Vi skravler videre i august.

Normalt har da fødselstavla vært en premie, føler jeg for de som har skravla litt mer gitt [emoji56][emoji39] Menmen. Jeg kan både og jeg. Må bare følge litt mer med nå da på innleggene mine derimot [emoji39][emoji23] Har så veldig veldig lyst på en slik en ser du. Ønska en slik i så mange år allerede [emoji849][emoji7] Vinner jeg en, får jeg heller kjøpe den andre eventuelt [emoji39][emoji56] Mtp to barn [emoji23]
Jeg har vunnet en. Har tre barn.

Jeg vet du har vunnet en. Jeg var sjaluuu [emoji56][emoji23]
Hehe. Særlig siden jeg ikke har innkasserte den. Usikker på hva jeg skal gjøre med den

Hekta...
9c98347885b7598ed31bda10f4bb7ae4.jpg

Hehe

Jeg ser poenget med å ha premier som trekkes lavt for at også de som ikke er topp10 skal vinne noe. Men når flere medlemmer lar være å skrive flere hundre innlegg hver på en måned funker det litt mot sin hensikt for topp100
Men nå har jo premiene stort sett vært trekt på de lave plassene og lite øverst

Oj har du ikke
Fikk en kode med tre års varighet så bare jeg ikke roter den bort kan jeg tenke en stund.

Har ingen plass å henge den opp og må kjøpe to til som blir dyrt. Så vurderer å la noen andre få den.

Fikk en kode med tre års varighet så bare jeg ikke roter den bort kan jeg tenke en stund.

Har ingen plass å henge den opp og må kjøpe to til som blir dyrt. Så vurderer å la noen andre få den.
Var 3 år ja, tror det sto 1 på min

Lurer litt på hva mammaen til venninnen til frøkna tenker om meg og matlagning :rolleyes:
Hver eneste gang vi kommer inn på temaet middag er hun veldig flink til å påpeke at det hun lager er hjemmelaget...

Lurer litt på hva mammaen til venninnen til frøkna tenker om meg og matlagning :rolleyes:
Hver eneste gang vi kommer inn på temaet middag er hun veldig flink til å påpeke at det hun lager er hjemmelaget...
Hehe. Som om ikke du gjør det...

Vi lager mye halvfabrikata vi, men snakker egentlig ikke så mye om det.

Nye skallklær i boks,det trengte kengubarnet
Hva kjøpte du?

Eldstemann her har fått fra hh i år, ført bukse og så jakke, håper det blir bra. Han har vel hatt buksa før så da satser jeg på at dette er bra

Back
Topp