeg etter lotto-drømme-huset. Huset jeg ville bygd om vi hadde råd. Drømmen. Med stor D

For mange år siden var det Kamilla fra mesterhus. Det finnes ikke lenger, men var et digert hus jeg drømte om dengang behovet for fem soverom også bare var en drøm. Vi var barnløse.

Nå i senere tid lander jeg på storhøa fra vestlandshus. Ideelt sett strekke ene veggen en meter til siden for å få de minste barnerommet litt større, og samtidig da bodene og kjøkkenet. Lage kjølerom på deler av den boden. Drømme. Google

Og hva finner Google?

RonjaR har bygget det huset!

Haha[emoji23][emoji23] ja det har jeg!!
Så artig!

Håper formen hans er bedre![emoji1]
Her har det vært jobb idag, på flyplassen[emoji4]
Formen er bedre, nå er vi hjemme bare pga karantene og mor ser litt frem til jobb i morra;)
Hva er dagens plan for deg da?

Haha[emoji23][emoji23] ja det har jeg!!
Så artig!
Det virker som sånn ca det perfekte hus, og enda mer perfekt etter at jeg så du påpekte skittentøyssjakt fra badet oppe (ungenes) til vaskerommet.
Jeg er forelska i det huset tror jeg. Det blir bare usannsynlig dyrt er jeg redd. Vi betalte ca 3 mill for det huset vi bor i nå, og har vel 2,1 igjen på lånet eller noe sånn.
Trenger nok lotto for der huset der. Med tomt og hus og de oppgraderinger som alltid følger med å bygge et hus.

Blæ[emoji13] satse på at det går fort over!
Ikke helt i skuddet i dag, men ikke så syk at jeg kan forsvare å være hjemme. Håper det ikke blir noe mer. Jeg orker ikke. Har ikke tid. Ikke før skolen begynner

Hjemme med barn i karantene etter oppkast og diaré, ute regner det, vaskemaskinen er klar for å starte, blomstene er vannet, Og jeg trur jeg skal vaske badet når småen er ferdig i dusjen.

Katta maser, Og ungen har rota, jeg funderer på middagen og føler det må bli suppe i dag med sånt vær. Kanskje jeg skal bake litt også, det kunne hvert godt.

For en herlig morgen, føler meg forholdsvis uthvilt og ungen er i greit humør. Det er kjøligere og ingen sol som steker.

Nå kjenner jeg at denne dagen kan bli fin :)

Hjemme med barn i karantene etter oppkast og diaré, ute regner det, vaskemaskinen er klar for å starte, blomstene er vannet, Og jeg trur jeg skal vaske badet når småen er ferdig i dusjen.

Katta maser, Og ungen har rota, jeg funderer på middagen og føler det må bli suppe i dag med sånt vær. Kanskje jeg skal bake litt også, det kunne hvert godt.

For en herlig morgen, føler meg forholdsvis uthvilt og ungen er i greit humør. Det er kjøligere og ingen sol som steker.

Nå kjenner jeg at denne dagen kan bli fin :)
Da krysser vi fingrene for at den blir det

Skulle regne i dag men foreløbig er det sol , min kjøre tenkte å ta med kengubarnet litt alene i dag, så da får jeg finne på noe med kompisen da

Ja det ble noen timer til slutt. Ikke nok da. Jeg kan sove lenger, men jeg føler meg irriterende våken [emoji14] Samtidig er jeg skikkelig trøtt.
Trøtt og våken. Forvirrende kombinasjon

Dro opp alle potetene i går. Tørken har vært hard med plantene mine, selv med vanning. Så nå har vi en skål full av små poteter. Mannen snakker om å steke dem i pannen. Kastet alle blomstene og, så nå er det ingenting som pynter opp ute :(
Jaja, prøver igjen til våren :)

Back
Topp