Vi skravler videre i august.

Gjør det en gang i blant vi også, men for det meste lager jeg fra grunnen av, men gidder ikke å påpeke det på den måten hun gjør
Stort sett bare i helga vi gjør det. Og stengt tatt knapt. Pizza f. Eks så bruker vi oftest puzasaus fra glass. Lager bunn og fyll ellers fra råvarer men altså ferdig saus. Søndag oftest fra bunn. Hverdagene ofte noe halvfabrikata involvert

Hva kjøpte du?

Eldstemann her har fått fra hh i år, ført bukse og så jakke, håper det blir bra. Han har vel hatt buksa før så da satser jeg på at dette er bra
Isbjørn, jeg elsker jo de og når man får det til 56 % ca så er jeg fornøyd
Det er nok bra :)

What!? :o Har du ikke innkassert den en gang ? [emoji23]
Nei. For jeg vet ikke om jeg vil ha den, vurderer å la noen andre får den, men den som skulle få den har ikke blitt gravid enda.

3b37214d1a9c7753c4b77c4342a002cd.jpg
7b3828a178ddbd9389c751055c2231d3.jpg

Loving it!

Aner meg at jeg har minst et sett til i metall som er i bruk så der kan bli trangt men noe er jo alltid i bruk

Avklart at 1) jeg elsker zing, de er fargekodet så jeg slipper å lure. 2)jeg skulle gjerne hatt 3 mm i lang ser jeg. Og 3)det irriterer meg derfor at zing begynner på 3,5 og 4) jeg lurer derfor på om jeg egentlig bruker 3 noe særlig eller om det stort sett er 3,5? Så jeg avventer til behovet oppstår.

Bursdagsgave til meg selv? Evt fra farmor. Det passer for farmor strikker, og jeg fikk som vanlig 300 kr fra farmor til bursdagen. (de fleste av pinnene og kablene hadde jeg fra før altså. Denne bestillingen var oppnevaringern, et par kabler og de rosa pinnene i 5,5

Åååhh, er penalhus til strikkepinner, utbrøt sjuåringen.

3b37214d1a9c7753c4b77c4342a002cd.jpg
7b3828a178ddbd9389c751055c2231d3.jpg

Loving it!

Aner meg at jeg har minst et sett til i metall som er i bruk så der kan bli trangt men noe er jo alltid i bruk

Avklart at 1) jeg elsker zing, de er fargekodet så jeg slipper å lure. 2)jeg skulle gjerne hatt 3 mm i lang ser jeg. Og 3)det irriterer meg derfor at zing begynner på 3,5 og 4) jeg lurer derfor på om jeg egentlig bruker 3 noe særlig eller om det stort sett er 3,5? Så jeg avventer til behovet oppstår.

Bursdagsgave til meg selv? Evt fra farmor. Det passer for farmor strikker, og jeg fikk som vanlig 300 kr fra farmor til bursdagen. (de fleste av pinnene og kablene hadde jeg fra før altså. Denne bestillingen var oppnevaringern, et par kabler og de rosa pinnene i 5,5

Åååhh, er penalhus til strikkepinner, utbrøt sjuåringen.

Jeg elsker zing. Har bare zing. [emoji7] Har fra 3 da [emoji4]

Ikke helt i skuddet i dag, men ikke så syk at jeg kan forsvare å være hjemme. Håper det ikke blir noe mer. Jeg orker ikke. Har ikke tid. Ikke før skolen begynner

Fortsatt god bedring Sara[emoji8]

Hjemme med barn i karantene etter oppkast og diaré, ute regner det, vaskemaskinen er klar for å starte, blomstene er vannet, Og jeg trur jeg skal vaske badet når småen er ferdig i dusjen.

Katta maser, Og ungen har rota, jeg funderer på middagen og føler det må bli suppe i dag med sånt vær. Kanskje jeg skal bake litt også, det kunne hvert godt.

For en herlig morgen, føler meg forholdsvis uthvilt og ungen er i greit humør. Det er kjøligere og ingen sol som steker.

Nå kjenner jeg at denne dagen kan bli fin :)

Høres ut som om dere koser dere hjemme[emoji7]

Jeg elsker zing. Har bare zing. [emoji7] Har fra 3 da [emoji4]
3 finnes ikke i utskiftbare i zing så vidt jeg klarer finne. Bare i faste størrelser. Har du funnet noe jeg ikke finner?

Dro opp alle potetene i går. Tørken har vært hard med plantene mine, selv med vanning. Så nå har vi en skål full av små poteter. Mannen snakker om å steke dem i pannen. Kastet alle blomstene og, så nå er det ingenting som pynter opp ute :(
Jaja, prøver igjen til våren :)

Kos deg med hjemmelaga poteter[emoji7]

Triller vogna med mini så hun får sove. Etter duppen skal hun passes av ei venninne noen timer så jeg får grunna ferdig et par vegger. Vi pusser opp utvendig for tiden og det er litt vanskelig å få til med ungen våken. På kveldene er det alt for mye knott til å drive med noe ute.

Snill venninne som hjelper til[emoji1]

Back
Topp