Vi skravler videre i august.

God bedring

Jeg ligger og kjenner på at det jeg har brygget på kanskje gikk over. Håper jeg
Heldig du da, jeg vet jo egt at dette kommer flere ganger i året , værskifte er ikke ørene mine noe glad i, bare håpte jeg skulle vokse det av meg..

Heldig du da, jeg vet jo egt at dette kommer flere ganger i året , værskifte er ikke ørene mine noe glad i, bare håpte jeg skulle vokse det av meg..
Ørene er jeg heldigvis ikke plaget med men halsen og nesen får jeg noen ganger i året. Ikke til å unngå men håper dette var en lett runde.

Liker ikke tannleger...

Jeg har strikketørke for tiden. Fordi jeg har et par barnehagevottee som ikke er fullført. Og nekter meg selv både garn og nytt prosjekt før de er ferdige :p

Hehe ^^
Er de vanskelige å strikke?

Ifølge fitbiten min så har jeg gått mer nå enn jeg gjorde på hele dagen i går. Og det er ikke fordi jeg har vært så flink i dag :oops:
Jaja. Trøste meg med at dagen i går var tung, og magen ikke likte aktiviteter.

Tenkte å teste hjemmelaga fingermaling med mini i dag. Stakkaren må finne seg i å være prøvekanin for alle eventuelle barnehageprosjekter framover [emoji304][emoji23]
7201964254ee05ca9283a6342a51a483.jpg

Ørene er jeg heldigvis ikke plaget med men halsen og nesen får jeg noen ganger i året. Ikke til å unngå men håper dette var en lett runde.
Jeg er bare glad kengubarnet ikke har arver akkurat det værbyttehreiene med ørene

For DT fantastisk vær ute å jeg ligger inne og sover stort sett, må bli frisk til i morgen.
Snille mannen dro på butikken for å kjøpe halsdrops, gutta leker ute

Back
Topp