Oi så nydelig derVis vedlegget 269909 Vis vedlegget 269910 Vis vedlegget 269911 Vis vedlegget 269912 Vi hadde en nydelig fjelltur i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så nydelig derVis vedlegget 269909 Vis vedlegget 269910 Vis vedlegget 269911 Vis vedlegget 269912 Vi hadde en nydelig fjelltur i går
Bilgenene jeg trenger kom ikke. Men jeg kom på at jeg har en oppgave jeg rett og slett ikke har tid til pga den korte rapporteringsfristen, men må prioritere pga eksrremt kort frist fra en kommune (dere har ti dager på dette, sier de. Det skal altså behandles av barnehagen av oss som regnskapsfører og av revior. Av de ti dagene mellom 10. Og 20. August er fire av dem helg. Seks virkedager. Det vanlige er at fristen er i september)
Så da fikk jeg begynt på det relativt omfattende forarbeidet til denne jobben. Så vi er klare til å ta det for de to barnehagene som ligger i den kommunen på fredag, håper jeg. Så revisor kan få satt igang og sendt det i tide. I det minste fikk man i fjor bort fra at det måtte sendes på papir fra revisor til kommunen det kan sendes elektronisk
Så jeg fikk utnyttet tiden jeg veeeentet på bilag som ikke kom.
Det er detOi så nydelig der
Ikke helt fritt for det neiHøres hektisk ut[emoji15]
Jeg skal prøve meg på litt trening nå. Spent på hvor langt jeg kommer før jeg gir opp. Litt drittdag egentlig. Stresset og trist, og feiler totalt når det kommer til godis. Været har vært fint da, det er jo alltids noe.
Wuhu ! Holdt kjeft lenge nå gitt. Men NÅ er jeg på plass 63. Innafor mellom 60 og 80 som jeg vil være på. Bare holde meg her nå da [emoji56][emoji23] Vært harde tak å holde kjeft lenge nå altså. For har villet svare så mange plasser gitt [emoji39][emoji56]
Endel opp og ned. Fremdeles syk og full av smerter. Og hatt endel drittopplecelser i helsevesenet som har slitt på kropp og psyke. Men på mange måter går det bra går det bra med deg?
HeheBlæ, så kjedelig for oss andre da!![emoji13]
Tamara: neste måned satser du bare på premier til topp10!![emoji23]
Vi kan ikke ha medlemmer som tier!![emoji28]
God morgen.
To paracet innabords og snart klar for jobb. Levering av tre barn på tre ulike steder først. Aller først pusse tenna på dem. Og meg. Når yngste er ferdig å spise frokost.
Formen er bedre, nå er vi hjemme bare pga karantene og mor ser litt frem til jobb i morra
Hva er dagens plan for deg da?
Det virker som sånn ca det perfekte hus, og enda mer perfekt etter at jeg så du påpekte skittentøyssjakt fra badet oppe (ungenes) til vaskerommet.
Jeg er forelska i det huset tror jeg. Det blir bare usannsynlig dyrt er jeg redd. Vi betalte ca 3 mill for det huset vi bor i nå, og har vel 2,1 igjen på lånet eller noe sånn.
Trenger nok lotto for der huset der. Med tomt og hus og de oppgraderinger som alltid følger med å bygge et hus.
Var det gamle innlegg herfra som dukket opp?[emoji1]
Huset er drømmehuset![emoji16]
Vi er utrolig fornøyd!
Men ja, dyrt... endte på 5,4 mill[emoji85]
Ja er det, duppet av litt når vi lå og kosa, han sover og jeg får gjøre litt fornuftigKos det da
Takk <3Så kjipt å høre[emoji20] sender deg en klem[emoji173]️
Med meg går det fint[emoji1]
Håper kontrollen går bra.Halv dag på jobb og nå vektkontroll på sykehus med eldstemann[emoji4]
Også regner det!![emoji33]
Går han ikke nok opp i vekt? Det var jo så deilig med regn, men dessverre er det ikke mye som kom ned...Halv dag på jobb og nå vektkontroll på sykehus med eldstemann[emoji4]
Også regner det!![emoji33]
Hvordan gikk det??[emoji173]️
Normalt har da fødselstavla vært en premie, føler jeg for de som har skravla litt mer gitt [emoji56][emoji39] Menmen. Jeg kan både og jeg. Må bare følge litt mer med nå da på innleggene mine derimot [emoji39][emoji23] Har så veldig veldig lyst på en slik en ser du. Ønska en slik i så mange år allerede [emoji849][emoji7] Vinner jeg en, får jeg heller kjøpe den andre eventuelt [emoji39][emoji56] Mtp to barn [emoji23]Blæ, så kjedelig for oss andre da!![emoji13]
Tamara: neste måned satser du bare på premier til topp10!![emoji23]
Vi kan ikke ha medlemmer som tier!![emoji28]