Vi skravler videre i august.

Det funker jo fint det

Jeg har nesten ingen faste rundpinner for jeg fant ganske tidlig ut at jeg likte knitpro og konseptet med utskiftbare pinner. Så jeg har som du ser en god samling av dem.
Og der fikk du meg til å ta opp strikketøyet :P

Snakker om strikking... Jeg har så mange prosjekter, men sliter med å holde meg til en om gangen. Nå klør jeg i fingrene etter å begynne på et par votter :rolleyes:

Snakker om strikking... Jeg har så mange prosjekter, men sliter med å holde meg til en om gangen. Nå klør jeg i fingrene etter å begynne på et par votter :rolleyes:
Eller gjør som meg, når det klør for mye for å begynne på nye prosjekter, strikker jeg bare fortere på det jeg holder på med for å få det ferdig slik at jeg kan begynne på neste :P

Og der fikk du meg til å ta opp strikketøyet :P
Jeg tok opp mitt som følge av pakken jeg fikk i dag. Det er en kjekkas genser jeg begynte på i fjor. Den mangler bare armer.. Jeg fikk eldstemann til å prøve. Den passer enda. Så da stikker jeg på armer. Det er å plukke masker og strikke dem nedover. Går greit på pinne 5,5

Men jeg er ingen effektiv strikker så det er bare blitt ca 6 cm erme enda

Jeg har stort sett bare et jeg

Eller gjør som meg, når det klør for mye for å begynne på nye prosjekter, strikker jeg bare fortere på det jeg holder på med for å få det ferdig slik at jeg kan begynne på neste :P
Stort sett sånn jeg også gjør det.

Strikket pannebånd til yngste sånn underveis i genseren bare fordi hun ville så gjerne ha. Men snøløvgenseren jeg klør i fingrene etter å stikke til henne venter til brorens genser er ferdig.

3 finnes ikke i utskiftbare i zing så vidt jeg klarer finne. Bare i faste størrelser. Har du funnet noe jeg ikke finner?
Har ikke utskiftbare jeg da. [emoji14] Har alt sammen i faste. Alt fra strømpepinner og fra 40 cm opp til 120 cm gitt.
Har også 30 cm. Men de er addi [emoji14] Ganske kjekke de også.

Det som kroppen har brygget på noen dager slo ut i full blomst, la meg med vond hals og ører og å våknet med masse feber og en hals som gjør fryktelig vondt når jeg svelger ned noe, vel veel Paracet tatt så håper jeg det hjelper

Det som kroppen har brygget på noen dager slo ut i full blomst, la meg med vond hals og ører og å våknet med masse feber og en hals som gjør fryktelig vondt når jeg svelger ned noe, vel veel Paracet tatt så håper jeg det hjelper
God bedring

Jeg ligger og kjenner på at det jeg har brygget på kanskje gikk over. Håper jeg

Har ikke utskiftbare jeg da. [emoji14] Har alt sammen i faste. Alt fra strømpepinner og fra 40 cm opp til 120 cm gitt.
Har også 30 cm. Men de er addi [emoji14] Ganske kjekke de også.
30 cm er fin. Jeg har en kort-kort wire og korte pinner i noen tykkelser. Men ikke i 5, 5 som jeg nå strikker med så jeg strikker med en laaaaang wire i stedet

Huff da :( masse god bedring!

Jeg har strikketørke for tiden. Fordi jeg har et par barnehagevottee som ikke er fullført. Og nekter meg selv både garn og nytt prosjekt før de er ferdige :p

Jeg og mini er ferdig påkledd og venter på mannen. Vi skal på byggern og handle husmaling..!

Back
Topp