Vi skravler videre i august.

Hehe

Jeg ser poenget med å ha premier som trekkes lavt for at også de som ikke er topp10 skal vinne noe. Men når flere medlemmer lar være å skrive flere hundre innlegg hver på en måned funker det litt mot sin hensikt for topp100

Enig[emoji16] tanken er jo god...i utgangspunktet[emoji1]
Men slår jo helt feil ut!!

Du finner sikkert på noe[emoji23]
Ja, litt men dro hjem litt tidlig. Kom på noe mer når jeg logga av men det tar jeg i morgen tidlig etter at jeg har purret på bilagene om de ikke er kommet.

Et par gamle innlegg herfra dukket opp på Google ja.

Med prisstigning er det vel gjerne minst 6 nå er jeg redd. Og det er nok hakket over hva vi kan finne på.

Ikke er det lett å finne store nok tomter heller. Av de tomtene som er i aktuelt område er en stor nok og den andre er 800 kvadrat med maks utnyttelse på 20% og da er det ikke plass til huset engang, før man begynner med garasje og sånt

Huset krever litt plass ja...[emoji1] tomta vår er på 7 mål, så her passer det perfekt![emoji28]
Men er jo lov å drømme, ønske seg![emoji16] plutselig har dere 7 rette og kan velge og vrake[emoji16]

Går han ikke nok opp i vekt? Det var jo så deilig med regn, men dessverre er det ikke mye som kom ned...

Han sliter med vekta etter at han startet på ADHD medisin[emoji13] gått ned 5-6 kg og begynner å bli tynn.. ikke krise ennå, men fortsetter det slik så må vi kutte ut medisinene[emoji85]

Normalt har da fødselstavla vært en premie, føler jeg for de som har skravla litt mer gitt [emoji56][emoji39] Menmen. Jeg kan både og jeg. Må bare følge litt mer med nå da på innleggene mine derimot [emoji39][emoji23] Har så veldig veldig lyst på en slik en ser du. Ønska en slik i så mange år allerede [emoji849][emoji7] Vinner jeg en, får jeg heller kjøpe den andre eventuelt [emoji39][emoji56] Mtp to barn [emoji23]

Håper virkelig du er heldig!![emoji16][emoji16]

Han sliter med vekta etter at han startet på ADHD medisin[emoji13] gått ned 5-6 kg og begynner å bli tynn.. ikke krise ennå, men fortsetter det slik så må vi kutte ut medisinene[emoji85]
Æsj så kjedelig, håper det stopper opp nå da..

3b37214d1a9c7753c4b77c4342a002cd.jpg
7b3828a178ddbd9389c751055c2231d3.jpg

Loving it!

Aner meg at jeg har minst et sett til i metall som er i bruk så der kan bli trangt men noe er jo alltid i bruk

Avklart at 1) jeg elsker zing, de er fargekodet så jeg slipper å lure. 2)jeg skulle gjerne hatt 3 mm i lang ser jeg. Og 3)det irriterer meg derfor at zing begynner på 3,5 og 4) jeg lurer derfor på om jeg egentlig bruker 3 noe særlig eller om det stort sett er 3,5? Så jeg avventer til behovet oppstår.

Bursdagsgave til meg selv? Evt fra farmor. Det passer for farmor strikker, og jeg fikk som vanlig 300 kr fra farmor til bursdagen. (de fleste av pinnene og kablene hadde jeg fra før altså. Denne bestillingen var oppnevaringern, et par kabler og de rosa pinnene i 5,5

Åååhh, er penalhus til strikkepinner, utbrøt sjuåringen.
Og hvor har du fått tak i den geniale tingen der?

Jeg bruker en gammel CD-mappe til rundpinnene mine jeg :P
Det funker jo fint det

Jeg har nesten ingen faste rundpinner for jeg fant ganske tidlig ut at jeg likte knitpro og konseptet med utskiftbare pinner. Så jeg har som du ser en god samling av dem.

Back
Topp