Heldig du da, jeg vet jo egt at dette kommer flere ganger i året , værskifte er ikke ørene mine noe glad i, bare håpte jeg skulle vokse det av meg..God bedring
Jeg ligger og kjenner på at det jeg har brygget på kanskje gikk over. Håper jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du da, jeg vet jo egt at dette kommer flere ganger i året , værskifte er ikke ørene mine noe glad i, bare håpte jeg skulle vokse det av meg..God bedring
Jeg ligger og kjenner på at det jeg har brygget på kanskje gikk over. Håper jeg
Takk for detHuff da masse god bedring!
God turJeg og mini er ferdig påkledd og venter på mannen. Vi skal på byggern og handle husmaling..!
Helt ok dagHelt topp[emoji16]
Du da?
Ørene er jeg heldigvis ikke plaget med men halsen og nesen får jeg noen ganger i året. Ikke til å unngå men håper dette var en lett runde.Heldig du da, jeg vet jo egt at dette kommer flere ganger i året , værskifte er ikke ørene mine noe glad i, bare håpte jeg skulle vokse det av meg..
Ja. Og når jeg har en lang serie seier så er det vanskelig å godta tap....Kabal er gøy[emoji16][emoji16]
Jeg har strikketørke for tiden. Fordi jeg har et par barnehagevottee som ikke er fullført. Og nekter meg selv både garn og nytt prosjekt før de er ferdige
Jeg og mini er ferdig påkledd og venter på mannen. Vi skal på byggern og handle husmaling..!
Vi landa på en lys gråblå farge. Med mørk grå vindusomramminger m.m.Hvilken farge går dere for?
Jeg er bare glad kengubarnet ikke har arver akkurat det værbyttehreiene med øreneØrene er jeg heldigvis ikke plaget med men halsen og nesen får jeg noen ganger i året. Ikke til å unngå men håper dette var en lett runde.
Ikke jeg hellerLiker ikke tannleger...
Like greit at han slipper det ja.Jeg er bare glad kengubarnet ikke har arver akkurat det værbyttehreiene med ørene
Mhm nok øregreier på han ellers i grunn så greit å slippe detLike greit at han slipper det ja.
Tannlegen ja.... Det burde jeg snart ordne...Jippi.
Da er jeg ferdig med tannlegen for et år