Ble veldig fornøydSå fiiine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble veldig fornøydSå fiiine
Jeg har vunnet en. Har tre barn.Normalt har da fødselstavla vært en premie, føler jeg for de som har skravla litt mer gitt [emoji56][emoji39] Menmen. Jeg kan både og jeg. Må bare følge litt mer med nå da på innleggene mine derimot [emoji39][emoji23] Har så veldig veldig lyst på en slik en ser du. Ønska en slik i så mange år allerede [emoji849][emoji7] Vinner jeg en, får jeg heller kjøpe den andre eventuelt [emoji39][emoji56] Mtp to barn [emoji23]
Jeg vet du har vunnet en. Jeg var sjaluuu [emoji56][emoji23]Jeg har vunnet en. Har tre barn.
Hehe. Særlig siden jeg ikke har innkasserte den. Usikker på hva jeg skal gjøre med denJeg vet du har vunnet en. Jeg var sjaluuu [emoji56][emoji23]
Men nå har jo premiene stort sett vært trekt på de lave plassene og lite øverstHehe
Jeg ser poenget med å ha premier som trekkes lavt for at også de som ikke er topp10 skal vinne noe. Men når flere medlemmer lar være å skrive flere hundre innlegg hver på en måned funker det litt mot sin hensikt for topp100
Oj har du ikkeHehe. Særlig siden jeg ikke har innkasserte den. Usikker på hva jeg skal gjøre med den
Jeg har også vunnetJeg vet du har vunnet en. Jeg var sjaluuu [emoji56][emoji23]
Vært en del sånn en stund jaMen nå har jo premiene stort sett vært trekt på de lave plassene og lite øverst
Fikk en kode med tre års varighet så bare jeg ikke roter den bort kan jeg tenke en stund.Oj har du ikke
Det har drtVært en del sånn en stund ja
Var 3 år ja, tror det sto 1 på minFikk en kode med tre års varighet så bare jeg ikke roter den bort kan jeg tenke en stund.
Har ingen plass å henge den opp og må kjøpe to til som blir dyrt. Så vurderer å la noen andre få den.
Tamara sa tre så jeg håper det. For i morgen er det et år siden jeg fikk mailen.Var 3 år ja, tror det sto 1 på min
Hehe. Som om ikke du gjør det...Lurer litt på hva mammaen til venninnen til frøkna tenker om meg og matlagning
Hver eneste gang vi kommer inn på temaet middag er hun veldig flink til å påpeke at det hun lager er hjemmelaget...
Gjør det en gang i blant vi også, men for det meste lager jeg fra grunnen av, men gidder ikke å påpeke det på den måten hun gjørHehe. Som om ikke du gjør det...
Vi lager mye halvfabrikata vi, men snakker egentlig ikke så mye om det.
Tamara sa tre så jeg håper det. For i morgen er det et år siden jeg fikk mailen.
Kanskje hun synes du lager god mat da og ikke vil være dårligereLurer litt på hva mammaen til venninnen til frøkna tenker om meg og matlagning
Hver eneste gang vi kommer inn på temaet middag er hun veldig flink til å påpeke at det hun lager er hjemmelaget...
Hva kjøpte du?Nye skallklær i boks,det trengte kengubarnet